کد خبر 379819
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نمایندگان معترض به نطق وی در یکشنبه هفته جاری را به لشکریان عمر سعد تشبیه کرد.

به گزارش مشرق، علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس طی نامه سرگشاده‌ای جزئیات بیشتر از حواشی اتفاق افتاده پیرامون نطق میان دستورش در صحن علنی دو روزه گذشته نقل کرد.

وی با بیان اینکه "اتفاقی که در روز یکشنبه 21 دی در صحن علنی مجلس افتاد، موجب وهن مجلس شد"، نوشت: از این نظر که در نهادی که خود قانونگذار است و باید بیش از هر نهاد دیگری احترام قانون را نگه دارد، قانون زیر پا گذاشته شد. نطق من شامل مطالب مختلف فکری و اجتماعی بود که در پایان آن به مسئله حصر پرداخته شد.

مطهری در نامه خود افزوده است: به محض ورود به این مسئله، همزمان از یک طرف حدود 15 تا 20 نفر از نمایندگان در فاصله یک تا 2 متری تریبون شروع به سر و صدا کردند تا صدای من به گوش کسی نرسد و از طرف دیگر آقای ابوترابی رئیس وقت جلسه متاسفانه به جای آنکه این افراد را دعوت به سکوت و نشستن در جای خود بنمایند، نطق بنده را قطع و شروع به پاسخ کردند، کاری که تاکنون در مجلس سابقه نداشته است که در میان یک نطق میان دستور، رئیس جلسه شروع به پاسخگویی کند. در واقع ایشان آن افراد را ترغیب و تشویق به ادامه کارشان کردند و در نهایت اعلام تنفس و مجلس را تعطیل کردند. این دو رفتار همزمان و مکمل یکدیگر شائبه طراحی شده بودن این برنامه را به شدت تقویت می‌کند. خصوصا که آنها می‌دانستند در ضمن نطق من پاسخی به جوابیه قوه قضائیه درباره قانونی بودن حصر خانگی خواهد بود.

نماینده مردم تهران با اشاره به درخواست برخی نمایندگان به انصراف از نطق میان دستور، نوشت: قبل از تنفس، افرادی نزد من آمدند تا مرا از ادامه نطق منصرف کنند که اغلب آنها حسن نیت داشتند، مثل آقایان مصباحی‌مقدم، توکلی، پزشکیان و قاضی‌‌پور و به آنها گفتم اینکه نطق یک نماینده ناتمام بماند چون رئیس جلسه یا عده‌ای از نمایندگان و حتی اکثر نمایندگان نمی‌پسندند، خلاف قانون و بدعت و یک رویه غلط است که فردا به سر دیگران می‌آید. من باید نطقم را تمام کنم.

مطهری با اذعان به برخورد فیزیکی با نمایندگانی که منتقد هجمه وی به مصوبه شورای عالی امنیت ملی درباره حصر سران فتنه بودند، هل دادن نمایندگان توسط خود را با عبارت "با دست آنها را دور کردم" توصیف کرده و تصریح می‌کند: آقایان حسینی نماینده قصرشیرین، نعیمی رز نماینده آستارا و اکبری نماینده کرج نیز همین درخواست را داشتند منتهی چون درخواستشان همراه با کشیدن دست من بود، آنها را به سمت پایین تریبون از سمت راست و چپ خود دور کردم.

نماینده مردم تهران در مجلس درباره نقش روح‌الله حسینیان در مخالفت با نطقش گفت: در این میان آقای حسینیان از دور لبخند رضایت بر لب داشت.

وی در نامه خود به رسایی و کوچک‌زاده که روز یک‌شنبه در مجلس نبودند نیز اشاره کرده و نوشت: آقایان رسایی و کوچک‌زاده هم خوشبختانه یا متاسفانه حضور نداشتند، تا اینکه آقای ابوترابی اجازه ملوکانه فرمودند که ادامه نطق در حالیکه از رادیو پخش نمی‌شود در جلسه غیرعلنی ایراد شود. باز هم آن افراد جلوی تریبون سر و صدا می‌کردند به طوریکه صدای من به سختی به حضار می‌رسید.

نماینده مردم تهران در روایتی برخلاف ادعای رسانه‌های اصلاح‌طلب که گفته بودند مطهری زمین‌ خورده است، می‌افزاید: یک فراز 3 خطی از نطق من باقی مانده بود و من سر در متن نطق داشتم که آقایان کریمی‌ قدوسی نماینده مشهد، آقامحمدی نماینده خرم‌آباد، انصاری نماینده آبادان، و بشیری نماینده پاکدشت از پشت سر آمدند و بنده را از جایگاه پایین آوردند و در این میان آقای کریمی قدوسی به زمین خورد. بعدا دیدم دست من چند زخم سطحی برداشته است که فهمیدم به کجا خورد.

مطهری با بیان اینکه "آقای آقامحمدی برای تکمیل کارش متن نطق من را هم قاپید و پاره کرد"، با توهین به کسانی که برخی نمایندگان مجلس رای داده‌اند، نوشت:  اینها را می‌گویم تا موکلین این افراد بدانند به چه افراد آزاداندیشی رای داده‌اند که هم بر خلاف قرآن که می‌فرماید "فبشر عباد الذین یستمعون القول و فیتبعون احسنه" عمل کردن، هم خلاف قانون اساسی است که در اصل 86 می‌گوید نماینده در اظهارنظر درباره همه مسائل کشور آزاد است و هم برخلاف نظر مقام رهبری که تاکنون چند بار فرموده‌اند اگر با نطق یک نماینده مخالف هستید 2- 2 و سر و صدا نکنید بلکه گوش کنید و بعدا پاسخ او را با آرامش بدهید.

وی با قیاس منتقدان به کسانی که در روز عاشورا و در لشکر عمر سعد بودند، یاد کرد و نوشت: از افرادی که جلوی تریبون جمع شده بودند آقایان آصفری نماینده اراک، موسوی‌نژاد نماینده دشتستان، جمیری نماینده بوشهر و قاسم جعفری نماینده بجنورد، نبویان نماینده تهران، پژمان‌فر نماینده مشهد، حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر، حکیمی نماینده رودبار و موسوی نماینده خدابنده یادم هست. قاعدتا اینها اگر در روز عاشورا بودند در لشکر عمر سعد به ایجاد سر و صدا می‌پرداختند تا سخن حق به گوش مردم نرسد.

مطهری در اتهامی دیگر به نمایندگان مجلس، درباره نیت منتقدان نوشت: این راه هم بگویم که برخی از این افراد برای خودشیرینی و علامت دادن به برخی نهادها دست به این کارها می‌زنند و الا آدم عاقل می‌نشیند حرف را می‌شنود و اگر مخالف است بعدا آن را رد می‌کند. لازم است از آقای پزشکیان نماینده تبریز که از ابتدا تا انتهای ماجرا مانند یک محافظ در کنار من بودند تشکر ویژه داشته باشم. همینطور از اقای عابد فتاحی نماینده ارومیه که در جهت کاهش تنش‌ها تلاش چشمگیر داشتند سپاسگزارم و همینطور از آقای حسین‌زاده نماینده نقده نیز تشکر می‌کنم.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان با استتثا خواندن مجلس نهم و همچنین اینکه مجلس نهم به گفته وی دفاع از حقوق ملت را در راس کار خود قرار نداده، نوشت: به هر حال مجلس آزمون بدی داد و البته اینگونه رفتارها دور از ذهن نیست زیرا این مجلس در سال 90 در فضای متاثر از فتنه 88 و در حالیکه بسیاری از افراد خوش‌فکر کاندیدا نشدند یا رد صلاحیت شدند شکل گرفت و بیشتر یک تیپ خاص وارد مجلس شدند به عبارتی دیگر این مجلس یک استثناست و به امید خدا مجالس آینده چنین نخواهد بود و دفاع از حقوق ملت را در راس کار خود قرار خواهند داد. البته در همین مجلس هم افراد خوش‌فکر و فهمیده وجود دارند. بعد از این ماجرا نمایندگان زیادی نزد من آمدند و از این اتفاق اظهار تاسف کردند و مواضع من را مورد تایید قرار دادند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 63
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 36
  • ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    مطالب مختلفت پوشش براي دفاع از خيانت فتنه گران بود خط كشي خيابونها ارزش صحبت كردن از تريبون مجلس رو داشت .
  • ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    مطالب مختلفت پوشش براي دفاع از خيانت فتنه گران بود خط كشي خيابونها ارزش صحبت كردن از تريبون مجلس رو داشت .
  • ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    مشکل شما میدونی چیه آقای مطهری! شما حسین زمانه ات رو نمیشناسی. اگه حسین زمانه ات رو میشناختی اون وقت می فهمیدی که چه کسی جزو لشگر عمرسعد هست
  • ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    مطالب مختلفت پوشش براي دفاع از خيانت فتنه گران بود خط كشي خيابونها ارزش صحبت كردن از تريبون مجلس رو داشت .
  • مهدي ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    آقاي مطهري مواظب باشيد به اسم پرتان نمي توانيد هرچه بخواهيد انجام دهيد. انشاءا... در انتخابات بعدي مردم جواب شما را خواهند داد. آخه تمام مشكلات ما حل شده كه فقط همين مسئله حصر باقي مانده تا كشور آباد گردد؟
  • علی از تبریز ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    اقازاده های زیاده خواه امثال ایشان و هاشمی ها و ... که تحصیل مفت؛ زمین مفت ؛ استادی دانشگاه مفت؛ شرکت های بادآورده ؛ حقوق های سرسام آور و .... آخرش همین هست بزرگترین خطر نظام اینها هستند اگر وقتی رشوه دهنده سوئدی و آمریکائی محکوم می شد رشوه گیرنده اقازاده ایرانی هم محکوم که نه لااقل محاکمه می شد امروز شاهد فتنه نبودیم
  • saeed ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    فقط شما خوبی گل پسر!!
  • کیان ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    یکشنبه های سیاه در مجلس...همین، خودم مستندشو میسازم
  • مرتضی گیلانی ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    مردک فکر کرده امام حسین(ع) هستش که دیگران رو به لشگریان عمرسعد تشبیه میکنه. مشرق برای بار چندمه که نظرات منو تایید نمیکنی.متاسفم برات
  • حیف علی حیف مطهری ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    پیشنهاد میکنم به این ع...ی بگویید بیشتر از این خود را مسخره عام خاص نکند مگر با قانون شکنی بین میتوان جلوی احتمال قانون شکنی را گرفت ؟؟ حاشا که این ... هنوز جایگاه خودش را نمیداند و با زیر سئوال بردن یک نهاد قانونی میخواهد تصورات مغلوط شخصی خود را دنبال کند ای سنگ پای قزوین مجلس حمام نیست اشتباهی آوردنت برو بیرون
  • یونس ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    جناب آقای مطهری ، شمایی که دائما دم از قانون و قانونگرایی میزنید ! مگر شما قانون را تمکین کرده اید ؟ ظاهرا قانون از منظر شما رای و نظر و تفسیر شخص شماست . درجایی که شورای عالی امنیت ملی وظایفش در قانون اساسی تعیین گردیده ، همان قانون اساسی که شما در نطقهاتون به آن استناد میکنید ! در جایی که این شورا و قوه قضاییه ، شورای نگهبان ، رییس دیوان عدالت و بسیاری از نخبگان و حقوقدانان حصر سران فتنه را قانونی میدانند بفرمایید جنابعالی چکاره اید که همه را در لشگر عمر سعد و شمر و ... میدانید و خودتان را اگر منعتان نکنند سردار لشگر حسین ع در روز عاشورا ... دست از غرور و خود بزرگبینی و لجاجت بردارید و بیش از این فضای کشور را در کسوت خوش رقصی برای فتنه گران مشوش و ملتهب نسازید . هرچند که تجربه در مورد شما ثابت کرده گوش شنوایی ندارید و با به به و چه چه اونایی که سرشون تو آخور دشمنه بیشتر سازگاری دارید .
  • علی ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    خدایا خسته شدیم، اون از خارج کشور اینم از داخل
  • اميرحسين ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    تا كي تو اين مملكت آقازاده هاي روشنفكر نمايي مثل اين ... بايد به اراجيف گويي ادامه بدهند و مسئولين نظاره كنند. باور كنيد ريشه چنين جماعتي روا كم هزينه تر از نگاه كردن و سكوت است...
  • ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    آقای مطهری خجالت بکش از رهبری خرج نکن مگر شما پایبند فرمایشات رهبری هستید و هر کجا خواستید سوئ استفاده کنید از رهبری ماییه می گذارید
  • ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    شما اشتباه کردی به 9دی اهانت کردی، اشتباه زیادی کردی که از قانلین فتنه 88 حمایت کردی، مجلس جای رسیدگی به مشکلات مردم است - تو باید با آن سخنان سخیف در شان خودت از آبادانی هایی که شمر را حسین علیه السلام با آن نفرین مورد خطاب قرار داد از آبادانی دور باشی انشا الله
  • ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    آقای مطهری شما نمونه بارز بی بصیرت هستید
  • حمید رضا ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    آقای مطهری شما نمونه بارز بی بصیرت هستید
  • ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    دستت رو شد بازی در آوردی تا چند تا اسم خاص رو بیان کنی و فضای مسموم درست کنی این کار خداییه ؟ امام حسینیه ؟ از خدا نمی ترسی ؟
  • ارین ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    اگه شهید مطهری زنده بود خودشو از پسرش تبرا میکرد....کمبود خوشو میخواد با برهم زدن ارامش سیاسی جبران کنه. همه میدونن اون الت دست بعضی از عقده ای هاست
  • حسين ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    آن چنان گرم است بازار مكافات ديده گر بينا شود هر روز روز محش است . . .
  • كاوه ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    آقایان نماينده مشهد ، نماينده ابادان و نماينده رودبار شهامت به خرج دادند و کاری بزرگی کردند. چه بسا در آینده از سوی مدعیان آزادی مورد حمله و خصومت قرار بگیرند اما راه دوری نمیرود. دفاع از انقلاب دفاع از خون شهداست. پاینده باشید.
  • محمد ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    آقای مطهری شما خود می دانیدبه خاطر پدرتان مردم به شما رای دادند وحالا هم به احترام پدرتان دندان روی جگر گزاردند والا با این کارنامه سیاه شمابدانید شما را پسر نوح می دانند که مسیر خود را از پدر جدا کرد
  • امیدوار ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    یکی به این پسره بگه اگه آقا زاده نبودی و فامیلتون نبود و .... جرات و وجودش رو داشتی این ... اضافی را بکنی، تا کی از آقازادگیت میخواهی سوءاستفاده کنی و برای اون ور آبی ها خوش رقصی،...
  • رهاورد ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    یا ناطق الشیطان ! 9 دی پوزه جاده صاف کنان و مواجب بگیرانی را که در صف یزیدیان به اصل ولایت فقیه توهین نمودند به خاک مالید .
  • حبیب ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    آقای مطهری ما در سزمینی زندگی می کنیم که از شرقش طالبان و القاعده دندان تیز کردند و از غربش داعش و از جنوبش همین کشورهای ذره بینی قطر و کویت وامارات به فرمان عربستانندتا دودمان ایرانی را به باددهند فکر نکنم اطلاعی داشته باشی که تا چند وقت دیگر لشگر طیبه که صدها بار بی رحمتر و وحشی تر از داعش است در پاکستان رونمایی می شود گروهی افراطی که خون دین دار و بی دین رامباح می داند از بطن همین پاکستان خودمان به بلوغ خواهد رسید .شما نقدر ها هم معقول نیستید والا با درک موقعیت زمان و مکان سکوت می کردید این مملکت با وجود چنن دشمنانی دیگر تاب و تحمل کشمکش های سال ۸۸ را ندارد .حضرتعالی یک روز به موتوری ها گیر می دهی یک روز به خطکش خیابان وروز دیگر به دستمال گردن و ساپورت پوشان می تابی روزی هم به صدا وسیما که چرا در فلان پخش زنده فلان مسابقات ورزشی در کنج چپ رو به بالای تصویر یک خانم که آستین پیراهنش حلقه ای بود ،سانسور نشده. بخدا با افکار امثال شما جهان نمی چرخه اینهمه معضلات توی جامعه هست ،دزدی آقا زاده ها وفساد در برخی ادارات ،کارشکنی در تولید ،اعتیاد ...... یعنی هیچکدام از این موارد رو شما نمیبینی که قدعلم کنی وبا آنان به مبارزه برخیزی؟!!
  • یاور3 ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    مرگ بر فتنه گر
  • عبداله ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    میگم خوبه فیلم حرکات غیر معقولش هم منتشر شده و انقدر این آقا وقیح تشریف دارند که داستان سرائی میکنند تو تریبون مجلس و بعد هم مظلوم نمایی دیگه خیلی نوبره با دست تو صورت همکار نماینده مردم میزند و از پشت به نامردی همکار نماینده دیگه را هول میدهد و پرت میکند از این سو هم ناله مظلومیت سر میدهد و قصه سرایی میکند خجالت هم برای همین مواقع است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    دفاع از حقوق "ملت" یا دفاع از حقوق "فتنه گران"؟ نماینده مردم باید پیگیر دغدغه های آنان باشد نه اقلیتی فتنه گر خائن!
  • ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    وااااااااای بخدا این مرد بیماره!
  • ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    آقای مطهری انقدر خود را از مردم جدا نکنید به مشکلات مردم وقت بگذارید رفع حصر به مشکلات مردم چه ربطی دارد؟
  • مهدی ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    من همه دوستان را به آزاد اندیشی که امام حسین حتی به کسانی که در مقابلش لشکرکشی کرده بودند دعوت میکنم. اگر دین ندارید حداقل آزاده باشید. پس بیاییم بدور از جناحبندی آزاده باشیم و آزاد بیندیشیم
  • ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    به نظر من آزادی موسوی و کروبی اکنون به صلاح کشور نیست.
  • محمد ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    درست صحبت کن ، مردک !!!
  • سعید ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    چه نوشابه ای برای خودش باز می کنه !! ( لازم است از آقای پزشکیان نماینده تبریز که از ابتدا تا انتهای ماجرا مانند یک محافظ در کنار من بودند تشکر ویژه داشته باشم ) یعنی چی ؟
  • محمد ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    اول برو قانون رو یاد بگیر بعد نسبت به یک قانون دان اعتراض کن. قوه قضاییه حتی در بالاترین سطح یعنی رئیس قوه، بدون محاکمه حق صدور حکم نداره. شورای نگهبان و دیوان هم اصلا جایگاه صدور رای بطور شخصی ندارن. منظورتون از نخبگان چه کسانیه ؟ اونها که اصلا در این جایگاه نیستن
  • محمد ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    چون مخالف نظر توست شد اراجیف ؟!!!
  • محمد ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    قاتل ؟!!!! این دیگه چه انگ مسخره ای بود ؟!!
  • ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    مثل اینکه مشرق فقط کامنتهای مخالفان آقای مطهری را غربال و پخش میکند! بابا شجاعت شنیدن حرف حق و مخالف نظرات خودتان هم باشید.
  • نوقابی ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    من فقط یکی از نصایح امام راحلمان (ره) را به آقای مطهری توصیه می کنم . امام عزیزمان فرمودند > آقای مطهری ! این ره که تو میروی به ترکستانست . اکنون که نصایح بزرگان را چراغ راهت قرار نمی دهی از خداوند بزرگ مسئلت دارم تا پدر بزرگوارتان بخوابتان بیاید و شما را دلالت نماید تا از این مسیر بیراهه که بچاه ختم می شود برگردید و در مسیر درست حرکت نمائید تا باعث شادی روح پدر بزرگوارتان گردید .
  • ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    خدایا یعنی میشه روزی برسد که مشکلات مردم را از زبان مطهری بشنویم؟
  • ناشناس ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    "بعد از این ماجرا نمایندگان زیادی نزد من آمدند و از این اتفاق اظهار تاسف کردند و مواضع من را مورد تایید قرار دادند. " خب ديگه اسكولت كردند
  • رضا ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    اقای مطهری شما چقدر انهایی که روز عاشورای 88کف زدندرامحکوم کردید که الان دم از امام حسین ع و لشگر عمر سعد میزنید
  • رضا ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    اقای مطهری شما چقدر انهایی که روز عاشورای 88کف زدندرامحکوم کردید که الان دم از امام حسین ع و لشگر عمر سعد میزنید
  • ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    مشرق نظرم سانسور داشت؟ ترسیدید به مطهری بر بخورد؟ شدی وکیل مطهری؟
  • افشین تهران ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    حرف مفت.
  • افشین تهران ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    یا سرکارت گذاشتن و یا از طیف ......بودن.اما اولی بیشتر بشما میخوره.
  • افشین تهران ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    بابا فقط تو خوبی!همه بدن فقط تو میفهمی!چنان برای خودش نوشابه باز میکنه که انگار معصوم هست خدایی نکرده.تو که از ولایت میخوای مایه بزاری و سواستفاده کنی مگه ایشون جوابت رو ندادن؟بعد از گرفتن جواب قاطع و باز گفتن این اراجیف شما ضد ولایت هستی و شرط اول تایید صلاحیت شدن رو نداری.
  • افشین تهران ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    چه جورم.!!!خدا همه مارو به راه راست هدایت کنه.بعید نیست اینده ادعای ریاست جمهوری هم داشته باشه.
  • افشین تهران ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    جناب محمد الان شما اصل قانون دان هستی؟یا مطهری قانون دان هست؟مصوبه شورای امنیت ملی قانون محسوب میشه و حتی دستور رییس قوه قضاییه.حکم حکومتی هم جای خود دارد.اصل 173و174قانون اساسی رو بخون جناب قانون دان.بعد مثل این اقای نیاز به توجه قانون قانون بکن.
  • افشین تهران ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    نه بخاطر موافق نظر شما هست حتما نطق تاریخی بحساب میاد.نسبتی دارید با هم؟
  • افشین تهران ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    بله قاتل .این انگ نیست این واقعیت هست که شما از درکش عاجز هستی.!!بخاطر یک توهم و عشق به قدرت طلبی یک مملکت رو به اتش کشیدن و باعث مرگ چند نفر و گرفتاری برای چند نفر که معمولا جوان هستن و بی تجربه به گردن این فتنه گران امید اسراییل هست.
  • مجید68 ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    به نظر من این اقا اومد یه صحبتهای کنه که همه حواسا رو بکشونه به سمت خودش تا فشارهای منتقدین به دولت رو یه مقدار کم کنه!!!
  • چهره کثیف ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    باز این کامنت گذاران پیر نطق کردند .مشرق پوشش خوبی داده ولی مطهری مورد درگیری نداشته و صرفا اعلام نظر کرده ولی جو مجلس را نیز باید در نظر میگرفت.
  • ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    خیلی جالب بود.آخر هفته ای خندیدیم:)
  • لیلا ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    مودب باش گیلایی بی ادب.
  • ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    اینو خوب اومدی
  • امیر ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    0 0
    هروقت یاد گرفتیم نظر مخالفان رو هم مودبانه گوش کنیم یعنی فرهنگ درستی بر کشور حاکمه . چاپلوسی بسته دیگه
  • علی ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    0 0
    شما از طرف مردم انتخاب شده اید تا در جهت رفع مشکلات آنان تصمیمات جدی و عملی بگیرید . اولویت کاری شما حل مشکلات است نه سیاست بازی . به خودتان بیایید اندکی تامل و انصاف هم داشته باشید.
  • ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    0 0
    کلا شما مشرقی ها یک مشت .... و اصلح رو جلیلی معرفی کردید مشرق نامردی پخش نکنی
  • سعید ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    0 0
    هم نماینده هایی که سروصدا کردن اشتباه کردن و هم مطهری که داره ازین نمد واسه خودش کلاه میدوزه اگه همه تابع قانون بودیم این اتفاقات نمیفتاد
  • علیرضا ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    0 0
    توقع ندارم تایید کنید این نظر رو ... ولی همین که خودتون هم بخونید کافی ... هرچند سعی میکنید بیشتر اوقات تایید میکنی نظرات مخالف رو هم .. ولی دیگه .... " مطهری با اذعان به برخورد فیزیکی با نمایندگان " عجب منطقی مشرق ... آخه آدمای با ایمان ! طرف میگه در قبال کشیدن دست واکنش نشون داده ... خودتون رو بزارید تو اون شرایط ، ی عده دارن دستتون رو میکشن ... شما میخوای بمونی سرجات ... بعد چیکار میکنی ؟؟ میپری تو بغلشون یا دست خودت رو جدا میکنی ؟؟ خیلی خوش منطقی مشرق ... اینم در وصف قانون شکنی اون عده و اقدامات و اظهار نظر های بعدش توسط ی عده ... طبق اصل 86 قانون اساسی : نمایندگان مجلس در مقام ایفای وظایف نمایندگی در اظهار نظر و رأی خود کاملاً آزادند و نمی‌توان آنها را به سبب نظراتی که در مجلس اظهار کرده‏اند یا آرایی که در مقام ایفای وظایف نمایندگی خود داده‏اند تعقیب یا توقیف کرد.‏
  • علی ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    0 0
    بنده با توجه به فعالیت طولانی در جریان دانشجویی تقریبا ازسال1375 آقای مطهری را از نزدیک می شناسم،ایشان دربعد فرهنگی باتوجه به سبقه فرهنگی خانوادگی تقریبا از ثبات مختصری برخوردارند،اما از لحاظ سیاسی وبصیرتی فاقدکوچکترین بهره لازم هستند،ومتاسفانه تمام قدازقانون شکنی وقانون گریزی فتنه وفتنه آفرینان حمایت می کند واسباب شادی مزدوران داخلی ودشمنان قسم خورده خارجی را فراهم نموده است،بدون آنکه دقیقه ای با خودخلوت نماید ومحاسبه ای از این نوع رفتارهای حسرت آور داشته باشد،ایشان در مقام نمایندگی مجلس که لازمه آن شناخت قانون وجایگاه های قانونی است توجهی به جایگاه ورسالت شورای عالی امنیت ملی واعضای آن ندارد.وفقط خودرا در جایگاه قانونگذار وجاروجنجال خودرا بعنوان قانون می پذیرد،
  • ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    0 0
    دلیلی نداره چون فرزند مرحوم بزرگوار هستی خودت هم پیامبر باشی. مگر فرزند ناخلف نوح پسر پیامبر نبود. شاید هم تو اینطوری باشی. لیونی و عوامل صهیونیست دیگر رسما" از این افراد حمایت کرده اند. چقدر احمقی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس