کد خبر 382984
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹

سخنگوی چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌های محلات با اشاره به اینکه ثبت‌نام از داوطلبان به صورت غیرحضوری انجام می‌گیرد، گفت: تمامی مدارک به صورت اسکن شده دریافت می‌شود و تا ۲۲ بهمن سوابق و اطلاعات داوطلبان بررسی خواهد شد.

به گزارش مشرق، الهیان با اشاره به استقبال گسترده از سوی شهروندان تهرانی جهت ثبت نام در چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌های محلات، اظهارداشت: از ابتدای بهمن و با آغاز اولین روز ثبت نام داوطلبین تعداد قابل توجهی از شهروندان با مراجعه به سایت، مشخصات خود را ثبت کردند.

وی تصریح کرد: سایت ثبت نام از داوطلبین در چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها همچنان به صورت فعال و گسترده آماده ثبت نام شهروندان تهرانی برای انتخابات است.

الهیان با اشاره به اینکه ثبت نام از داوطلبان تا 12 بهمن ادامه خواهد داشت، گفت: پس از این زمان، ستاد هماهنگی شورایاری‌ها اقدامات لازم را برای بررسی و تائیدیه داوطلبین انجام خواهد داد.

سخنگوی چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها، اضافه کرد: با هماهنگی صورت گرفته و پس از بررسی مشخصات داوطلبین و استعلامات مورد نظر، اسامی افرادی که می‌توانند در این دوره شرکت کنند بر روی سایت ثبت و البته به اطلاع هر فرد نیز رسانده خواهد شد ضمن اینکه این کار طی یک بازه زمانی 10 روزه انجام می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس