کد خبر 377414
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲

عضو هیئت مدیره استقلال گفت: قلعه‌نویی در فوتبال زحمت زیادی کشیده اما برخی مواقع حرف‌های بدون منطقی زده می‌شود که مجبور هستم پاسخ دهم.

به گزارش مشرق، منصور پورحیدری درباره تغییرات در فدراسیون فوتبال و برکناری همسرش فریده شجاعی از نائب رئیسی بانوان اظهار داشت: بحث تغییرات در فدراسیون فوتبال مدتی است که در مورد آن در جامعه فوتبال صحبت می‌شود. دلیل این تغییرات مشخص نیست و کسی هم در این باره صحبت نمی‌کند. به من گفته‌اند که معاملاتی پشت پرده انجام شده که این اتفاقات افتاده است.

وی با اشاره به برکناری فریده شجاعی عنوان کرد: مدت یک‌سال است که علی کفاشیان و فدراسیون همسرم را تحت فشار گذاشته‌ که از سمتش استعفا دهد. همسرم از آنها دلیل این کار را پرسید که چرا باید این کار را انجام دهد اما پاسخ قانع‌کننده‌ای نداشت. پرونده همسرم مشخص است و همه رده‌های بانوان از مرحله اول به مرحله دوم صعود کرده‌اند. همچنین در شهرهای کوچک فعالیت‌های زیادی در بخش بانوان انجام شده است. نمی‌خواهم از همسرم تعریف کنم اما پرونده کاری او مشخص است.

عضو هیئت مدیره استقلال در مورد اینکه چه برداشتی از برکناری همسرش دارد، تصریح کرد: همسرم با کفاشیان اختلاف سلیقه داشت اما مسائلی دیگر نیز وجود دارد که نمی‌توانم آنها را عنوان کنم و اگر همسرم خودش صلاح دانست، آنها را می‌گوید. به اعتقاد من بی‌قانونی بیداد می‌کند و متاسفانه دلایل این برکناری را نمی‌گویند.

پورحیدری در خصوص وضعیت کرار جاسم خاطرنشان کرد: روز گذشته به دلیل سفری که به شهرستان داشتم، در جلسه هیئت مدیره شرکت نکردم و نمی‌دانم چه تصمیمی گرفته شده است.

وی درباره اختلافاتش با امیر قلعه‌نویی گفت: اختلافی با امیر (قلعه‌نویی) ندارم و به او احترام می‌گذارم. قلعه‌نویی در فوتبال زحمت زیادی کشیده اما برخی مواقع حرف‌های بدون منطقی مطرح می‌شود که مجبور هستم پاسخ دهم. اختلاف سلیقه در همه جا وجود دارد.

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص اینکه مسئولان باشگاه استقلال قصد دارند او را با قلعه‌نویی آشتی دهند، تصریح کرد: با قلعه‌نویی قهر نیستم که بخواهم آشتی کنم. ما روزهای بد و خوب زیادی کنار هم گذرانده‌ایم و به هم احترام می‌گذاریم. ضمن اینکه قلعه‌نویی سرمربی تیم است و هیئت مدیره تا جایی که توان داشته باشد، نیازهایش را برآورده می‌کند.

عضو هیئت مدیره استقلال در مورد ناراحتی علی نظری جویباری از باشگاه استقلال مبنی بر اینکه باشگاه استقلال در درگیری رسانه‌ای با محمد قاضی از او حمایتی نشد، گفت: نظری برای باشگاه استقلال زحمت زیادی کشیده اما شاید باور نکنید که در اخبار ورزشی تلویزیون متوجه شدم که قاضی از استقلال جدا شد. باید به باشگاه بروم و ببینم چه اتفاقاتی افتاده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس