دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن یادآور شدن پوشیدن لباس سبز سپاه بدون درجه در مراسم راهپیمایی روز قدس امسال عنوان نمود: علت این امر همان طور که قبلا نیز اشاره کرده ام این بود که ما باید برگردیم به ارزش‌های انقلاب

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، شب گذشته پس از اقامه نماز مغرب و عشاء همزمان با چهار استان دیگر مراسم گرامیداشت نهمین سالگرد شهادت شهدای عرفه و بخصوص سرداران شهید حاج احمد کاظمی‌، غلامرضا یزدانی و نبی الله شاهمرادی  با سخنرانی دکتر محسن رضایی و با حضور خانواده محترم شهید کاظمی‌، مردم و مسئولین شهر شهید پرور اصفهان و جمعی از همرزمان این شهیدان در مسجد سید اصفهان برگزار شد.

چرا «محسن رضایی» لباس بی‌درجه پوشید؟
محسن رضایی در روز به خاکسپاری شهید حاج احمد کاظمی در گلزار شهدای اصفهان

دکتر محسن رضایی ضمن تبریک میلاد پیامبر عظیم الشأن اسلام و امام جعفر صادق ع به بیان خصوصیات و ویژگی‌های شهید احمد کاظمی‌پرداخت و گفت: امثال احمد کاظمی‌هنوز هم هستند و شهیدانی همچون کاظمی‌و یزدانی و شاهمرادی نیازی به برگزاری مراسم و بیان خاطره ندارند، آن‌ها رهرو می‌خواهند.

وی یادآور شد: شهید کاظمی‌ از جمله فرماندهانی بود که بدون هیچ گونه امکانات اولیه تیپ زرهی نجف اشرف را از تانک‌های غنیمتی دشمن تشکیل داد و غرش توپ‌ها و تانک‌های آن در عملیات بیت المقدس راهشگای فتح خونین شهر بود.

ایشان با اشاره به اینکه جبهه یک دانشگاه بود بر اصل یادگیری متقابل تأکید نمود و گفت: در دوران دفاع مقدس من نکاتی را به حسین خرازی و دیگر فرماندهان یاد می‌دادم و آن‌ها هم نکاتی را به من و یادگیری و آموزش امری متقابل بود و حقیقتا انسان از جنبه‌های مختلف پرورش و ساخته می‌شد و یک کارگاه انسان سازی بود.

این فرمانده دفاع مقدس ضمن بیان جزئیاتی از واقعیات هشت سال دفاع مقدس اضافه نمود: اینکه در برخی مقاطع مختلف بیان می‌شود که عده ای روی مین می‌رفتند و به بقیه می‌گفتند از روی ما رد بشوید حرف صحیحی نیست و واقعیت ندارد، شاید در طول دفاع مقدس کمتر از تعداد انگشتان دست چنین اتفاقی رخ داده باشد اما همه چیز با برنامه بوده و از شب قبل از عملیات معبر‌های میدان مین توسط تخریب چی‌ها باز می‌شد و سپس عملیات آغاز می‌شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن یادآور شدن پوشیدن لباس سبز سپاه بدون درجه در مراسم راهپیمایی روز قدس امسال عنوان نمود: علت این امر همان طور که قبلا نیز اشاره کرده ام این بود که ما باید برگردیم به ارزش‌های انقلاب، برگردیم به صفا و صداقتِ روزهای آزادی خرمشهر، برگردیم به برادری­‌ها، برگردیم به فضای رفع محرومیت، برگردیم به سلامت اقتصادی روزهای اول انقلاب.

وی در بررسی شرایط وضعیت کنونی کشور با اشاره به اوضاع اقتصادی امروز عنوان نمود : در شرایط کنونی ما با صادر کردن یک میلیون بشکه نفت در روز و به ازاء هر بشکه ۱۰۰ دلار درآمد نفتی داریم و بر فرض اینکه تحریم‌ها را هم بردارند و بخواهند روزی ۲ میلیون بشکه نفت صادرات داشته باشیم ولی قیمت نفت را به بشکه ای ۵۰ دلار پایین بیاورند این دو با یک محاسبه ساده ریاضی هیچ تفاوتی با هم ندارد و هیچ تأثیر مثبتی بر اقتصاد کشور نخواهد گذاشت .

این مراسم با مولودی خوانی مداح اهل بیت برادر حاج محمد یزدخواستی پایان یافت.

در ادامه، تصاویری از این مراسم، تقدیمتان می شود...
{$sepehr_album_21911}

*سایت شهید کاظمی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ایرانی ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
    1 0
    حاج آقارضایی یک مرد با هوش ، سیاست بلد ، ارزشی ، پایبند واقعی به ولایت فقیه و آرمانهای انقلاب . . . تو فتنه 88 ، تو اون هیاهو ، ایشون واقعا التزامشون به رهبری و مصالح ملی رو نشون دادن . . . خدا امثال ایشون رو واسه کشورمون حفظ کنه . . .
  • ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
    2 0
    ای کاش درجه از سپاه حذف میشد و سپاه همون سپاه قدیم میشد کاش.
  • ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    شما خوابی یا خودت رو به خواب زدی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس