سارا بهرامی بازیگر نقش مائده در سریال «پرده نشین» گفت: هم اکنون مشغول بازی در فیلم سینمایی «من دیه‌گو مارادونا هستم» به کارگردانی بهرام توکلی هستم که قرار بر این است تا در جشنواره فیلم فجر امسال به نمایش درآید.

به گزارش مشرق، «سارا بهرامی» بازیگر نقش مائده در سریال «پرده نشین» گفت: برای اینکه با ویژگی‌های شخصیتی مائده آشنا شوم، در وهله اول او را تجزیه و تحلیل کردم تا به یک ویژگی پررنگ در شخصیتش رسیدم و آنهم اعتقادات مذهبی او بود و بر همین اساس بیشتر توانستم مائده را بشناسم.


وی در مورد فضای زندگی روحانیون که در این سریال به تصویر کشیده شده است، ادامه داد: من در خانواده‌ای که نقش روحانیون در آن پررنگ است؛ بزرگ نشدم، اما اگر بخواهم به ویژگی‌های ظاهری مائده اشاره کنم،باید بگویم که از کودکی به خاطر اینکه مادربزرگم چادری هستند من هم چادر پوشیدن را بلد بودم.

بازیگر سریال «پروانه» در ادامه ضمن اشاره به کارگردانی بهروز شعیبی افزود: بعد از پیدا کردن نقشم، با هدایت‌های کارگردان و راهنمایی‌های لازمی که او در اختیارم قرار می‌داد پیش می‌رفتم. حضور شعیبی برایم بسیار پر اهمیت بود چراکه به کارشان بسیار اعتقاد داشته و دارم.

او بیان داشت: یکی از خصایص شعیبی که باعث می‌شود بسیاری از بازیگران خواهان همکاری با او باشند، این است که ایشان بازیگری را در کنار کارگردانی به خوبی می داند و به این حیطه هم کاملا آشنا است و همین موضوع کار را برای بسیاری از بازیگران آسان تر می کند.

این بازیگر ضمن اشاره به تفاوت نقش های پروانه در سریال «پروانه» و مائده «پرده نشین» افزود: اگر بخواهم در مقام قیاس برآیم باید بگویم مائده را راحت تر از پروانه پیدا کردم چراکه برقراری ارتباط با افرادی از جنس مائده به این خاطر که هم نسل من است خیلی راحت تر از پروانه بود که از نظر فضای زندگی و اتفاقا هم نسل بودنش تفاوت های بارزی با هم داشتیم.

او از حضور جلیل سامان به عنوان کارگردانی که برای اولین بار در تلویزیون با وی همکاری داشته است ، نیز گفت: در همان برهه از زمان که در پروانه بازی می کردم، حضور جلیل سامان به عنوان کارگردان این سریال برایم بسیار مفید بود و هنوز که هنوز است از راهنمایی هایشان استفاده می کنم و خود را شاگرد و دانش آموخته او می دانم. همیشه و همه جا می گویم که به او مدیونم و حضورش در زندگی کاری من تاثیر بسیار موثری داشت.

بازیگر سریال «فرات» افزود: هم اکنون مشغول بازی در فیلم سینمایی «من دیه‌گو مارادونا هستم» به کارگردانی بهرام توکلی هستم که قرار بر این است تا در جشنواره فیلم فجر امسال به نمایش درآید. قصه این اثر پیرامون یک اتفاق خانوادگی است که کل آن در یک شب اتفاق می افتد و من در این فیلم برای بار دوم با ویشکا آسایش هم بازی هستم.

وی ادامه داد: زیاد نمی خواهم درمورد نقشم در این اثر توضیح دهم تا برای مخاطبان جذابیت بیشتری داشته باشد، اما در همین حد می گویم که دراینجا با آسایش دیگر مادر و دختر نیستیم و قالب بازی ام را در مقابل او شکستم، چراکه نقش و کار متفاوتی خواهد بود و با تمامی نقش هایم فرق خواهد داشت. فضای این کار با سایر کارهایم فرق می کند و خیلی خوشحالم که در این فیلم سینمایی بازی می کنم. توکلی در این اثر از یک سری خصوصیات من در بازی استفاده کرده که شاید تا به حال ندیده اید.

او درباره نقش مدیوم در انتخاب هایش نیز اظهار داشت: در کل مدیوم تئاتر برایم شکل تربیتی و تمریین دارد و بحث اش از سینما و تلویزیون جداست، اما در مورد پیشنهادهای تلویزیونی ام باید بگویم تنها چیزی که مرا به کار کردن تشویق می کند، در وهله اول گروهی است که می خواهم با آنها کار کنم و کارگردان به عنوان راس این گروه بالاترین جایگاه را دارد، در ادامه متن و نقش پیشنهادی برایم مهم است.

بازیگر سریال «مثل یک کابوس» اضافه کرد: همیشه در زندگی ام درباره شانس صحبت می کنم، اما در اصل فردی نیستم که بگویم خداوند در زندگی به یک سری افراد شانس می دهد و به الباقی خیر. آنهم به این دلیل که به تلاش کردن برای رسیدن به خواسته هایم اعتقاد دارم و از زمانی که کار حرفه ایم را در عرصه تئاتر آغاز کردم سعی ام بر این بود که با تلاش خودم پیش روم.

او درباره شانس در بازیگری افزود: اگر بخواهیم از وجهی دیگر به این موضوع نگاه کنیم باید بگویم که من زیاد خوش شانس نیستم، آنهم به این خاطر که بعد از بازی در سریال «پروانه» که انتخاب درستی هم بود و دیده هم شد، پیشنهاد خوب دیگری نداشتم.

وی ادامه داد: من به این موضوع بسیار کلی نگاه می کنم و تنها درباره بازیگری به آن پاسخ نمی دهم. به هر حال هر فردی خود و دنیای پیرامونش را به خوبی می شناسد و به خدا و تلاش خود ایمان دارد و منتظر اتفاق های خوبی برای خود است.

او درباره دیگر فعالیت هایش گفت: بعد از سریال پروانه، یک تله فیلم بازی کردم که به خاطر حضور در آن یاس زرین گرفتم. کارگردان این اثر یک جوان 23 ساله بود که من زمانیکه فیلم نامه کار را خواندم به شدت از قصه اش خوشم آمد و در آن بدون هیچ چشم داشتی بازی کرده و خدا را شاکرم از این بابت که اتفاق های خوبی هم برای آن فیلم افتاد.

بهرامی ادامه داد: در این مدت که پیشنهاد تصویری نداشتم، دوباره به تئاتر برگشتم و در نمایش خوبی مثل «هم هوایی» بازی کردم که معتقدم اتفاق بزرگی برای من در این حیطه بود چراکه افراد این گروه از باتجربه های تئاتر ما هستند.

او به دور دوم اجرای نمایش «هم هوایی» اشاره ای کرد و افزود: به خاطر حضورم در فیلم «من دیگو مارادونا هستم» و اینکه در این فیلم شب کار هستم نتوانستم در دور دوم اجرای این نمایش حضور داشته باشم که به جای من باران کوثری در این اثر نقش آفرینی می کند. بازی او را در این اجرا ندیدم، اما حتم دارم که انتخاب درستی بود و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

این بازیگر در پایان گفت: به عنوان فردی که بازیگری را دوست دارد و در این حوزه هم مشغول به کار است هیچ گاه به جایگاهی که نقشم در کارنامه کاری ام دارد نگاه نمی کنم. به این دلیل که در سریال پرده نشین آنقدر عشق جریان داشت و آنقدر با حال خوب در سکانس ها حاضر می شدم که هیچ گاه خسته نشدم و الان که نگاه می کنم به این نتیجه می رسم که حضورم در این اثر درست و منطقی بوده است. در کل به انتخاب کارهایم اینطور نگاه نمی کنم و اگر ببینم با انجام دادن کاری حال خوبی پیدا می کنم، آن را انجام می دهم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس