یا پلیسی که به او شلیک شده، بشری فاقد خون است و یا اینکه این تنها یک سناریوی کثیف بوده که طی آن، سازمان‌های اطلاعاتی، تعدادی روزنامه‌نگار را هدف قرار داده‌اند تا افکار عمومی جهان را برای توجیه سناریوی آینده علیه مسلمانان در اروپا و خاورمیانه آماده سازند.

گروه بین‌الملل مشرق - "دیوید ایک" نویسنده و پژوهشگر بریتانیایی، مدعی شد که توانسته از خطای کارگردانی در نمایش فیلم حمله مسلحانه به دفتر مجله شارلی‌ابدو پرده بردارد.

در این ویدئو یکی از مهاجمان از فاصله بسیار نزدیک با تفنگ کلاشنیکوف، به‌ظاهر به سر یک پلیس حاضر در محیط مجله تیر خلاص می‌زند اما جالب این است که حتی یک قطره خون از سر این پلیس جاری نمی‌شود.

آیا جنگ جدیدی در راه است/ سندی که سناریوی پاریس را زیر سؤال برد +فیلم

رسانه‌های فرانسوی مدعی شده بودند که "احمد مرابط" افسر تونسی‌تبار پلیس فرانسه، در این حادثه کشته شده است که در پی این حادثه، ده‌ها هزار نفر در کشورهای غربی با برافراشتن پلاکاردهای "من احمد هستم"، پویش تازه‌ای برای مبارزه با تروریسم به راه انداختند.

ایک در پژوهش خود با اشاره به فیلم منتشرشده از اقدام به قتل "احمد مرابط" اظهار می‌دارد که این موضوع حقیقتاً عجیب و به معجزه شبیه است و باید گفت تنها دو احتمال  برای این حالت وجود دارد؛ اول اینکه پلیسی که به او شلیک شده موجودی بشری فاقد خون در بدن خود است و احتمال دوم اینکه این، تنها یک سناریوی کثیف بوده که طی آن، سازمان‌های اطلاعاتی، تعدادی روزنامه‌نگار را هدف قرار داده‌اند تا  افکار عمومی جهان را برای توجیه سناریوی آینده علیه مسلمانان در اروپا و خاورمیانه آماده سازند.

این ویدئو که توسط "دیوید آیک" بررسی شده و  در حدود یک دقیقه است بارها از سایت‌های یوتیوب و گوگل‌ویدئو حذف شد اما به علت اشتراک‌گذاری وسیع آن، بطور لحظه‌ای فایل این فیلم، در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.



این نخستین بار نیست که غربی‌ها برای سرکوب مسلمانان و حمله به کشورهای اسلامی از این سناریوها بهره می‌برند. هنوز افکار عمومی جهان، سناریوی حملات 11 سپتامبر 2001 میلادی به برج‌های دوقلوی آمریکا را به خاطر دارند که منجر به حمله نیروهای ناتو به افغانستان به بهانه مبارزه با تروریسم شد و سپس حمله به عراق به بهانه وجود القاعده در این کشور و جنگ بی‌پایانی که هر روز ده‌ها و صدها قربانی در این کشور می‌گیرد.

در مورد حادثه پاریس جالب این است که گویا طبق سناریویی از پیش طراحی‌شده، تشبیه این حملات به حملات یازده سپتامبر آمریکا در دستور کار قرار گرفت و ده‌ها تن از رؤسای کشورهای غربی و عربی از جلمه چند کشور اسلامی (فلسطین، اردن و عربستان سعودی) در تظاهرات میلیونی در پاریس در محکومیت حمله به مجله شارلی‌ابدو حضور یافتند.

آیا جنگ جدیدی در راه است/ سندی که سناریوی پاریس را زیر سؤال برد +فیلم

رسانه‌های غربی این هجوم را به حمله اسلام‌گرایان به اهل قلم و ترور آزادی بیان قلمداد کرده‌اند که نگاهی به کاریکاتورهای مرتبط با این موضوع، نشان می‌دهد که این سناریو به گونه‌ای نگاشته شده که تداعی‌کننده بی‌گناهی و مظلومیت کشته‌شدگان این حادثه باشد.

خطای کارگردان در تهیه کلیپ ویدیویی که در جریان حمله به دفتر مجله شارلی ابدو

بر اساس این گزارش، پرسش‌هایی که در صورت صحت فرض مزبور به ذهن مخاطب متبادر می‌شود از این دست است:

چرا همه مهاجمان با شلیک پلیس کشته شدند و به رغم مهارت پلیس ضدتروریسم فرانسه، حتی یک نفرشان هم زنده دستگیر نشد؟

چه کسانی دستور حمله به مجله را به حمله‌کنندگان داده بودند؟

چرا تأکید می‌شود که یکی از مهاجمان در یمن آموزش دیده و ارتباط آن با تحولات شگفت‌انگیز چند ماه اخیر در این کشور چیست؟

چرا در رسانه‌های غربی این همه تأکید می‌شود که مهاجمان پیش از این، در درگیری‌های سوریه و عراق شرکت داشته‌اند و آیا سناریوی جدیدی برای این دو کشور در راه است و آیا سناریوی بعدی غرب برای مبارزه با تروریسم و حمایت از امنیت غرب منجر به تصمیم به حمله گسترده زمینی کشورهای عضو ائتلاف علیه داعش به سوریه، عراق و یمن نیست؟

چگونه مهاجمانی که سابقه جنگ در یمن و سوریه و عراق را داشته‌اند در آزادی کامل، وارد اروپا شده و به فرانسه رفته و بدون حتی یک بار بازخواست و بازجویی، آزادانه به فعالیت‌های خود مشغول شده‌اند؟ با توجه به اینکه اطلاعات حمله‌کنندگان در لیست افراد مظنون سیا وجود داشته آیا به‌راستی سرویس جاسوسی فرانسه که بسیاری از اطلاعاتش را از دیگر سازمان‌های جاسوسی غربی می‌گیرد، تا این اندازه ضعیف است؟

پیش از این نیز در خبرها آمده بود که کشورهای غربی در پی شکست های مکرر داعش در عراق و سوریه و پیروزی‌های چشمگیر ارتش و مردم عراق و سوریه در دفع حملات داعش و بازپس گیری شهرهای عراق و سوریه از این گروهک تروریستی تصمیم دارند در بهار آینده حملات زمینی گسترده را به سوریه آغاز کنند؟

آیا رشد سریع و صعودی جمعیت مسلمانان فرانسه طی سال‌های اخیر که پیش‌بینی می‌شود در دهه‌های آینده بافت جمعیتی این کشور و حتی ساختار قدرت آن را به سود مسلمانان تغییر دهد، نقشی در طراحی این سناریو داشته است؟

آیا سناریوی حمله به دفتر نشریه "شارلی ابدو" و سپس تلاش برای جهانی‌سازی ابعاد آن، از ابتدا برای همین منظور طراحی شده است؟

اینها سؤالاتی است که در هفته‌های آینده به پاسخ آن خواهیم رسید.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 120
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 15
  • ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    احتمالن حمله به یمن و سوریه در دستور کارشان است .
  • ناشناس ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    مثل روز روشنه كه سناريويي ترتيب دادند كه مثل قضيه 11 سپتامبر بهانه اي دست اينا بياد و همه چيزو ليف كنند به گردن مسلمان و حمله عليه آنها انجام بدن . و از طرفي هم پيام دادند به همدستان داعشي خود كه مسئوليت اين ترور !!! را به گردن بگيريد. به قول قرآن . الكفرو دولت الواحد. كمتر كسي هست كه از نعمت عقل برخوردار باشه و ندونه كه همه اينا دستشون تو يك كاسس و هدفي ندارن جز نابودي اسلام !!! دليلشم رشد بي سابقه اسلام و به خصوص مذهب شيعه در غربه . والسلام .
  • حيدر ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    نتانياهو بي شرف تو خودت فتنه گر و موسس همه تروريستايي و عكسات تو بيمارستان كه جهت ملاقات از زخمي هاي داعشي رفته بودي تو كل اينترنت پخشه . حالا خير سرت رفتي اداي حقوق بشرارو در اوردي كه چي ؟ جالبه ، خود رفيقات ، همكارات ، زن و بچت و بقيه سياست مداران بعده از تظاهرات مضحك بهت نميخندن ؟ كه بگن مرتيكه خودت داعشو درست كردي و تحريكشون ميكني و خودتم داري عليه اونا تظاهرات ميكني. منافقه حيوان
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    دوستان گلوله به نزديك صورت وي ، به زمين برخورد كرد . دقت كنيد بلند شدن گرد و غبار را از محل برخورد گلوله مي بينيد . حال شايد وي بدليل برخورد گلوله هاي ديگري مرده باشد . تصوير مرگ وي مشكوك است
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    من هم تعجب کردم چون گلوله در حرکت شلیک شد و به پلیس خورد ولی اینطوری چیزی ثابت نمیشه!
  • ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    چرا ما بر حقیم؟ چون تو فیلم فرانسه یکی به یکی شلیک کرد از سرش خون نپاشید پس ما حق داریم هر کی رو خواستیم کتک بزنیم و به مردم بگیم از کشور حق حتی یک متر خاک رو ندارن.
  • ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    حالا این فیلم رو کی گرفته؟؟؟؟
  • ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    چه جالب كه جميع نجسهاي تروريستي كه دستشان به خون مسلمانان و مردم مظلوم جهان آلوده است در اين صف كذايي شركت دارند !!!
  • عبداله ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    مشرق تازه سرخط شدی و یه کمی داری از سناریو نویسی سرویسها سر در می آری مراقب باش خط و گم نکنی و بصیر و پیشرو باشی
  • ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    اگه کارخودشون بوده باشه بعیده سوتی به این ضایعی بدن
  • ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    آدم کشهای بزرگ دست در دست هم در اعتراض به آدم کشهای ساخت خودشان!!! عجب دنیاییست. روزانه صد ها نفر در سوریه و عراق کشته می شن ولی هیچ اعتراضی توسط این خونخوارها نمیشه ... خون فرانسوی ها رنگی تره؟؟ مخصوصا اونایی که ادب احترام گذاشتن به اعتقادات دیگرانو ندارن و به نصف مردم دنیا توهین می کنن.. خدا کنه سناریو جدید نباشه.. شاید بخوان به القاعده یمن کمک کنن..
  • معین ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    ضمن تشکر از آن سایت وزین در حقیقت پایان این ماجرا که بی دلیل توسط یک تروریست سوم، تعدادی شهروند یهودی در محله نسبتا فقیر نشین حومه پاریس به گروگان گرفته شدند، نشان داد که این وقایع تروریستی از سوی موساد طراحی و مدیریت شده است. دلایل متعدد دیگری نیز وجود دارد که در جای دیگر و توسط بسیاری از تخلیل گران جهان به آنها اشاره شده است. اما از دلایل واضح این است که عناصر شرکت کننده در این وقایع به فرض آنکه واقعا همین افرادی باشند که از آنها نام می برند تنها مجری بوده اند. طراحی برای چگونگی ضربه اول در روز روشت و در مرکز پاریس برای کشتن روزنامه نگاران که پس از مدتها دور هم جمع شده بودند نشانگر، اطلاعات، طراحی و برنامه ریزی دقیق است. اما فرار آنها کاملا ابتدایی در نظر گرفته شده است به گونه ای که بنا به اعلام پلیس کارت شناسایی یک یاز آنها در اتومبیل آنها برجا مانده است!!!!!! اگر این موضوع صحت داشته باشد، طراحان می خواسته اند پلیس را چنان آسان راهنمایی کنند که آنها قبل از آنکه شور مردم فرو بنشیند پیدا شوند. به این ترتیب امکان بهره برداری از آن به راحتی بیشتر فراهمم می شود. نام چند مسلمان به عنوان عامل ترور ذکر می شود و علاوه بر ایجاد جو اسلام حراسی وسیع اهداف مشترک اروپایی ها نیز به ثمر می رسد از جمله: 1- ایجاد جو روانی در فرانسه و اروپا برای مردمی که از مداخلات کشورهایشان در نقاط دیگر دنیا با وجود مشکلات اقتصادی آنها خسته شد و معترضند. به این ترتیب اروپاییها دوباره امنیت را به اولویت اول شهروندان خود تبدیل کردند و مردم را به سمت همراهی با سیاستهای خود سوق دادند. برگزاری راهپیمایی و انعکاس کامل آن در تمامی رسانه های بزرگ دنیا می توانست به این فضا کمک موثر کند که نتیایج نشان می دهد کرد. 2- رژیم صهیونیستی نیز از فضای موجود در اروپا پس از جنایتهای غزه و راهپیمایی های فراوان در فرانسه و فضای ضد صهیونیستی در اروپا که دولتهای این کشورها را به سمت به رسمیت شناختن دولت فلسطینی رهنمون شد به شدت آزرده بود، اولا انتقام گرفت و ثانیا با قربانی کردن چند یهودی شرق تبار علاوه بر ایجاد جو سمپاتی با خود، به دولت فرانسه فشار زیادی وارد کرد تا تسلیم خواسته های آنها حد اقل در برخی از موضوعات شود. نتانیاهم که به هیچ وجه دیگر نمی توانست به راحتی به فرانسه بیاید و مقامات فرانسه از این موضوع استقبال نمی کردند با احساس پیروزی به فرانسه آمد و رئیس جمهور فرانسه را وادار کرد که در کنیسه «پیروزی» در محله نهم پاریس، 10 دقیقه در ورودی آن منتظر بماند تا از نتانیاهو استقبال کند. رفتار تحقیر آمیز نتانیاهو با هولاند در مراسم کنیسه به قدری واضح بود که تلویزیون فرانسه ترجیح داد از ادامه پخش مستقیم آن خودداری کند. 3- گذراندن قوانین جدید ضد مهاجرت و مداخله در امورات شخصی شهروندان فرانسه و اروپا به بهانه خطرات تروریستی از دیگر وقایع محتمل آینده است. 4- جالب است که به کرات در روزهای گذشته از مشابهت سازی بین این وقایع و 11 سپتامبر برای مجاب کردن مردم استفاده شد تا اتخاذ برخی از تدابیر امنیتی در آینده توجیه شود. 5- مهار جامعه رو به گسترش مسلمان اروپا از دیگر دستاوردهای آینده این حرکت تروریستی خواهد بود. مسلمان در روزهای اخیر از ترس از خانه ها بیرون نیامدند و به شدت نگران اوضاع هستند. موارد متعدد دیگری نیز هست که نیازمند مجالی مفصل برای طرح است.
  • مهندس م ش ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    عزیزان به کجا می‌روید؟ بعضی‌ کامنتهای برادران خودمان را در این سایت بخوانید که چقدر کیف کردند اینها کشته شدند چون به پیامبر توهین کرده بودند. دیگه چرا تقصیر سرویس‌های امنیتی غرب میاندازید؟ متاسفانه خشونت بخشی از فرهنگ مسلمانان تندرو هست. داعشیها بسیار به اعتقادات خشونت بار خود ایمان دارند.
  • سیدقاسم ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    از این حروم زادها هرچی بگی برمیاد ازون نتانیاهم گرفته تا اون کاسه لیس غربیها پادشاه اردن
  • حسین ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 1
    یمن ،یمن ،یمن ، تا جایی‌ که می‌شه باید مراقب بود، رزمندگان و سادات حوثی بد جوری تن اینها را لرزوندند و غربی‌ها و صهیونیستها میدونند که حوثی‌ها پتانسیل تغییر نقشه ژئوپلتیک منطقه را دارند. نکته دیگه اینه که قتل یک سرباز در انگلیس و حمله به موزه یهودیان در بروکسل که ماه‌های پیش اتفاق افتاد نتیجه دلخواه را نداشت و اینها اومدند یک شوی تلوزیونی و حمله بزرگتر با پوشش وسیع رسانه‌‌ای ترتیب دادند که به نتیجه مورد نظرشون برسن. نگاه کنید به حمله که به فروشگاه یهودیان صورت گرفت و به بهانه حفاظت از به اصطلاح یهودیان قرار شده ماموران موساد از این به بعد به صورت غیر مخفی‌ در خاک فرانسه و کشورهای دیگه اروپایی‌ حضور داشته باشند. اگر کسی‌ الفبای سیاست را بدونه میتونه متوجه بشه همه اینها توسط سرویس‌های اطلاعاتی‌ صهیونیستی و غربی کاملا برنامه ریزی شده هست.
  • حسین ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    أحسنت البته اضافه کنید که دولتهای اروپایی‌ قرار گذاشتن این به بعد ماموران موساد به بهانه حفاظت از یهودیها! به صورت رسمی‌ در خاک کشورهای اروپایی‌ حضور داشته باشند. یعنی‌ اینکه اسراییل از این به بعد آزاد هست در اروپا عملیات تروریستی و قتل نیروهای ضدّ صهیونیستی و هر جنایت دیگه را به بهانه حفاظت از یهودیان انجام بده.
  • مهدوی ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    ******دقت کنید غیر از این تحلیل ها اینکه کدام عقل سلیم و سالمی میاد این سوژه را انجام بده: ریس جمهور فرانسه بلافاصله بعد از این عملیات در حالی که هنوز تروریستهای فرضی دستگیر نشده اند در محل حادثه حضور و سخنرانی می کند سوال :با کدام پیش فرض امنیتی آمد و سوالات زیادی که دقیقا نشان دهنده سوژه از پیش طراحی شده بوده است
  • ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    موافقم ...
  • حسین ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    کلا توی سایت ها مشرق برای من یک چیز دیگه است اما یک مقدار تخیلی می نویسید
  • ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    آره پلیسه هم همون موقع ادای مردن در میاره و اصلا شک زده عمل نمیکنه...
  • ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    مگه 11 سپتامبر کلی سوتی نداشت؟؟؟ ریختن برج 7 که نهایت سوتی بود
  • ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    خودشون حمایت می کنن خودشون هم به اون ها حمله ممیکنن این است عهد کفار باهم نتانیاهوی جنایتکار این وسط خیلی جالبه هنوز دیدارش با تروریست های تکفیری خشک نشده
  • ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    خب فیلم رو ببین روی فیلم نظر بده
  • سعید ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    این مطلب در شان سایت شما نیست.حتی ارزش توضیح هم نداره.لطفا حرفه ای برخورد کنید.
  • ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    وقتی به کسی شلیک میشه همون لحظه خونش مثل رودخانه سرازیر نمیشه عمو جان، چند لحظه طول میکشه. فیلم، خیلی سریع از روی پلیسی که بهش شلیک شده رد میشه و بنابراین ایراد شما وارد نیست.
  • عمو علی ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    تخیلی چیه عموحسین جان؟ مستنده که. همه ش نقل قول یک محقق انگلیسیه. فیلم و تحلیل هم داره.
  • ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    !!!!!!!
  • ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    مشکل تو تفکر غلط شماست که داعش رو مسلمان مینامید . افراط در هر دینی هست ولی دلیل بر کشتن انسانهای بیگناه نمیشه. این حیوان صفت ها هستند که برای تخریبی دینی، حالا چه اسلام چه مسیحیت، نقشه های شومی میکشند و گردن دیگران می اندازند
  • ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    همه این سناریوها زیر سر شیطان بزرگ وصهیونیستهاست که یه بهانه ای درست میکنند تا به یک کشور دیگه حمله کنند . خدا لعنتشون کنه و نابودشون کنه . البته نابودی اونها بسیار نزدیکه ان شا الله ...... اللهم عجل لولیک الفرج
  • ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    دوستان عزیز خود را اسیر این موضوعات نکنید. در تحلیل هایتان به دنبال موارد دقیق و غیر قابل خدشه باشید که مو لای درزش نمیره. این موارد اصل قضیه و طراحی های دشمن را لوث می کنه. با تشکر از همه دوستانی که با حساسیت این نوع موضوعات رو دنبال می کنن.
  • ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    مركل و نتانياهو دست در دست هم ضدنژادپرستى!!! برعكس نهند نام زنگى، كافور
  • ریاستی ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    این عباس مزدور هم کنار نتانیاهو مثلا اومده اعتراض کنه.عجب خیمه شب بازی مسخره ای راه انداختند این جانوران حرومزاده.اللهم عجل لولیک الفرج
  • غلامعلی ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    مکرو و مکر الله ولله خیر الماکرین
  • ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    خدا شفا بده
  • غلامعلی ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    مکرو و مکر الله ولله خیر الماکرین
  • غلامعلی ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    مکرو و مکر الله ولله خیر الماکرین
  • ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    خب اگر گلوله های دیگری بوده بازم باید اثری از خون و خونریزی باشه که منجر به مرگ بشه اما هیچ چیز وجود نداره! بعد از اون هم که دیگه گلوله ای شلیک نشده
  • کمیل ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    با کی کار داری؟؟؟
  • ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    خاک برسون شما که تا 100 سال همه چیز پیش بینی می کردید. چطور این گروه های هولناک تروریستی در سوریه ایجاد کردید. نتانیاهو و اولاند . کامرون خجالت حسابی بکشید.
  • ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    اشتباهی مثبت دادم ده تا منفی.........
  • ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    سیم اینو اشتباهی زدی به برق!!
  • ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    معین دمت گرم
  • ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    پرچم نداری انگار؟
  • خودم. ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    گاگول این نظر کارشناسای اونوریه نه ما. اگه میخوای چرت و پرت بگی حداقل اون مخ نداشتت رو بکار بگیر یه چیزی بگو قانع کننده باشه.
  • مهدی ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    الو...الو...اصلا وصلی؟؟؟یا نه...
  • خودم. ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    اگه اونا تو برنامه ریزی این توطئه حرفه ای عمل میکردن و اینقدر تابلو عمل نمیکردن دیگه نیازی این سایتم حرفه ای عمل کنه.
  • ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    پسر عموجان نکنه لگد ناشی از برخورد گلوله هم چند لحظه بعد به کله یارو وارد میشه.
  • + ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    یه گزینه دیگه هم میشه اضافه کرد میخواستن کنفرانس وحدت مسلمانان در ایران در حاشیه اخبار جهان قرار بگیره تا هژمونی و جوّ رسانه ای خودشون رو حفظ کنن و مانع از رسیدن صدای طرف حقیقت طلب شوند
  • ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    دمت گرم موافقم .
  • ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    بعد از آن که یکی از مهاجمان کارت شناسایی خود را جا گذاشته بود و بعد همه انها توسط پلیس فرانسه کشته شدند و زنده دستگیر نشدند طبیعی بود که بسیاری با دیده شک و تردید به ماجرا نگاه کنند با شکست داعشی ها در خاورمیانه احتمال آن بود که این وحشی های دیوانه به اروپا بازگشته و در آنجا دست به کشتار و ایجاد ناامنی بزنند به همین علت فرانسه و اروپا با ایجاد این سناریو در حمله به آنها پیش دستی کردند و بعلاوه با سوءاستفاده از این بهانه مردم اروپا را فریب داده و به مسلمانان حمله می کنند
  • حمید ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    می تونه درست باشه چون نه جسد سرباز تیر خورده و نه روزنامه نگارها و حتی جسد تروریست ها رو هم نشون ندادن اینا اگه چیزی دستشون باشه پیراهن عثمان می کننش خبری خبر و بزن و درو پخش می کنن ینی یه چیزی هست
  • ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    برنامه اینست که سه لایه ناتو داعش اسراییل درجلوایران صف بکشند
  • ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    چه آهنگ باحالی بود
  • حاجوی ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    خود کرده را چه میتوان گفت ، گر پرنیان است خود رشته ای ور بار خوار است خود کشته ای
  • ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    اسلام بر مبنای فطرت انسان و مبتنی بر تعادل هست، هر انسان متعادلی وقتی عشق و محبت داره در کنارش غضب هم داره، مساله اینه که از هر حس کجا استفاده کنه وگرنه هر کدوم رو نداشته باشه ناقصه، بعضی ها با ادعای روشنفکری گرفتار بی غیرتی میشن
  • ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    مشرق؛ میخوای بگی این یک سناریو بوده برای به گفته خودت "حملات زمینی گسترده به سوریه در بهار آینده"؟! اگه بهار آینده اومد و اینطور نشد، میای بگی غلط کردم؟
  • ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    برای این که کنگره وحدت علمای جهان اسلام رو تحت الشعاع قرار بدن این عملیات رو انجام دادن
  • ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    با مشارکت اردن هرگز نباید دست کم گرفتش
  • ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    سلام وقتی گلوله به کسی می خوره اون شخص بر اصابت گلوله یه تکونی می خوره مثلا از سمت راست به سرش شلیک کنن سر طرف میره سمت چپ
  • ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    اینی که گفتی کجای قرآنه؟!؟
  • ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    بله؟
  • حسن ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    یه چهار لیتر اسید لطفا !
  • ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    بی شناسنامه!
  • رحمن ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    تردید نکنید که یهود برای دنیا نقشه دارد و آنها می دانند ظهور نزدیک است دارند پیش دستی می کنند و می خواهند در تمام مناطق خاورمیانه حظور عینی داشته باشند از فردا آنها تیپ های خود را روانه عراق و سوریه خواهند کرد اینها خون آشام نفت و ثروت مردم مسلمانند که به دست رهبران دزد به تاراج رفته است و در بانکهای غربی خاک می خورد این پولها را با فروختن اسلحه و اجناس بنجول خود باید به کشورشان ببرند بخصوص پولهای ملک عبدالله را هاپولی کنند.بدبختی اینست که آنها ده سال دیگر را امروز می بینند ما فردای خود را نمی توانیم گمانه زنی کنیم.حالا گیرم فهمیدیم که آنها نقشه دارند تمام خاورمیانه را با لشگر هایشان اشغال کنند ما چکار می توانیم انجام دهیم.یهود عامل جنگ جهانی سوم است خدا شرشان را به خودشان برگرداند
  • ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    یاد سناریوی مرگ ندا آقاسلطان افتادم که با هوشیاری رسانه ملی نقش بر آب شد.
  • ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    تکون نخوردن اسلحه شلیک کننده و تکون نخوردن فرد مورد اصابت گلوله رو چی میگی ؟ عمو چند سالته ؟
  • ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    تکون نخوردن اسلحه شلیک کننده و تکون نخوردن فرد مورد اصابت گلوله رو چی میگی ؟ هیچ خونی ... عمو چند سالته ؟
  • ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    عجب دروغی مگر میخواسته مثل فیلمای ترسناک همه جا پر خون بشه؟؟ بعدشم پس الان خانواده پلیس برای کی عزداری کردن و کی رو دفن کردن؟ خوبه که خاتواده طرف زنده هستن!! یعنی ابروی دروغگوها رو بردید شما...
  • ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    بقیه هم که کشته شدن فیلم بود؟کشته شدن خود تروریست ها هم فیلم ودروغ است ؟ترورهای جمهوری اسلامی چی؟
  • ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    قیافه کریه نتنیاهو رو ببین. چقدر پر توئه این حیوون. همه آتیشا از زیر سر این نجاست بلند میشه اونوقت تو صف اول راهپیمایی علیه تروریست شرکت میکنه
  • حامد ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    نتانیاهو آدم کش خون آشام ... یک روز که نه دیره نه دور حنجره ات رو با همین دستم بیرون می کشم از گلوت ... نه کاری با کمک های نظام دارم نه حمایت دولت نه ترسی از هیچ کس جز خدا . اگر تو این همه بی گناه کشتی منم باید بتونم یک گناهکار بکشم ازشانص ات چشمم شاهرگ تو روگرفته
  • محمد ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    مابرحقیم چون حق باما است چون ما به هیچ پیامبرالهی توهین نمیکنیم چون افسار قم های وحشی را آزادنمیزاریم که به اسم آزادی بیان به تمام مقدسات بشری توهین کنن مابرحقیم چون هیچ گروه تروریستی رانه به رسمیت شناختیم نه ازش حمایت کردیم مابرحقیم چون فریاد مظلومانه قلم های شکسته ایم که به اسم آزادی قلم محجورماندن مابرحقیم چون قربانی ملت های وحشی هستیم ومابرحقیم چون حق بااسلام ناب محمدی است همو که بهش توهین کردن مابرحقیم چون ملتمان برعلیه ملت دیگری دشمنی روانمیدارد
  • محمد ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    گفتن پلیس کارت ملی طرف راتوی ماشین پیداکرده واقعا خنده داره طرفی که میره عملیات باخودش کارت ملی میبره؟
  • ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    در این عکس همه ی قاتلان دنیای به اصطلاح مدرن جمع هستند. این موجودات وحشی از داعشی ضربه خوردند که ساخته خودشون بود و از همه جالب تر این که ضربه هم برنامه ریزی رژیم صهیونیستی بود. BBC میره از یهودیا میپرسه آیا فرانسه جای امنی است یا فلسطین! مرگ بر عامریکا مرگ بر فتنه گر داعشی
  • گیلانی ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    دقیقا شبیه مرگ ساختکی ندا اقا سلطان در ابام فتنه اسراییلی 88
  • ناشناس ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    از روز اول این خیمه شب بازی مشخص بود یه نقشه تازه ای کشیدن حالا یه سوال پیش میاد چرا این اتفاقات باید در فرانسه بیفتد .فرانسه ای که بیشترین نیرو بین داعش و گروه های تروریستی دارد .فرانسه ای که بیشترین کمک رسانی به تروریست های سوریه دارد اینا اومدن در درجه اول با این نمایش فرانسه به کشور اسیب دیده از تروریسم به جهان نمایش داده بشه وبعدشم شاید حمله به سوریه یا عراق در دستور کار قرار بگیره از اینا هیچ چیز بعید نیست والسلام
  • ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    دخیل ببند شاید خوب بشی
  • ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    بابا مهندس
  • ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    بذار اونی که زدی اثرش تموم بشه همه چیز واقعی میشه
  • ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    ممنون خاله جان
  • ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    من به هیچی کار ندارم اما خداییش مردم غرب انقدر احمق هستند که با اینکه بارها متوجه دروغگویی فاحش دولت هاشون شدند باز هم گول میخورن ؟
  • افشین تهران ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    شما نتنها برحق نیستیکه مشکل حاد داری.
  • افشین تهران ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    مگه تا حالا چند بار دیدی که نظر میدی؟؟
  • افشین تهران ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    کدوم ترورها؟منظورت 18000نفر شهیدی هست که بدست کثافاتی که منافق نام دارند انجام شد رو میگی؟ذاتتون خائن و وطن فروشه.مرگ بر منافقین.
  • افشین تهران ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    یه مشت ادم کش جانی تروریست پرور امدن علیه فرزندان خودشون که پرورش یافته دست خودشون هستند راهپیمایی میکنن!!!اینها به شعور مردم کل دنیا دارن توهین میکنن.مگه همین نیتان یابو نبود که به عیادت داعشیها در بیمارستانهای اسراییل رفته بود؟؟
  • ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    حمله کنند این سری جنگ جهانی خواهد شد
  • ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    فیلم بردار از قبل استقرار داشته اگر مدار بسته بود زوایا تغییر نمی کرد
  • ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    فیلم بردار از قبل استقرار داشته اگر مدار بسته بود زوایا تغییر نمی کرد غربی ها هم فیلم های هالیوودی می سازند و هم فیلم های هالیوودی را اجرای واقعی می کنند
  • ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    عجب!! پس خانواده مقتول هم حتما ساختگی هستند و مراسم خاکسپاریشم الکیه!!! خوبه که این همه شاهد زنده هست!.،شاید باید مثل فیلمهای ترسناک چند لیتر خون میپاشید
  • ایران ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    مشرق وژدانن نوشته های اینها رو تایید میکنی ؟ خب به فکر اعصاب ما هم باش ..
  • ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    excelent . تحلیلی عالی بود ممنون.
  • ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    واقعا توهم دارید به یول دوستمون شاهد زنده داره ولی شما در توهم به سر میبرید!! باید شماها که میگید دروغ جای اون پلیس میبودید تا ببینیم دروغه یا نه؟؟
  • احمد ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    وباید گفت ایا فقط این 17نفرکشته شده درپاریس انسان هستند که این همه جاروجنجال بپا کرداند ایا ایا کشته شدن دهها وصدها نفر انهم درهرروز در سوریه عراق افغانستان یمن و...انسان نیستند!!؟؟؟؟ یکی ثابت کند یا توضیح دهد این انسانها با انها چه فرقی دارند ؟؟؟؟؟
  • ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    شما کمی جلوتر از دماغت را نگاه کن ! بیش از سه سال است که نیروهای اموزش دیده توسط سیا و موساد از ترکیه و اردن با تجهیزات سنگین وارد سوریه شدند و همه زیر ساختهای سوریه و بافت اجتماعی آن را تخریب کردند.. هنوز معتقدی اتفاقی انجام نشده و هرچی که رسانه های غربی به سمع و نظرتان رساندند همون درسته؟ کمی از عقل خودت هم استفاده کن جناب ناشناس فرانسوی
  • ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    ناشناس سوئدی عزیزم شما مطلب را خوب نگرفتی . 11 سپتامبر هم به ادعای امریکا 3000 نفر پودر و کشته شدند . خب مردند . حالا به دست کی مردند؟؟ القاعده؟ امریکا؟ موساد؟ سیا؟ مهم اینه که چه کسی نقشه این حمله را طراحی کرده؟ چرا و چطوری بعد از تیر اندازی و کشتار در مجله تونستند فرار کنند و یک قصه پلیسی درست کردند بعد با ماشین دزدی فرار کردند و مارت شناسایی یکیشون تو ماشین افتاده و پلیس انها را شناخته و روز بعد رفتن تو یک مغازه یهودی گروگانگیری کردند؟؟یعنی پلیس تا اون موقع هم خواب بوده؟ بعدش هم سناریو طوری بوده که حتما باید می مردند !! تازه دیروز خبری روی انتن بود که بازجوی تحقیقات این موضوع در دفتر کارش خودکشی کرده !! اینو چی میگین؟ اینم سناریو نیست؟ متاسفانه ما سالها بعد از 11 سپتامبر اون هم وقتی خود امریکایی های کنجکاو در مورد وقایع سپتامبر تحقیق کردند متوجه شدیم همش سناریو بوده ! اما اون موقع سالها از جنگ افغانستان و اشغال عراق گذشته بود ...
  • شهرام ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    آخه ابلهی که سنگ اروپایی جماعت آدمکش رو به سینه میزنی تو فیلم یا تصویری از کشته شدن و یا جنازه بقول خودت تروریستها دیدی به ما هم نشون بده خودشون دو تا عکس نشون دادن گفتن اینها تروریستها هستن دوروز بعد هم گفتن اونها رو کشتیم قضییه تمام شد ابله هنوز نفهمیدی که کل قضییه سناریو بوده .به تو قول میدم تیم اصلی عملیاتی تو یکجایی در این دنیا داره حال میکنه و به ریش نداشته شما ابلهان می خنده.
  • صدیق ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    شاید هم گلوله رواز بالای سرش زده که بخوره به زمین که شک به مشقی بودنش نشه ....
  • ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    تو خیابون یکی زمین میخوره 100 ازش فیلم میگیرن، از این فیلم نگیرن؟
  • ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    اینم تهوع توطئه
  • نیکان ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    این قضیه ناشی از کم کاری ایران است. آیا ما به جز شبکه های ماهواره ای که داریم، تلاش دیگری برای روشنگری در میان مردم کشورهای اروپایی و امریکا انجام داده ایم؟ آنها چطور در سطح غیر رسمی بین مردم ما شایعه پراکنی و ایجاد شبهه می کنند...
  • سید ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    موافقم با این مطلب
  • سید ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    محال است اروپا و آمریکا علیه فرزند نامشروع وهابیت خود موضع بگیرند همچنین داعش این ها همه صحنه سازی برای فریب عوام و همان ائتلاف دروغین ضد داعش است . مرگ بر اینها و نیرنگشان
  • ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    عزیزم قرصهایت تمام شده؟
  • ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    اخه شهرام ابله برو توی سایتهای خود فرانسه اگر سواد داری تا فیلم مصاحبه خانوادش و شاهدان رو ببینی!! اگر بیسوادی و نمیتونی حداقل به یک نفر اشنا اگر داری بگو تا بجات بره و خانواده قربانیها رو ببینه!، از توهم بیا بیرون
  • احسان ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    یک سوال ذهن من را مشغول کرده است اگر این افراد واقعا تروریست بودند چگونه ممکن است روز حادثه کارت شناسایی یکی از آن ها (سعید کواشی) در خودروی دزدیده شده پیدا شود مخصوصا با توجه به این که در عکس ها و ویدئو ها آن ها لباس مخصوص پوشیده اند دوما خود رهبران کشور فرانسه گفته اند که علی رغم این که این افراد در آمریکا شناخته شده بودند در فرانسه پلیس خیلی نظارتی بر آن ها نداشته و ممنوع الخروج هم نبوده اند (و حتی دوست دختر مجرم چهارم که در قصابی یهودی ها گروگان گیری کرد با خارج شدن از فرانسه و سفر به ترکیه از طریق مرز ترکیه وارد سوریه شده است (که به دلیل بازه زمانی کوتاه و کمتر از یک روز قطعا از طریق هوایی فرار او انجام شده است ) پس چرا آن ها به جای رفتن به فرود گاه و فرار به مثلا سوریه به شمال فرانسه رفته اند و در آنجا پنهان شده اند در حالی که در بحبوحه قتل آن افراد و قبل ار شناسایی آن ها کسی به آن ها شک نمی کرد
  • ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    "الكفرو دولت الواحد" کجای قرانه؟
  • ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    چرا نمیتونه الکی باشه؟ راضی کردن خونواده این همه هم در مقابل توطئه 11 sep سخت نیست!!!
  • ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    تو این فیلم گلوله به زمین خورد این که خیلی واضحه البته اگه سه یار با دقت نگاه کرده باشین
  • سید ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    ابله تو هستی که فکر میکنی فرانسه فکر خانوادش رو نکرده ...
  • ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    فرقش اینه که تو کشور خودش بده چون قبلا فکر میکرده مرگ فقط مال خونه همسایه هست
  • وقاری ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    بالا هم که نری وقتی پای سناریو میاد وسط دست اسارئیل هم توی کاره!!! حالا ببین من کی گفتما...
  • ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    آقا یکی ترجمه کنه حرف این بنده خدا رو تا شاید ما هم بفهمیم چی داره میگه
  • ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    دکتر سلام آیا با شلیک گلوله کلاشینکف به سر اون هم از فاصله یکی دو متری نباید بخشهایی از کاسه سر پخش بشه؟ یه مسئله دیگه هم که تو حوزه علوم نظامی که احتمالا بتونی جواب بدی و اون اینه که چرا توی حملات به اصطلاح تروریستی فقط باید از اسلحه کلاشینکف ساخت روسیه استفاده بشه؟ آمریکا و عربستان که رسما و علنا به این داعشیها سلاح میفروشن!
  • ناشناس ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    نخیر... رو کردن یه قدرت نظامی دیگه به غیر از داعش علیه داعش.... احتمالا یه کشوری که مجه از نظر مسلمونا و غربیا مثل اردن
  • ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    شما که جلوترتر از دماغت رو می بینی. با این اوصافی که گفتی دیگه اصلا نیازی به سناریو سازی نداشتن.
  • ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    شما هم کمی منتظر باش متوجه میشی چرا سعودی قصد داره القاعده را در استان مارب یمن جا بده! چرا مرز عربستان اماده باش هست . چرا امریکا در مرز کویت نیرو پیاده کرده؟ چرا اسرائیل لبنان و سوریه را به حمله نظامی تهدید کرده؟ چرا سید حسن نصرالله فردا شب از توانایی های بی نظیر و جدید و منحصر به فرد نظامی حزب الله سخن گفت.اصولا چرا توان نظامی را به رخ می کشند؟ حتما این را هم رویش فکر کنید . متوجه خواهید شد در منطقه چه خبر است... در یک کلام منطقه ابستن خوادثی بزرگ در سال جاری میلادی می باشد. بنده از خارج از کشور در این خصوص برایتان خبر می دهم.
  • علی ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    تااونجائی که یادمه این یه حدیثه این بنده خدا اشتباها میگه از قرآن هست
  • ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    یک خبر جالب: اوباما از کنگره تقاضا کرده برای انجام عملیات نظامی زمینی علیه داعش در منطقه موافقت کنند !!
  • ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    یک خبر جالب: اوباما از کنگره تقاضا کرده برای انجام عملیات نظامی زمینی علیه داعش در منطقه موافقت کنند !!
  • ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    ابله شمایی سید جان که فکر میکنی همه مثل شما خریدنی هستند و در توهم؟؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس