کد خبر 374101
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۶

سریال "دشمن دیرین" با اتمام پخش پشت صحنه سریال "پرده نشین" از شبکه یک روی آنتن می‌رود.

به گزارش مشرق، سریال خارجی "دشمن دیرین" با اتمام پخش پشت صحنه سریال "پرده نشین" هر شب ساعت ۲۲:۲۰ از شبکه یک روی آنتن می‌رود؛ امشب و فردا قرار است پشت صحنه سریال بهروز شعیبی در برنامه پخش قرار گیرد.

سریال ۵ قسمتی "دشمن دیرین" محصول سال ۲۰۱۲ امریکاست که کوی کاسنر، بیل پکس تون، مت بار در آن بازی کرده اند.

این سریال خارجی پس از پخش پشت صحنه سریال "پرده نشین" که امشب و فردا روی آنتن می‎رود، در کنداکتور شبکه یک قرار می‌گیرد.

داستان این سریال درباره ۲ خانواده هستند که سالهای سال است نسل در نسل با هم اختلاف دارند اما عاشق شدن پسر یکی از این دو خانواده باعث می شود که ماجراهای تازه ای برای این دو روی دهد.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
    0 0
    سریال هتفیلد و مک کوی شده دشمن دیرین ؟
  • ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
    0 0
    و پیام نهائی این سریال امریکائی .... ؟! خدا کنه حد اقل پسره ایرانی باشه ..!!!
  • محمد ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
    0 0
    این هتفیلد ومک کوی معنیش چی میشه؟ میخوای بگی من فیلم نگاه میکنم اول اسم فیلمی که میبینی را معنی کن بعدبیا بگو اسمشا عوض کردی؟ معنیش میشه دشمن دیرین صرفا جهت اطلاع شما واونایی که مثبت می دهند
  • محمد ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
    0 0
    یکی از سوتی های عجیب سریال پرده نشین تو قسمتهای آخرش و صحنه تصادف بود.واقعا صحنه تصادف رو خوب در نیاورده بودنن.اگر من بخوام تمام ایرادات و سوتی های این سکانس رو بگم از ده تا بیشتر میشه.مخصوصا بعد از تصادف که خیلی خنده دا بود..لاشه یک پژو 206رو پیدا کردند آوردند برای فیلم برداری.اون ماشین معلوم بود از جلو تصادف سنگینی داشته و کاپوت جلو و سقفش کاملا زنگ زده بود و همینطور شیشه عقب ماشین که شکسته شده بود خیلی خاکی و کثیف بود و اگر دقت میکردین بقایای لونه یه کبوتر رو اونجا می شد دید که مشخص میکنه این ماشین خیلی وقته از تصادفش میگذره و مدت زیادی توی پارکینگ زیر باد و بارون بوده!!.بازیگرها هم بعد از تصادف هم خنده دار بودن و انگار خوابیده بودن نه که تصادفی شده باشه!!مخصوصا اگر به حامد کمیلی نگاه کنین خیلی عادی داره نفس میکشه و آب دهنشو قورت میده توی بیهوشی!!!واقعا من نمیدونم چرا کارگردان و عوامل انقدر با بی توجهی و سطحی از سکانس تصادف رد شده بودند؟این چیزها سبب افت کیفیت فیلم میشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس