کد خبر 370930
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۰

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار لرستان گفت: ۴ کمیته حمل‌ونقل، اسکان، تغذیه و امنیت در ستاد استقبال از زائران اربعین حسینی در لرستان تشکیل شد.

به گزارش مشرق، سعید شاهرخی  عصر امروز در جلسه ستاد استقبال از زائران اربعین حسینی که در استانداری لرستان برگزار شد با اشاره به تشکیل چهار کمیته حمل‌ونقل، اسکان، تغذیه و امنیت در ستاد استقبال از زائران اربعین حسینی اظهار داشت: لازم است از تمام ظرفیت موجود در استان برای استقبال از این زائران حسینی فراهم شود.

وی افزود: با توجه به این‌که بعد از اربعین حسینی جمع زیادی از این زائران از استان لرستان عبور می‌کنند و با توجه به اهمیت این موضوع لازم است استقبال خوبی از این زائران در استان انجام بگیرد.

شاهرخی بیان کرد: کمیته حمل‌ونقل در استان شکل‌گرفته که این کمیته با مشارکت حمل‌ونقل و پایانه‌ها و شهرداری کار تأمین اتوبوس، مینی‌بوس برای جابجایی زائران از ایلام به استان را عهده‌دار می‌شوند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار لرستان عنوان کرد: با توجه به این‌که زائرینی که به استان وارد می‌شوند نیاز به پذیرایی دارند لازم است صنعت، معدن و تجارت استان امکانات لازم برای پذیرایی از این زائران را به نحو احسن انجام دهد.

وی گفت: به فرمانداران شهرستان‌های کوهدشت، پل‌دختر، خرم‌آباد، بروجرد و دورود ابلاغ‌شده که کمیته‌های حمل‌ونقل، اسکان، تغذیه و امنیت نیز در این شهرستان‌ها شکل بگیرد.

شاهرخی اظهار داشت: در ورودی شهرستان‌های مذکور با هماهنگی ادارات صنعت، معدن و تجارت و شهرداری ایستگاه‌های صلواتی به‌منظور پذیرایی از زائران اربعین حسینی که از این شهرستان‌ها عبور می‌کنند برپا می‌شود.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار لرستان گفت: بخشی از این زائران که از استان عبور می‌کنند و نیاز به اقامت دارند نیز با هماهنگی‌های انجام‌گرفته در امامزاده‌ها، مصلاها، مدارس اسکان داده می‌شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس