کد خبر 378498
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷

تیم ملی فوتبال استرالیا بعد از ایران، دومین میزبان جام ملتهای فوتبال آسیا از سال 1968 محسوب می‌شود که در دیدار افتتاحیه به برتری رسیده است.

تیم ملی استرالیا به رکورد ایران رسید
به گزارش مشرق، دیدار افتتاحیه شانزدهمین دوره فوتبال جام ملت‌های آسیا امروز جمعه به میزبانی استرالیا و بین دو تیم ملی فوتبال این کشور و کویت برگزار شد که این بازی با پیروزی 4 بر یک به سود استرالیا به پایان رسید.

این در حالی است که استرالیا بعد از ایران، دومین میزبانی است که از سال 1968 توانسته در دیدار افتتاحیه به برتری برسد. در سال 1968 تیم ملی فوتبال ایران موفق شده بود در دیدار افتتاحیه که در تهران برگزار شد، برابر تیم تایوان با نتیجه 4 بر صفر به برتری برسد. ایران در نهایت در آن دوره از بازی‌ها به عنوان قهرمانی رسید.

نکته جالب شباهت تعداد گل‌های زده استرالیا و ایران در دیدار افتتاحیه است؛ به گونه‌ای که بعضی از سایت‌های خبری کشورهای عربی با این فرمول به قهرمانی استرالیا در جام شانزدهم رای داده‌اند!
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    0 0
    lمسخره!
  • ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
    0 0
    مگه تیم ملی رکورد هم داشته..!!!!
  • ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
    0 0
    ایول از بس از این تیم هیچ ندیدیم باورمون هم نمیشه رکوردی داشته باشه. حقیقتاْ‌ ما فقط از طریق همین خبرها چیزهایی شنیدیدم ولی به چشم ندیدیم. نمیدونم اگه این خبرگزاری ها نبودند ما میفهمیدیم باید به گذشته هامون افتخار کنیم یا نه. اما من موندم چرا تمام افتخاراتی که ازش حرف میزنند همه ماقبل تاریخه آخه..
  • ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
    0 0
    اه اه این عربای خرافه آخه چی برای گفتن دارند که شماها هم عیناْ‌ همونا را میارید تو صفحه. قربون پیامبر و معصومین خودمون برم چی کشیدند از دست اینا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس