کد خبر 372341
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴

رسول ادهمی بازیگر سریال پرده‌نشین سومین مجموعه شعر خود را با عنوان «دنیا بدون تو یکی دو شماره تنگ است» منتشر کرد.

به گزارش مشرق، رسول ادهمی شاعر، نویسنده و بازیگر سریال تلویزیونی «پرده نشین» با اشاره به انتشار سومین دفتر شعر خود اظهار داشت: این دفتر شعر با عنوان «دنیا بدون تو کی دو شماره تنگ است» اظهار داشت: با وجود اینکه کار اصلی من بازیگری و نمایشنامه نویسی است اما در 12 سال گذشته مشغول به کار شعر نیز هستم و دو دفتر شعر نیز از من با عناوین «پیرخواهر» و «لک‌لک‌ها مادرم را بردند» منتشر شده است.

وی ادامه داد: در این دو دفتر شعر قبلی فضای اشعار من بسیار تلخ و سرشار از اعتراض‌های اجتماعی بود و البته به فراخور زمان بیان عاشقانه نیز در آن دیده می‌شود. دفتر شوم شعر من اما به زندگی مشترک و روابط انسانی می‌پردازد. اشعار این کتاب در واقع اعتراضی است به فضای اغراق آمیزی که همه‌اش یکطرفه به معشوق نگاه دارد و بیش از حد آن را بزرگ نشان می‌دهد.

ادهمی همچنین افزود: شعرهای این کتاب همگی دارای قصه است. سعی من این بوده با قصه دار کردن شعر مفاهیم را ملموس‌تر بیان کنم. البته برخی به من اعتراض دارند که با اینکار دیگر تو شاعر نیستی و آنچه می‌نویسی بیشتر داستان است. اما به باور من این متون وزن دارد و با وزن قصه را روایت کرده است؛ قصه‌هایی که از قضا بسیار عاشقانه است. این مجموعه شعر شامل 135 قطعه شعر به تازگی از سوی نشر آریاگهر منتشر شده است. ادهمی این روزها در سریال «پرده نشین» نقش مسلم (یکی از طلبه‌ها) را بازی می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس