کد خبر 377309
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸

به مناسبت فرارسیدن سالروز عملیات کربلای ۵ و بزرگداشت شهدای این عملیات،پنجشنبه 18 دی‌ماه با حضور خانواده‌های شهدا،جانبازان و رزمندگان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، بزرگداشت شهدای علمیات کربلای 5،ساعت 14:30 جنب یادمان شهیدان سرافراز و خط شکن لشکر ۲۷ محمدرسول‌الله(صلی‌الله علیه و آله) نبش قطعه 40 گلزار شهدا برگزار می‌شود.

همچنین در این مراسم خاطره‌گویی و روایتگری عملیات کربلای ۵ نیز انجام می‌شود. در حاشیه این مراسم،مزارهای شهدای عملیات کربلای 5 با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران گلباران می‌شود تا تجدید میثاقی دوباره با این شهدا صورت پذیرد.

این مراسم با مشارکت سپاه تهران و لشکر27 حضرت محمد رسول الله(صلی‌الله‌علیه‌و‌آله)، سپاه سیدالشهدا (علیه السلام)، بنیاد شهید و سازمان بهشت زهرا(سلام‌الله علیها) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شاکر ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    بنام خدا این جمله رهبر انقلاب بسیار پرمعنا وعمیق است ومتاسفانه زیاد به مفهوم آن توجه نمی شود . ایشان فرمودند: « « « امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا از شهادت کمتر نیست» » » اگر در این زمانه که همه جا حرف از واتس آپ و وایبر و اینترنت و فیس بوک و اینهیستوگرام و ...قیمت دلار و مسکن و خودرو و طلا و یارانه و فوتبال وسهام و فیلم ها وسریالهای ماهواره ای و گوجه و گوشت و ... است. حرف از سیرت و منش شهدا زدن سخت است و پذیرش صحبت آن عزیزان سفرکرده که از دلبستگی هائی مانند زن وفرزند و پدر ومادر وبرادر و خواهر و خانه وزندگی و مادیات دل کندند برای دیگران تکراری شده. یادمان باشد امنیت و آرامش امروز ما واینکه در اربعین به همین راحتی به کربلا رفتیم و... ثمره خون آن عزیزان شهید است. بیاد همه شهدای تاریخ بشریت فاتحه با صلوات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس