کد خبر 376515
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲

پلیس متروپلیتن لندن اعلام کرد که در جریان مراسم جشن سال نو مسیحی در پایتخت انگلیس که با پدیده نوظهور بلیت فروشی همراه بود،90 نفر دستگیر شده اند.

 به گزارش مشرق، بر اساس گزارش اولیه پلیس لندن، دستگیری بیش یک سوم از افراد یاد شده در این مراسم، به دلیل بدمستی و اختلال در نظم عمومی بوده است.

به گفته پلیس لندن، دستگیری 22 نفر نیز به دلیل ضرب و شتم و هفت نفر دیگر بدلیل اذیت و آزار جنسی صورت گرفته است.

بر اساس گزارش منتشر شده، در جریان مراسم جشن سال نو مسیحی که شامگاه چهارشنبه در کنار رودخانه تایمز و در مجاورت پارلمان انگلیس و برج بیگ بن برگزار شد، بیش از یک صد هزار نفر، البته با خرید بلیت، حضور داشتند.

صدها هزار نفر از مردم لندن، به رغم حضور در نزدیکی محل این مراسم که همراه با آتش بازی بود، به دلیل نداشتن بلیت، اجازه نزدیک شدن به محل یاد شده را نداشتند.

این برای اولین بار است که مردم انگلیس برای شرکت در مراسم جشن عمومی سال نومسیحی در شهر لندن، بایستی بلیت خریداری می کردند که این مساله با انتقاداتی مواجه شده است.

پلیس انگلیس برای اجرای این بدعت جدید از سوی شهرداری لندن که به بهانه جلوگیری از شلوغی بیش از حد مردم صورت گرفته، مجبور شده بود که شمار زیادی از مامورانش که برخی از آنان سوار بر اسب بودند، را برای جلوگیری از ورود مردم علاقه مند به محل برگزاری مراسم، در منطقه مستقر سازد.

بر اساس گزارش منابع رسمی، در مراسم جشن سال نومسیحی 2014 میلادی در لندن، بیش از نیم میلیون نفر شرکت کرده بودند.

روزنامه دیلی تلگراف روز پنجشنبه، گزارش داد که بلیت ورود به محل برگزاری جشن سال نو واقع در قلب لندن که به بهای 10 پوند فروخته شده بود، تا یکصد پوند خرید و فروش می شد.

به نوشته این روزنامه، دلالان با سوء استفاده از این فرصت ایجاد شده ، چهارشنبه شب توانستند سود هنگفتی را به جیب بزنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس