کد خبر 375516
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۴

نقش آفرینی این عالم پاکباز در دوران آغاز جنگ تحمیلی و محاصره شهر آبادان نمود یافت که وی با برگزاری مرتب نمازجمعه و همگامی با رزمندگان، مانع از سقوط این شهر مهم و استراتژیک گشت.

گروه تاریخ مشرق- روحانی مجاهد و خدوم مرحوم آیت الله حاج شیخ غلامحسین جمی، از نمادهای شاخص، تقوا، زهد و مقاومت در میان شخصیت‌های انقلاب به شمار می‌رود. اوج نقش آفرینی این عالم پاکباز در دوران آغاز جنگ تحمیلی و محاصره شهر آبادان نمود یافت که وی با برگزاری مرتب نمازجمعه و همگامی با رزمندگان، مانع از سقوط این شهر مهم و استراتژیک گشت. در سالگرد ارتحال این عالم مجاهد، تصاویری از اداور گوناگون حیات او را به شما تقدیم می‌داریم.

{$sepehr_album_21438}


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ابوذر ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    0 0
    خدایش رحمت کناد ...نیکمردی بود ...
  • عبدالله ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    0 0
    خداوند روحش را قرین رحمت کند. من توفیق این را داشتم که دوسال در آبادان در زمان حیات ایت الله جمی رییس اموزش و پرورش آبادان باشم. حقیقتا بدون ریا به رتق وفتق امور مردم مشغول بود. خیلی ساده. بدون تشریفات. بدون دفتر و دستک انچنانی. از مردمی ترین روحانیون کشور بود. در لین یک احمد اباد مسجد امیرالمونین نماز میخواند و وصیت کرد بعدار ارتحال در وادی السلام نجف اشرف دفن شود . دوبار به عتبات عالیات رفتم ولی نتوانستم قبرش را بیابم.
  • اصغر ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    0 0
    منکر زحمات وخدمات افراد ونیروهای دیگر در زمان جنگ وآبادان نمی شوم ولی انصاف نیست وقتی صحبت ویا نوشته ای ویا فیلمی از آبادان در جنگ بشود از سید مجتبی هاشمی و یارانش نشود
  • مهدی اسدی ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    0 0
    سلام : بحمدالله والمنه نیروها ، سازمانها ونهادهای ارزشی از جمله سایت مشرق نیوز همیشه اخبار ، خاطرات ، تصاویر و گزارشهایی از شهدا درج می نماید . اگر در خصوص یک موضع از موضوعات مختلف دیگری بحث شود هم به اصل گزارش خدشه وارد می شود و تهیه کنند ه ویا نویسنده .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس