کد خبر 369999
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه مذاکره با خودروسازان خارجی برای حضور در بازار ایران رو به بهبود است، از رایزنی‌های خود با رئیس‌جمهور برای پرداخت یارانه تولید از هدفمندی یارانه‌ها خبرداد.

 به گزارش مشرق، محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، در پاسخ به سئوالی مبنی بر نتیجه مذاکرات با خودروسازان خارجی که به ایران آمدند، گفت: مذاکرات با خودروسازان خارجی رو به بهبود است و به نظر می‌رسد هرچه فضا بازتر شود، آنها علاقه بیشتری به سرمایه‌گذاری در صنعت خودروی ایران نشان می‌دهند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر پرداخت یارانه تولید از هدفمندی یارانه‌ها، افزود: سهم بخش صنعت و معدن از منابع درآمدی حاصل از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، 1200 میلیارد تومان است که هر روز برای وصول آن با مقامات دولت رایزنی می‌کنیم؛ اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

وی تصریح کرد: البته رایزنی‌هایی هم با رئیس‌جمهور، معاون اول و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری برای پرداخت هرچه سریع‌تر این یارانه صورت گرفته است که البته نظر آنها این است که باید درآمدهای هدفمندی وصول شود تا بتوانیم این یارانه را پرداخت کنیم.

به گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت، دولت قول داده است که یارانه تولید از هدفمندی را بپردازد و این کار صورت خواهد گرفت.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس