کد خبر 375898
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۱

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:‌ طبق پیشنهاد برخی نمایندگان موضوع حذف پردرآمدها از دریافت یارانه که در لایحه بودجه ۹۴ توسط دولت حذف شده بود، با پیشنهادی به لایحه برگشت.

به گزارش مشرق، سیدسعید زمانیان با اشاره به بررسی لایحه بودجه 94 در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: هنوز اعضای کمیسیون تلفیق تعیین نشده‌اند که فردا تکلیف آن روشن خواهد شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه از امروز چهارشنبه بند به بند لایحه بودجه در کمیسیون به رأی گذاشته خواهد شد، تصریح کرد: پس از آن گزارش کمیسیون به کمیسیون تلفیق می‌رود و عملاً جلسات این کمیسیون نیز شروع خواهد شد.

نماینده شهرکرد در مجلس با اشاره به اینکه در مورد قیمت نفت و میزان فروش مباحثی در کمیسیون صورت گرفته است، اضافه کرد:‌ برخی معتقدند که قیمت هر بشکه نفت خام در لایحه بودجه باید کمتر از 70 دلار نظر دولت تعیین شود، برخی دیگر میانگین این نرخ و عده‌ای نیز به نظر دولت در این رابطه اکتفا می‌کنند.

به گفته زمانیان عده‌ای از نمایندگان پیشنهاد دادند که حذف پردرآمدها از دریافت یارانه که توسط دولت در لایحه بودجه پیش‌بینی نشده است، مجدداً‌ در لایحه بودجه لحاظ شود، تا دولت مکلف شود، 10 میلیون نفر از افراد پردرآمد را از فهرست یارانه‌بگیران حذف کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس