کد خبر 377444
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷

رضا جاودانی که تهیه و اجرای ویژه برنامه مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا به او رسیده، در گفتگویی از کم و کیف این برنامه گفته است.

به گزارش مشرق، این بار قرعه به نام رضا جاودانی افتاد تا تهیه کننده ویژه برنامه مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا باشد. او که این روزها مشغول آخرین مراحل آماده سازی برنامه «آسیا 2015» است، درباره کم و کیف آن توضیحاتی داده: ««آسیا 2015» هر روز صبح پخش می شود و محور آن تحلیل بازی ها و در رأس آنها مسابقات تیم ملی است. تایم برنامه حدود یک ساعت و نیم است که قبل و بعد از مسابقات در خدمت بینندگان هستیم.»

رضا جاودانی خودش مجری ثابت است و یک مجری در استودیو او را همکاری می کند؛ احتمالا محمد حسین میثاقی: «البته اگر ایشان به استرالیا بروند، از آنجا گزارش های مختلفی برای برنامه تهیه و ارسال می کنند و در استودیو در خدمت همکاری دیگر خواهیم بود.»

شبه سه قصد دارد پیمان یوسفی را به عنوان گزارشگر به استرالیا بفرستد تا بازی های مهم و مسابقات تیم ملی توسط او گزار شوند. این خبر را جاودانی تایید می کند.

از جاودانی درباره کارشناس ها هم سوال پرسیدیم: «کارشناس ها در حال نهایی شدن هستندن منتهی سعی می کنیم انتخاب ها از میان چهره هایی باشند که مردم آنها را دوست دارند.»

و برنامه کی روی آنتن می رود: «احتمالا از پنجشنبه پخش شود منتهی همه چیز در جلسه امروز مشخص می شد. با اینحال چون پیش تولید خوبی داشته ایم از حالا آمادگی رفتن روی آنتن را داریم.»

نکته جالب دیگری که جاودانی به آن اشاره می کند اینکه قرار است بیشتر مسابقات از شبکه سه پخش شود: «مسابقات تیم ملی و بازی های مهم از شبکه سه پخش می شود و بقیه از شبکه ورزش. البته هنوز بازی های غیر از ایران برای شبکه سه مشخص نیست.»

بعد از پخش برنامه 2014 حالا توقعات مردم از ویژه برنامه های فوتبال بالا رفته. از جاودانی درباره آیتم ها، گرافیک، دکور و ... می پرسیم که آیا به 2014 شبیه است. برنامه ای که به تهیه کنندگی عادل فردوسی پور تهیه شد و جاودانی مجری آن بود: «این قیاس مع الفارق است. مسابقات آسیایی به لحاظ تصاویر آرشیوی غنی نیست و هرگز به پای جام جهانی نمی رسد. تمام سعی ما این است که با تمرکز روی تیم ملی، انتشار تصاویر و گفتگوهای اختصاصی، آیتم های جذاب و دعوت از کارشناسان خوراک مناسب برای بینندگان و علاقمندان فراهم کنیم.»

منبع: روزنامه هفت صبح

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس