کد خبر 377436
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹

سخنگوی قوه قضاییه گفت: حکم پرونده تخلفات شورای شهر رشت صادر شده است و همچنین بیش از یک نفر در پرونده مدیرعامل سابق کیش مطرح هستند.

وجود بیش از یک متهم در پرونده مدیرعامل سابق کیش
به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در هفتاد و چهارمین نشست خبری خود در مورد پرونده پدیده شاندیز گفت: هنوز کسی بازداشت نشده است و آن چیزی که قوه قضاییه وارد شده برای این است که در آینده مشکلات دیگری به وجود نیاید و مردم دچار مشکل نشوند.

وی افزود: اگر جایی فساد باشد و با آن برخورد شود مردم خوشحال می‌شوند آن 12 هزار میلیاردی هم که مطرح شده اشتباه بود زیرا شاید به فکر مردم بیاید که 12 هزار میلیارد تومان از بانک خارج شده و خورده شده.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: ولی اینگونه نیست بلکه آن 12 هزار میلیارد گردش مالی بوده و باعث این ضرر شده است اما مسئولان اعلام کردند که همه آن مبلغ برگشته است.

اژه‌ای اظهار داشت: باید این نکته را مدنظر قرار دهیم که در اعلام اینگونه مسائل نباید سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی شده و همین‌طور تشویش اذهان عمومی ایجاد شود و مواردی از این دست که در مراحل اولیه رسیدگی است به سطح جامعه برسد.

سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده مدیرعامل سابق کیش گفت: اینکه تعداد قابل توجهی از مدیران در این پرونده مطرح هستند را تأیید نمی‌کنم ولی قطعاً بیش از یک نفر مطرح است و تا زمانی که حکمی صادر نشده است نمی‌توانیم جزئیات این پرونده را بگوییم اما اکنون این پرونده در حال رسیدگی است.

وی در خصوص پرونده تخلفات شورای شهر رشت اظهار کرد: حکم صادر شده ولی از قطعی شدن آن اطلاعی ندارم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس