کد خبر 371130
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۲

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: امروز در جلسه شورای امنیت ملی مجوز انتقال یک هزار دستگاه اتوبوس به عراق گرفته شد.

به گزارش مشرق، سعید اوحدی با بیان اینکه تاکنون 350 هزار نفر از راهپیمایان اربعین حسینی به کشور باز گشته‌اند، گفت:‌در جلسه امروز شورای امنیت ملی مجوز انتقال یک هزار دستگاه اتوبوس به کشور عراق گرفته شد و بر اساس مصوبات این جلسه مقرر شد، معاونت عمرانی وزارت کشور برای تأمین این اتوبوس‌ها اقدام کند.

وی ادامه داد:‌انتقال یک هزار دستگاه اتوبوس به کشور عراق روزهای گذشته از سوی وزیر کشور مطرح شد که با هماهنگی سازمان حج و زیارت و سفیر ایران در عراق مجوزهای لازم برای این موضوع اخذ شده است و در صورت تأمین این اتوبوس‌ها انتقال زائران بسیار روانتر انجام خواهد شد.

 هم‌اکنون مهمترین نیاز زائران فراهم شدن وسائل نقلیه جهت بازگشت به کشور است.قرار بود تاکنون 3 هزار دستگاه اتوبوس نیز در داخل کشور از سوی سازمان حمل و نقل و راهداری برای انتقال زائران در نظر گرفته شود که بر اساس گفته حجت‌الاسلام رحمانی در مرز مهران اتوبوس‌ها در حال ورود به مرز هستند و امروز مشکلی در خصوص وسایل نقلیه وجود نداشته است و امیدوار هستیم در روزهای آینده که جمعیت زائران در مرزها بیشتر خواهد شد، نیز مشکلی ایجاد نشود. امیدواریم با تأمین یک هزار دستگاه اتوبوس طبق وعده وزیر کشور و ارسال آنها به کشور عراق انتقال راهپیمایان اربعین حسینی به کشور بدون هیچ مشکلی انجام شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    0 0
    سلام من تازه بعد از ظهر رسیدم به شهرم متاسفانه مدیریت بازگش بسیار بر در و پیکر بود بطوری که راهپیمایان در برگشت هم کیلومترها راه را پیاده طی کردند تا به اصطلاح برسند به گاراژی که معلوم نبود کجاست و چه کسانی مسئولش هستند و جالب این است که ده ها دستگاه اتوبوس ایرانی در هشتاد کیلومتری شهر مهران در خاک عراق پارک شده بودند که نه بسمت کربلا و جابجائی مردم مردم میپرداختند و نه در مرز مستقر بودند مدیریت بسیار افتضاح

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس