کد خبر 380363
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷

رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های کشور گفت: امسال آمار ثبت نام ازدواج دانشجویی ۱۰ درصد رشد داشته است.

 به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محمد محمدیان ظهر امروز در نشست خبری ازدواج دانشجویی، اظهار داشت: امسال نسبت به سال گذشته در ثبت نام ازدواج دانشجویی 10 درصد افزایش داشته‌ایم.

وی بیان کرد: سال قبل 32 هزار نفر برای ازدواج دانشجویی در دانشگاه‌های سراسر کشور ثبت نام کرده بودند و خوشبختانه امسال حدود 36 هزار نفر برای ازدواج دانشجویی ثبت نام کردند.

رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های کشور اظهار داشت: از جمعه هفته اینده کاوران‌های ازدواج دانشجویی وارد مشهد مقدس می‌شوند، 18 کاروان قبل از عید نوروز و 16 کاروان نیز بعد از تعطیلات عید نوروز وارد مشهد مقدس می‌شوند.

محمدیان تاکید کرد: در هر کدام از این کاروان‌ها به صورت میانگین 650 زوج حضور دارند که البته با هزینه خودشان به مشهد مقدس سفر می‌کنند و در ایام حضور در مشهد، سه روز از آن‌ها پذیرایی می‌کنیم.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های کشور تاکید کرد: آمار طلاق در ازدواج‌های دانشجویی بسیار کمتر از سایر ازدواج‌ها است و تنها 2 درصد از ازدواج‌های دانشجویی به طلاق منجر می‌شود.

محمدیان تاکید کرد: آموزش‌های دانشجویی سبب شده ‌تا میزان این طلاق‌ها بسیار کاهش پیدا کند و درصدد هستیم که از طریق کانون‌هایی که در دانشگاه‌ها تشکیل می‌شود، خلاء حلقه‌های واسطین را دنبال کنیم.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های کشور در خاتمه بیان کرد: امسال سهمیه عمره دانشجویی 18 هزار نفر بوده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس