سرپرست باشگاه تراکتورسازی گفت: زمانی که او از تراکتورسازی رفت در پرونده‌اش آمده بود که وی به خاطر مشکلات خانوادگی ایران را ترک کرده است.

به گزارش مشرق، سعید عباسی در مورد این که چرا باشگاه تراکتورسازی هیچ وقت موضوع دوپینگ اعلا عبدالزهرا را رسانه ای نکرد گفت: شما این را فراموش نکنید که من اصلا در آن زمان در باشگاه تراکتورسازی به عنوان سرپرست انتخاب نشده بودم و به همین دلیل هم از همه مسائل باشگاه خبر نداشتم. در آن زمان مدیرعامل تیم آقای نظمی بود و قاعدتا ایشان باید این ماجرا را رسانه ای کرد هرچند که بهتر است من در این باره صحبت نکنم. من نمی دانم در آن زمان چه اتفاقی افتاد و بهتر است خود نظمی در مورد این ماجرا صحبت کند. شاید اتفاق هایی در آن زمان افتاده که آقای نظمی صلاح دانستند  این موضوع را به صورت عمومی اعلام نکنند و بی تردید او در آن زمان این موضوع را به صلاح فوتبال ایران دانسته است.

او در پاسخ به این سوال که زمانی که سرپرستی تراکتورسازی را برعهده گرفت، آیا هیچ وقت پیگیر دوپینگ اعلا عبدالزهرا نشد هم گفت: در پرونده این بازیکن عراقی اصلا نیامده بود که او دوپینگ کرده است. در پرونده او آمده بود که به دلیل مشکلات خانوادگی نمی‌توانسته در ایران بازی کند و به همین دلیل هم قراردادش را فسخ کرده است. این چیزی بود  که در پرونده اش در باشگاه وجود داشت و هیچ چیز مشکوکی وجود نداشت که من آن را پیگیری کنم.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی در پایان گفت: مردم باید این را در نظر بگیرند که عبدالزهرا حتی یک بازی برای تراکتورسازی انجام نداده بود و به همین دلیل هم من اصلا پیگیر دلیل رفتن او نشدم. من حس کردم باشگاه از نظر فنی او را تایید نکرده است و به همین دلیل هم با رفتنش موافقت کرده است.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس