علی مرادخانی معاون امور هنری قصد دارد تا اختیار مجموعه تئاتر شهر را از اداره کل هنرهای نمایشی گرفته و به بنیاد رودکی منتقل کند.

به گزارش مشرق، چندی پیش حسین طاهری مدیرکل سابق هنرهای نمایشی ایران، پریسا مقتدی مدیر تئاتر شهر، رضا دادویی رئیس شورای نظارت به همراه شورای هنری تئاتر شهر اعم از اصغر دشتی، رضا گوران، آروند دشت آرای، نیما دهقان، محمودرضا رحیمی، حمید پورآذری و ... برای موضوع مهم و حیاتی به نزد علی مرادخانی معاون امور هنری رفتند. جلسه ای که خبری متفاوت و عجیب را برای تئاتر به همراه داشت.
گویا معاون امور هنری قصد دارد تا اختیار مجموعه تئاتر شهر را از اداره کل هنرهای نمایشی گرفته و به بنیاد رودکی منتقل کند.
حال امروز جمعی از هنرمندان تئاتر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نامه نوشتند. نامه‌ منتشر شده نشان می‌دهد گویا هنرمندان دیگر ترجیح می‌دهند مشکلات خود را نه از معاون امور هنری بلکه از طریق وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برطرف کنند. به این دلیل که مرادخانی همچنان به تکرار اشتباهات مشغول است و ابایی هم از تکرار ندارد. اما مورد قابل تامل در متن منتشر شده تصمیم معاون امورهنری برای انتقال مدیریت مجموعه تئاترشهر به بنیاد رودکی است.

اتفاقی که با توجه به گرایش‌های اقتصادی مرادخانی در کنار مهندس کاظمی به عنوان مرد پشت پرده عزل و نصب‌ها و تصمیم‌گیری‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دور از ذهن نیست. در این میان سوال از علی جنتی این است که استفاده از مدیر بی‌تجربه و ناتوان بر مسند مهمی مانند اداره امور تجسمی، موسیقی و تئاتر تا کی ادامه خواهد داشت. علی جنتی تا کجا حاضر است هزینه بپردازد و از هنرمندان و مردم فاصله بگیرد؟



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس