کارگردان «انقلاب دوم» گفت: برای پیش‌تولید این سریال سفرهایی را به شهرهای کردستان، ترکمن صحرا و مناطق گنبد طاووس انجام دادیم و در این بین کار در مناطق گرگان و تهران را نیز انجام دادیم.

به گزارش مشرق، جواد شمقدری کارگردان «انقلاب دوم» از ادامه پیش‌تولید این سریال خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده پیش‌تولید این سریال تا اوایل سال آینده طول می‌کشد.
وی با بیان اینکه تا به امروز بخش‌هایی از لوکیشن‌های اصلی تولید سریال بازبینی شده است، افزود: در آغاز کار سفرهایی را به شهرهای کردستان، ترکمن صحرا و مناطق گنبد طاووس انجام دادیم و در این بین کار در مناطق گرگان و تهران را نیز انجام دادیم.

شمقدری تصریح کرد: طراحی و ساخت دکور این مقاطع نیازمند زمان بسیار است و باید تمام این صحنه‌ها ساخته شود تا وارد فضای تولید آن شویم.

کارگردان «انقلاب دوم» با اشاره به پیش‌تولید سنگین و تنوع لوکیشن این سریال در رابطه با آغاز تصویربرداری سریال گفت: در حال حاضر با توجه به بودجه سیمافیلم و تامین منابع مالی کارهای مقدماتی را انجام می‌دهیم و سپس وارد تولید آن خواهیم شد.

شمقدری پیش از این اعلام کرده بود که سریال «انقلاب دوم» درصدد است بدون پیش داوری تنها براساس مستندات و وقایع رخ داده از 22 بهمن 57 تا تسخیر لانه جاسوسی دریچه‌ای از بخشی از تاریخ انقلاب اسلامی که منجر به تسخیر لانه جاسوسی (سفارت آمریکا) در آبان 58 شد را برای نسل جوان بگشاید.

این سریال که شمقدری خود تحقیق و نگارش آن را بر عهده داشته است در 40 قسمت 50 دقیقه‌ای ساخته خواهد شد و به محض سپری شدن مراحل مقدماتی تولید ظرف دو ماه آینده وارد مرحله تصویربرداری خواهد شد.
«انقلاب دوم» محصول گروه سریال‌های تلویزیونی سیمافیلم است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس