کد خبر 396559
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۰

سخنرانی علی مطهری که قرار بود در دانشگاه شیراز برگزار شود در پی حمله به خودروی وی هنگام ورود به این شهر لغو شد.

به گزارش مشرق در حالی که قرار بود علی مطهری نماینده تهران ساعت 18:30 امروز دوشنبه در تالار حکمت دانشگاه شیراز سخنرانی کند، این برنامه به دلیل تجمع و اعتراض برخی افراد و حمله به خودروی حامل وی در بدو ورود به شهر شیراز ، لغو شد.

طبق اعلام مجری برنامه سخنرانی، مطهری پس از ضرب و شتم به کلانتری میدان گل سرخ شیراز انتقال داده شد و به دلیل حضور معترضین در بیرون از کلانتری امکان انتقال وی به دانشگاه شیراز میسر نشد.

این در حالی بود که دانشجویان زیادی در تالار حکمت دانشگاه شیراز برای شرکت در برنامه حضور داشتند و پس از اعلام لغو سخنرانی پس از دو ساعت انتظار و اعتراض نسبت به حمله کنندگان، سالن را ترک کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    0 0
    شیراز جای فتنه گر نیست.
  • ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    0 0
    سایت مشرق !! ممنون که نگفتی مطهری آنها را مورد ضرب و شتم قرار داد و 3 ساعت انها را در کلانتری حبس کرد . اینها همه نشانه است
  • علی ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    0 0
    با تقدیم سلام به همگی ، شما اگر سایتهای معتبر و علمی را مطالعه بفرمایید، تعریف آزادی از نظر دانشمندان وخبرگان چه اسلامی و چه غیر اسلامی مشخص شده است و همه متفقا بر این باور هستند که آزادی بیان وعقیده تا موقعی که ضرر وزیانی به جامعه چه از نظر مالی و چه از نظر اخلاقی وارد نکند بدون اشکال است ، البته آنهم بایستی با احترام و سازنده باشد و هر کس میتواند نظر خودش را در جامعه اعلام کند ومنتظر جواب باشد ، متاسفانه ایشان اظهار عقیده نمیکنند حکم صادر میکنند ، آنهم با تعریفی که نفسشان از آزادی میکند که نه زبان فقه و اسلام است و نه نظر دانشمندان دیگر ،اسلام ایشان حتی آمریکایی هم نیست بلکه ناشی از نفس ایشان است زیرا در هیچ کشوری چنین آزادی وجود ندارد و نباید هم وجود داشته باشد ، نظرات ایشان عموما با نظرات آن فردی هم که در یک سایت با بیان دروغ و ایجاد تشویش در مردم بانکی را به ورشکستگی نزدیک کرد بسیار مشابه است ،
  • mohsen ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    0 0
    این گونه خشونتها کار اشخاصی هست که منطق ندارند.
  • دانشجوی شیراز ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    0 0
    توجه توجه توجه من دانشجو اونجا بودم واقعا بغض گلویم را گرفته بود نمی دونستم گریه کنم ، شعار بدم ،داد بزنم وقت دلم به حال این انقلاب سوخت ،این همه شهید دادیم ، اینم دستاوردش.
  • بسیجی ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    0 0
    سلام این چند جمله حتماً راه گشاست بیانات رهبری در 1391/11/28 "این را هم عرض بکنیم؛ این حرفی که من امروز زدم و از بعضی از مسئولان و سران کشور گله‌گزاری کردم، موجب نشود که حالا یک عده‌ای راه بیفتند، بنا کنند علیه این و آن شعار دادن؛ نه، بنده با این کار هم مخالفم. اینکه شما یک نفر را به عنوان ضد ولایت، ضد بصیرت، ضد چه، مشخص کنید، بعد یک عده‌ای راه بیفتند علیه او شعار بدهند، مجلس را به هم بزنند، بنده با این کارها هم مخالفم؛ این را من صریح بگویم. این کارهائی که در قم اتفاق افتاد، بنده با اینجور کارها مخالفم. آن کارهائی که در مرقد امام اتفاق افتاد، بنده با اینجور کارها مخالفم. بارها به مسئولین و کسانی که میتوانند جلوی این چیزها را بگیرند، تذکر داده‌ام. آن کسانی که این کارها را میکنند، اگر واقعاً حزب‌اللّهی و مؤمنند، خب نکنند. میبینید که تشخیص ما این است که این کارها به ضرر کشور است، این کارها به نفع نیست. با احساساتشان راه بیفتند اینجا، آنجا، علیه این شعار بدهند، علیه آن شعار بدهند؛ این شعاردادن‌ها کاری از پیش نمی‌برد. این خشمها را، این احساسات را برای جای لازم نگه دارید. در دوران دفاع مقدس اگر بسیجیها میخواستند همین طور بروند یک جائی، طبق میل خودشان حمله کنند، که خب پدر کشور در میآمد. نظمی لازم است، انضباطی لازم است، مراعاتی لازم است. اگر چنانچه به این حرفها اعتنائی ندارند، آنها که خب حسابشان جداست؛ اما آن کسانی که به این حرفها اعتناء دارند و مقیدند که برخلاف موازین شرع حرکت نکنند، باید مراقبت کنند، از این کارها نکنند"

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس