کد خبر 379272
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰

واکنش هوشمندانه نگهبان یک شرکت در حمله مسلحانه کارمند اخراجی از یک انتقامجویی خطرناک جلوگیری کرد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، ساعت 4 بامداد سوم دی ماه ماجرای سرقت مسلحانه‌ای از سوی یک آشنا به شرکتی در خیابان سرو غربی به پلیس مخابره شد.

تجسس‌های مأموران کلانتری 134 شهرک غرب نشان داد مردی 52 ساله به نام «بهنام» که قصد داشت با تهدید سلاح دو نگهبان ثبت شرکتی را گروگان گرفته و سرقت کند با تیزهوشی آنان دستگیر شد.

دو نگهبان که مرد مسلح را می‌شناختند نزد پلیس ادعا کردند که وی کارمند اخراجی شرکت بوده و شبانه وارد ساختمان شده است.

انتقامجویی مسلحانه کارمند اخراجی +عکس

ماجرای این سرقت مسلحانه با دستور بازپرس شعبه 5 دادسرای ناحیه 34 تهران در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت و آنان به تحقیق از یکی از نگهبانان پرداختند.

وی گفت: ساعت 3 بامداد سوم دی‌ماه در شرکت بودم که متوجه ورود بهنام به داخل شرکت شدم. وی یک کلاه نقابدار بر سر داشت و سعی می‌کرد او را نشناسیم اما با شنیدن صدایش که با تهدید تپانچه مرا به سمت اتاق استراحت خدمات هدایت می‌کرد او را شناختم. بهنام پس از بردن من به داخل اتاق، همکارم را که خواب بود بیدار کرد و خواست دستانم را با نوار چسب پهنی که همراه خود آورده بود، ببندد.

سپس وی همکارم را در یکی از اتاق‌های دیگر زندانی کرد و پس از آن باز سراغ من آمد، یک پلاستیک را روی سرم کشید و شروع به فشار دادن گلویم کرد. شانس آوردم چرا که همکارم در زمان بستن دستانم آنها را به‌گونه‌ای بسته بود که با قدری فشار توانستم آنها را آزاد کنم. بعد برای نجات جان خودم با بهنام درگیر شدم که همزمان گلوله‌ای شلیک شد که زمین خورد. پس از گرفتن تپانچه از دست بهنام، همکارم را از اتاق نجات دادم و با دستگیری بهنام سریع با پلیس تماس گرفتم.

بهنام که در سرقت مسلحانه ناکام مانده بود در بازجویی‌ها گفت: نگهبان شرکت چند بار برایم پاپوش درست کرده و پس از هفت سال باعث اخراج من از شرکت شد، به همین خاطر تصمیم گرفتم برای ترساندن و زهرچشم گرفتن از وی تپانچه‌ای تهیه کنم و نیمه شب سراغ او در شرکت بروم. در لحظه درگیری نیز چون او قوی ‌هیکل‌تر از من بود ضربه محکمی به پشت سرم زد و توانست تپانچه‌ام را بگیرد، انگیزه‌ام تنها ترساندن بود و هیچ قصدی برای سرقت از شرکت نداشتم.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس