کد خبر 382401
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۷

سازمان "القاعده در جزیرة العرب" کشورهای غرب را به اجرای عملیات "گرگِ تنها" تهدید کرد.

به گزارش مشرق، پایگاه اینترنتی آمریکایی "سایت" که به رصد پایگاه های گروه های تندرو معروف است، ویدیویی منتشر کرد که در آن، "ناصر الانسی" به نمایندگی از سازمان القاعده اعلام کرد: ما در حال برنامه ریزی هستیم و در کمین دشمنان خداییم.

ناصر الانسی، چندی پیش با انتشار ویدیویی، به نمایندگی سازمان القاعده در جزیرة العرب، مسئولیت حمله به مجلۀ "شارلی ابدو" را که به کشته شدن 12 تن منجر شده بود، به عهده گرفت و تاکید کرد که این عملیات، به دستور "ایمن الظواهری" رهبر سازمان القاعده، اجرا شده است.

"گرگِ تنها" اصطلاحی است که به عملیات گروهک های خفته اطلاق می شود، افرادی که عضو این گروهک ها هستند، شیوه هایی مختلف و مخفی را دنبال می کنند و برای اجرای عملیات به صورت جداگانه عمل می کنند.

"گرگِ تنها"، عنصری آموزش دیده است که از مهارت ها و تجربه های مختلفی بهره مند است و با تکیه بر آن ها می تواند به تنهایی عمل کند، اما در عین تنهایی فعال و تاثیرگذار باشد؛ به این ترتیب تنها بودن، برای او تبدیل به ویژگی می شود و امکان ارتکاب اشتباه و لو رفتن عملیات را کم می کند و برخلاف کار گروهی که قابل شناسایی است، غیرقابل رصد خواهد بود.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    0 0
    چاقو دستش رو نمیبره مگر برای مظلوم نمایی و بدنام کردن اسلام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس