کد خبر 377525
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸

یک پایگاه آمریکایی در گزارشی اختصاصی به نقل از گزارش غیرعلنی مقامات ارشد نظامی این کشور نوشت: «ناوگان پهپادی آمریکا در نقطه و مرحله شکست قرار گرفته است».

به گزارش مشرق،  پایگاه «دیلی بیست» آمریکا در گزارشی نوشت: «بر اساس گفته مقامات ارشد نظامی و گزارش داخلی و غیرعلنی که به دست دیلی بیست رسیده، ناوگان پهپادی نیروی هوایی ارتش آمریکا به مرحله و نقطه شکست رسیده است».

در این گزارش تاکید شده که علی رغم دارا بودن اندازه کافی پهپادهای MQ-1 Predator و MQ-9 Reaper،‌ نیروی هوایی ارتش آمریکا نیروی انسانی مورد نیاز برای استفاده از آنها را ندارد.

در گزارش داخلی و غیرعلنی مقامات نظامی ارشد آمریکایی آمده است: «"فرماندهی پیکار هوایی" معتقد است که ما در حال دریافت سیلی از درخواستهای "فرماندهی پیکار" برای افزایش آمادگی و توانمندی پایگاه پهپادی برای سالهای پیش رو هستیم و این موضوعی برای نگرانی جدی است».

در این گزارش تاکید شد: «نیروی هوایی ارتش آمریکا می‌گوید نیروهای پهپاد آن به محدودیت برخورده و محدودیت دارد. این ناوگان در نقطه شکست است و برای مدت‌ها است که این چنین بوده است».

یک مقام ارشد نظامی ناشناس در این باره به «دیلی بیست» گفت: «آنچه که اکنون متفاوت  بوده، آن است که تعمیرات سطحی و جزئی دیگر جواب نمی‌دهد».

به گفته این پایگاه آمریکایی،‌ مشکل نیروی انسانی در ناوگان پهپادی آمریکا به حدی شدید بوده که نیروی هوایی از پنتاگون درخواست کرده در تقاضا برای دریافت 65 پهپاد جدید،‌«تجدیدنظر» کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    خدا شفاتون بده! فقط به اینش کار داری که گفته؛شکسته! حالا چی شکسته کی شکسته کاری ندارین
  • حسین ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    وااااای آمریکا دیگه نمیتونه از پهباداش استفاده کنه خدااااای من!!!!!!!! برین جمع کنین، در نقطه شکست!زرشک اگرم این حرف صحت داشته باشه،آمریکا الان در حال توسعه ucav هستش (Unmanned combat aerial vehicle) مثل x-47 که نیازی به اوپراتور برای انجام عملیات نداره!!!!
  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    چرا دارین جوک میگین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس