کد خبر 369771
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲

روزنامه وابسته به جریان ۱۴ مارس مدعی شد گفت‌وگوهای دوجانبه «حزب‌الله» و جریان «المستقبل» تا قبل از ماه نخست سال میلادی ۲۰۱۵ آغاز نخواهد شد.

به گزارش مشرق، منابع مطلع از روند مقدمه سازی برای برگزاری گفت‌وگوهای دوجانبه «حزب الله» و جریان «المستقبل» تاکید کردند که جلسات این گفت‌‌وگوها تا قبل از ماه نخست سال جدید میلادی آغاز نخواهند شد.

روزنامه «النهار» از رسانه‌های وابسته به جریان «14 مارس» به نقل از منابع مطلع گزارش داد که «نادر حریری» رئیس دفتر «سعد حریری» نخست وزیر اسبق و رئیس جریان المستقبل که به آمریکا سفر کرده است تا قبل از برگزاری جشن‌های عید کریسمس و سال جدید میلادی به بیروت باز نخواهد گشت. وی قرار است از طرف جریان المستقبل در جلسات دوجانبه با حزب الله حضور داشته باشد.

این گزارش حاکی است که با وجود اصرار «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان مبنی بر لزوم تسریع در آغاز گفت‌وگوهای دوجانبه به منظور کاهش شدت اختلافات و فراهم کردن زمینه‌ای برای حل پرونده‌های سیاسی داخلی، برخی منابع آگاه از روند پرونده گفت‌وگو از احتمال برگزاری یک جلسه دوستانه بین تعطیلات کریسمس و سال جدید میلادی سخن گفتند تا دو طرف حسن نیت خود را در این زمینه نشان دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس