کد خبر 371289
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱

معاون شرکت راه آهن با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای بازگشت زائران کربلا، گفت: دو قطار امروز و دو قطار فردا، زائران را از خرمشهر به تهران منتقل می‌کند.

 به گزارش مشرق،‌ محمد راشدی معاون شرکت راه آهن، با اشاره به اختصاص ۴ رام قطار برای بازگشت زائران عتبات عالیات، اظهار داشت: دو قطار امروز یکشنبه و دو قطار فردا از خرمشهر به سمت تهران حرکت می کند و در صورت نیاز برای روزهای آینده هم می توانیم از این قطارها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه هرقطار ظرفیت جابه‌جایی ۷۵۰ تا ۸۰۰ مسافر را دارد، گفت: زائران می توانند از کلیه آژانس‌های فروش بلیت در استان خوزستان، بلیت تهیه کنند و هماهنگی های لازم در این خصوص انجام شده است.

معاون شرکت راه آهن با اشاره به اینکه اینها قطارهای فوق العاده اتوبوسی هستند که در زمان های پیک از آنها استفاده می کنیم، بیان کرد: دو ریل باس هم برای جابجایی مسافران از خرمشهر به اهواز درنظرگرفته شده تا از ترافیک سنگین در مرز جلوگیری شود.

راشدی با اشاره به اینکه هر ریل باس ظرفیت جابجایی ۳۳۰ نفر را دارد، گفت: این قطار همه روزه در این مسیر تردد دارد تا تمامی مسافران را جابجا کند و اگر نیاز به ریل باس های بیشتری هم باشد تا ۴ ریل باس را تامین می‌کنیم.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس