کد خبر 378174
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰

در پی تیراندازی در دفتر نشریه "چارلی‌ابدو" در پایتخت فرانسه، هواداران گروه داعش به ابراز شادی از این اقدام پرداختند.

گروه بین‌الملل مشرق - در پی تیراندازی در دفتر نشریه "چارلی‌ابدو" در پایتخت فرانسه، هواداران گروه داعش به ابراز شادی از این اقدام پرداختند.

شادی داعشی‌ها از عملیات در پاریس

این نشریه، سه سال پیش، کاریکاتورهایی علیه مقدسات اسلامی از جمله پیامبر اسلام(ص) منتشر کرده بود اما در این مدت، هیچ واکنش فیزیکی علیه آن از سوی داعش و دیگرگروه‌ها دیده نشده بود اما "چارلی‌ابدو" به‌تازگی کاریکاتوری از "ابوبکر البغدادي" سرکرده گروه داعش به چاپ رسانده بود که به نظر می‌رسد این اقدام، خشم عناصر این گروه را برانگیخته است.

شادی داعشی‌ها از عملیات در پاریس

در یکی از سایت‌های اصلی داعش با اشاره به خبر این تیراندازی که به کشته‌شدن 12 نفر از جمله چهار کاریکاتوریست این نشریه انجامیده، آمده است: «الله اکبر؛ الله اکبر؛ خداوندا! وحشت را در دل‌های‌شان فرود آور و شرور آنها را از سر مسلمانان کم کن!»

در ادامه این مطلب آمده است: «فرانسه، بزرگترین عامل جنگ علیه مسلمانان در اقصی‌نقاط جهان است و نقش کنونی آن در جنگ با مبارزان در افریقا (و به‌تازگی در لیبی) پنهان نیست.»

شادی داعشی‌ها از عملیات در پاریس


این سایت، پیش از این هم از یک عملیات منحصر به فرد در شهر "دیجون" فرانسه خبر داده بود که طی آن، یک نفر با یک خودرو 15 تن را زیر گرفته و کشته بود.

شادی داعشی‌ها از عملیات در پاریس


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • قاسم ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    قطعاتوطئه است.قصد دارند 11 سپتامبر دیگری تکرار کنند.
  • ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    این آتشیست که خودشون روشن کردن انشاا.. دامن خودشون روهم میگیره
  • علی ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    این اقدام با تحرکات نظامی اخیر فرانسه و اعزام ناو هواپیمابر به خلیح فارس در راستای دخالت فرانسه درکشور عراق وبرای تامین منافع این کشور تحت عنوان جنگ با داعش که بچه ناخلف آنان است توجیهی بیش نیست تا باشه اینجور اقدامات در غرب توسط تروریستها تا منبعد دست به حمایت از تروریسم و تبدیل آن به خوب وبد اقدام ننمایند.
  • علی ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    این اقدام با تحرکات نظامی اخیر فرانسه و اعزام ناو هواپیمابر به خلیح فارس در راستای دخالت فرانسه درکشور عراق وبرای تامین منافع این کشور تحت عنوان جنگ با داعش که بچه ناخلف آنان است توجیهی بیش نیست تا باشه اینجور اقدامات در غرب توسط تروریستها تا منبعد دست به حمایت از تروریسم و تبدیل آن به خوب وبد اقدام ننمایند.
  • ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    اون ممه مورد نظر رو دکتر لولو برد گذشتاون دوران قمپز در کردنا بلدم بلدمای استکبار با شیب ملایم قدرتشون داره اهش پیدا میکنه
  • آرش ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    از طرف هر کس و گروهی بوده مفسدین فی الارض رو به هلاکت رسوندن که به خودشون جرئت داده بودن که به پیامبر ما (ص) توهین کنن. الحمد لله درس عبرتی باشه برای بقیه
  • ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    مگر عربستان و ترکیه و قطر حامی داعش نیستند . خوب این فرانسه ریا کار پدر سوخته مگر برای دفاع از غیر انها عازم خلیج فارس شده ؟
  • ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    شرور آنها را از سر مسلمانان کم کن؟؟؟؟
  • ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    اللهم اشغل الظالمین بالظالمین...
  • ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    نوش جانتان خودکرده را تدبیرنیست حال آن وبرازندگی شماهاست باز اسلحه بدهید
  • محسن ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    0 0
    به نظر من این یک موج سواری از وضعیت پیش امده توسط داعشه. کسانی که این اقدام رو انجام دادن با برنامه ریزی قبلی بوده وگرنه تهیه اسلحه و زمان مناسب احتیاج به برنامه داره و هیچ ربطی به کاریکاتور البغدادی که لحضاتی قبل منتشر شده بوده نداره.چون تو یک ساعت نمیشه چنین برنامه و نقشه ای چید و ماشین عوض کرد و غیب شد
  • محسن ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    0 0
    در این مورد هر احتمالی قابل بحثه احتمال اول اینه که شاید این حمله درتوجیه حملات اینده و اعزام نیرو به خاورمیانه و اعزام ناو جنگی فرانسه به خلیج فارسه احتمال دوم که قوی تره و شای با احتمال بالا بصورتی مخلوط بشه همون بحث کاریکاتورها ی موهن این نشریه بر ضد پیامبر و اقدام انتقامی عدهای بوده کما اینکه خود مهاجمین اعلام کردن درانتقام پیامبر بوده احتمال سوم اینه که این مجله چون کاریکاتورهای بر ضد پاپ هم کشیده بوده شاید نقشه ای از طرف کلیسا بوده به این صورت هم از مجله انتقام بگیرند و هم روند رو به رشد اسلام گرای در فرانسهرو متوقف کنند احتمال اخر هم اینه که کار داعش بوده باشه کما اینکه مجله چند لحظه قبل این حمله کاریکاتوری از البغدادی منتشر کرده که البته این عمل منطقی نیست چون این اقدام با برنامه ریزی قبلی و هماننگی کامل و نقشه حساب شده و تعویض ماشین و... بوده که در یکساعت چنین هماهنگی میسر نیست و البته داعش هم از این مسله حسابی موج سواری خواهد گرفت برای قدرت نمای
  • حق ننگ بر ریاکاران ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    0 0
    داعش محارب با پیامبر اسلام (ص) است .پیامبر داعش شیطان است زیرا اعمال داعش ناشی از تفکرات شیطانی است نه انسانی چه برسد به اینکه بگوییم رحمانی .
  • ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    0 0
    چند روز قبل سیدنی استرالیا و الان فرانسه، اینا همه کار خودشونه!! کاش مردم دنیا بفهمن و با این بازی ها گول نخورن!! آخه یک گروه تروریستی چقدر باید احمق باشه که یخواد با چهارتا حمله تروریستی مثلا تو کشورهای غربی اونا رو از اقدام برضد خودش بازبداره!!
  • Daniyal ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    0 0
    خوشحال نیستم که تعدادی ادم کشته شده ولی خوشحالم که اروپا دچار تنش شد چون اروپا این صحنه هارو ندیده وقتی این اتفاقات میوفته اروپا تکون میخوره.خوشحالم از اینکه چرا همش باید تو خاورمیانه این اتفاقات بیوفته و تمام این فتنه هام زیر سره خودشونه .بلاخره اه این خون های ریخته شده دامنشونو میگیره
  • ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    0 0
    حدس میزدم کار داعش باشد ، خدا کند شر این گروه به اروپا و آمریکا برگردد
  • ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    0 0
    نوش جونشون........!!!!!!!
  • saeed ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    0 0
    چیزی که مهم است این که است کسانی که این تروریست ها را بوجود آورده و از آنها حمایت کرده و تجهیز و تسلیح کردند تا مردم بی گناه سوریه را به خاک و خون بکشند باید منتظر باشند که همین تروریست ها یک روزی به جان خود آن خواهند افتاد.
  • یاسر ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    0 0
    برید ببیید این مجله چه بی احترامیها به رسول الله که نکرده است؟؟؟ مسلمانها دیگه چقدر سکوت کنند.
  • ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    0 0
    چرا ایران هی قضیه رو به بغدادی ربط میده که معلومم نیست زنده است یا رفت قاطی باقالیا؟! اهانت های این مجله به پیامبر رو چرا نمی گید؟ حقشون بود. ادعای ازادی بیان دارن، بعدش داعش میسازن، نمیفهمن زامبی دیگه ننه بابا نمیشناسه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس