"حشمت الله قنبری" در برنامه گفتگوی ویژه خبری گفت: رئیس جمهور جدید بعداً خودش گرفتار فتنه‌ها شده بود، نا اهلان را راه داد و آنچه را که زحمت در دوره نهم کشیده شده بود با یک موج طغیانگر توطئه‌ای همراه بود اما مردم اجازه ظهور و بروز فرصت را به نااهلان ندادند.

انتقاد صریح از ورود نااهلان به دولت احمدی‌نژاد
به گزارش مشرق، قنبری در برنامه گفتگوی ویژه خبری با اشاره به این که عده‌ای در انتخابات به رقبای دسته اول رای دادند،خاطر نشان کرد: آن‌ها متوجه شدند که مسلمات اسلام در خطر است به طوری که موضوع این و آن مطرح نبود ،بلکه اساس اسلام و ولایت دین را در خطر دیدند.

وی با بیان این که رئیس‌جمهور جدید بعداً خودش گرفتار فتنه‌ها شده بود، گفت: نا اهلان را راه داد و آنچه را که زحمت در دوره نهم کشیده شده بود با یک موج طغیانگر توطئه‌ای همراه بود اما مردم اجازه ظهور و بروز فرصت را به نااهلان ندادند.

قنبری ادامه داد که کسانی که به دیگران رای داده بودند و برای اسلامی در صحنه حاضر شدند میان خودشان و نظام  همچنین میان اسلام و مقدسات و خودشان به تعریف رسیدند.

وی با بیان این که اکنون وقت دفاع کردن از رای من نیست بلکه وقت دفاع از نظام است افزود: ولایت فی نفس است.

استاد دانشگاه با اشاره به این که خواص به معنای فرزانگی،بینایی دل داشتن و تشخیص درست داشتن در جبهه حق قاطبه ملت ایران است، خاطر نشان کرد: این مسئله تعارف نیست بلکه حقیقت است.

قنبری با تاکید بر این که در هیچ دوره‌ای از تاریخ اسلام مردمی نظیر ملت ایران با چنین بینایی دقیق و ژرفی سابقه نداشته است، گفت: حلقه انحراف جریان فتنه است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس