فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) ارتش با بیان اینکه پدافند هوایی کشور امروز در بیش از سه‌هزار و ۶۰۰ نقطه فعال است، گفت: این مناطق در حال افزایش بوده و پدافند هوایی در ۵۰۰۰ نقطه کشور فعال می‌شود.

به گزارش مشرق، امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی دقایقی پیش در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه رودسر اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به قدرتمندترین کشور منطقه تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه شهادت‌طلبی و ایثار در دوران دفاع مقدس تجلی یافت، افزود: امروز نیز شاهد تجلی روحیه ایثار و مقاومت در نیروهای مسلح کشور هستیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص)، با اشاره به تحریم‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: در حوزه اقتصادی نیازمند جهاد اقتصادی هستیم و باید با برنامه‌ریزی دقیق در این حوزه و با تکیه بر توانمندی‌های داخلی حرکت کنیم.

امیراسماعیلی با تأکید بر اینکه تحریم‌ها اثری بر ملت ایران ندارد، تصریح کرد: دشمن به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی در جبهه فرهنگی و اقتصادی است که با همت مردم و مسئولان ناکام می‌ماند.

وی با بیان اینکه آسمان کشور را در قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) 24 ساعته رصد می‌کنیم، تأکید کرد: ایران در حوزه پدافند هوایی به پیشرفت های بسیاری دست یافته است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)  با بیان اینکه پدافند غیرعامل نقش مهمی را در امنیت هر کشور برعهده دارد، اظهار داشت: امنیت زیرساخت توسعه در تمامی زمینه‌ها بوده و هرجایی که نیروهای مسلح قوی بوده اند توسعه پایدار  محقق شده است.

امیر اسماعیلی با تأکید بر اینکه قدرت امروز کشور ناشی از ایستادگی دوران دفاع مقدس است، افزود: حضور مردم در صحنه ها، رشادت و ایستادگی نیروهای مسلح در کنار رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری عوامل مهم شکست دشمن در طول انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه پدافند هوایی کشور امروز در بیش از سه‌هزار و 600 نقطه فعال است، گفت: این مناطق در حال افزایش بوده و پدافند هوایی در 5000 نقطه کشور فعال می‌شود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)با اشاره به رزمایش بزرگ ولایت 93 اشاره کرد و افزود: همزمان با برگزاری این رزمایش سامانه‌های جدید راداری، فرماندهی و موشکی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) را آزمایش کردیم.

امیراسماعیلی با بیان اینکه رزمایش ارتش در 2میلیون و 200هزار کیلومتر مربع و با حضور 50هزار نفر برگزار شد، تصریح کرد: رزمایش مشترک با اقتدار کامل و با موفقیت اجرا شد و در این رزمایش به دشمنان ثابت کردیم که با متجاوزان به حریم کشور بدون وقفه برخورد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در وسعت 133 هزار کیلومتر مربع در زمین و 162 هزار کیلومتر مربع در آسمان در رزمایش مشترک ارتش حضور داشت: سامانه‌های پدافندی را با موفقیت در این رزمایش آزمایش کردیم و تجربه بسیار خوبی برای یگا> های حاضر بود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با تأکید بر پیشرفت‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران، گفت: تنها کشوری هستیم که با تکیه بر توان داخلی روی پای خودمان ایستادیم و به خودکفایی رسیدیم.

امیراسماعیلی با اشاره به قدرت اثرگذار دفاعی ایران در منطقه و جهان، تصریح کرد: در رزمایش مشترک ارتش نیروهای ائتلاف جرأت نزدیکی به منطقه برگزاری رزمایش را نداشتند و با یک اخطار به دلیل آگاهی از قدرت ایران منطقه را ترک کردند.

وی، ولایت‌مداری، جهاد، مقاومت و ایثار را رمز ماندگاری انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: جهاد امام حسین(ع) در قیام عاشورا الگویی برای ملت و رزمندگان است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به ماجرای به زمین نشاندن اضطراری هواپیمای نظامی نیروهای ناتو در بندرعباس، گفت: این هواپیمای آمریکایی حامل 108 نیروی نظامی بود که با هویت جعلی وارد کشور شده بود که خلبان هواپیما به این مسئله اعتراف کرد.

امیر اسماعیلی با اشاره به سرنوشت شوم صدام، تصریح کرد: داعش نیز پایانی جز پایان صدام ندارد و امروز شهادت نفرت جهانیان از این گروه تکفیری و تروریستی هستیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس