کد خبر 389678
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تعیین زمان برگزاری انتخابات شورایاری‌ها گفت: ۱۵ اسفند زمان تعیین‌شده برای انتخابات است ضمن اینکه احتمال دارد در برخی از مناطق انتخابات ۲۲ اسفند برگزار شود.

زمان برگزاری انتخابات شورایاری‌ها

به گزارش مشرق، رضا تقی‌پور با اشاره به دستورالعمل یکصد و سی‌ و دومین جلسه شورای شهر تهران، اظهار داشت: در این جلسه با توجه به زمان اندک باقی مانده به زمان برگزاری انتخابات شورایاری‌ها، بررسی دستورالعمل برگزاری انتخابات در دستور کار اعضا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به پیشنهادات و نظرات مطرح شده از سوی اعضای شورای شهر تهران، هیات نظارت بر انتخابات، ستاد هماهنگی شورایاری‌ها و همچنین فرمانداری و وزارت کشور، زمان انتخابات 15 اسفند تعیین شد.

تقی‌پور با تاکید بر اینکه زمان برگزاری انتخابات شورایاری‌ها 15 اسفند ماه قطعی است، گفت: احتمال دارد با توجه به درخواست مناطق و عدم آمادگی آنها انتخابات در دو مقطع زمانی 15 و 22 اسفند برگزار شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران دلیل زمان دو روزه برای انتخابات را، صرفه‌جویی در نفرات مورد نیاز در حین اجرا و نظارت دانست و گفت: با توجه به اینکه این انتخابات محلی است این تصمیم گرفته شده است.

وی افزود: نظارت بر انتخابات توسط هیات نظارت بر انتخابات و هیات مرکزی انجام خواهد شد و به زودی این هیات در سطح مناطق و محلات خود ناظرین مورد نظر را انتخاب خواهد کرد.

تقی‌پور همچنین با اشاره به تمهیدات لازم جهت امنیت انتخابات شورایاری‌ها گفت: این بخش از کار نیز توسط نیروی انتظامی انجام خواهد گرفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در پایان در خصوص زمان تبلیغات داوطلبین انتخابات شورایاری‌ها گفت: از 6 تا 13 اسفند داوطلبین می‌توانند تبلیغات مورد نظر خود را طبق ضوابط و قوانین انجام دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس