کد خبر 377091
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت:اگر پورحیدری و قلعه‌نویی با یکدیگر اختلاف نظر و سلیقه داشته باشند ممکن است باعث رشد استقلال شود.

به گزارش مشرق، رضا صادق‌پور در خصوص دیدار روز گذشته امید استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: این مسابقه از لحاظ فنی و انضباطی کیفیت بالایی داشت که جا دارد به کادر فنی تیم پرسپولیس و جمشید شاه‌محمدی تبریک بگویم.

وی افزود: من چون چند سال مربیگری کرده‌ام از لحاظ فنی به این مسابقه نگاه می‌کنم چون بازیکنان استقلال از لحاظ حفظ توپ، پرس کردن و حرکات ترکیبی بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتند به خصوص روی صحنه گل محسن کریمی فوتبالی قابل قبول ارائه شد از تمامی مسئولان برگزاری بازی هم تشکر می‌کنم که شرایط برگزاری این مسابقه خوب را فراهم کردند.

صادق‌پور گفت: به اعتقاد من چند سال در لیگ برتر هم چنین مسابقه‌ای را ندیدیم و فوتبال روز گذشته بسیار جذاب برگزار شد. از سوی دیگر سیرویس دین‌محمدی عملکرد خوبی داشته و با توجه به اینکه ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن تیم‌مان را آماده مسابقات کردیم از روند حرکتی تیم راضی هستم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به نوشته‌های یک جامعه‌شناس ورزشی گفت: فوتبال یک رویش داخل زمین است و یک رویش بیرون از زمین اگر بازیکن در شرایط روحی خوبی باشد قطعاً پتانسیل بالای خود را درون زمین به نمایش خواهد گذاشت که ما سعی می‌کنیم در آکادمی چنین شرایطی را برای بازیکنان فراهم کنیم.

وی در خصوص اتفاقاتی که پیرامون عدم حضور محسن حاجیلو به عنوان مدیریت فنی استقلال افتاده است، گفت: حاجیلو از بزرگان استقلال است و من به او ارادت دارم از زحماتش تشکر می‌‌کنم ولی موضوعات درون خانوادگی در جلسه هیئت مدیره مطرح و در حضور جمع تصمیم‌گیری می‌شود فقط می‌توانم بگویم دست تک‌تک کسانی که برای استقلال و آکادمی زحمت کشیده‌اند را می‌فشارم.

صادق‌پور در خصوص قهر چندباره جاسم کرار و تصمیم‌گیری درباره او گفت: در هر صورت این موضوع از مباحث اصلی باشگاه استقلال در جلسه امروز هیئت مدیره خواهد بود ضمن آنکه پیرامون مسائل مالی بازیکنان نیز به گفت‌وگو خواهیم نشست.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در ادامه گفت‌وگو با فارس در خصوص اینکه آیا کمیته نقل‌وانتقالات جذب بازیکنان را زیر نظر گرفت یا خیر، گفت: این کمیته تشکیل شد اما تمامی بحث نقل‌وانتقالات زیر نظر افشارزاده صورت گرفت بررسی‌های ما فنی بود زیرا امیر قلعه‌نویی هم مباحث فنی را برعهده دارد. ما به صورت کلان مباحث را زیر نظر داشتیم و روی جذب بازیکنان نظارت می‌کردیم.

صادق‌پور در خصوص اختلاف‌نظر امیر قلعه‌نویی و منصور پورحیدری گفت: در درون هر خانواده‌ای اختلاف‌نظر وجود دارد ولی بعضی مواقع اختلاف‌نظرها باعث رشد و پیشرفت می‌شود. افراد فنی در یک فضای کاملاً کارشناسی اختلافات را بررسی می‌کنند و ما هم همین نگاه را داریم.

وی در پاسخ به این سؤال که یعنی شما معتقدید اختلاف پورحیدری و قلعه‌نویی باعث رشد استقلال می‌شود، اظهار داشت: اگر اختلاف سلیقه‌ای وجود داشته باشد می‌تواند موجب رشد و تعالی شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس