کد خبر 369483
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹

بعد از هشدار سازمان اطلاعات پاکستان مبنی بر تلاش تروریست‌های خطرناک برای فرار از طریق انجام جراحی پلاستیک، تدابیر امنیتی در فرودگاه لاهور افزایش یافت.

به گزارش مشرق، سازمان اطلاعات پاکستان اعلام کرد ۴ تروریست خطرناک سعی دارند بعد از انجام عمل جراحی پلاستیک با گذرنامه جعلی از کشور فرار کنند.

طبق این گزارش بعد از هشدار سازمان اطلاعات تعداد نیروهای امنیتی در فرودگاه علامه اقبال شهر لاهور به ۲ برابر افزایش پیدا کرده و تمام مسافران باید از دستگاه اسکن عبور کنند.

بر اساس این گزارش تروریست‌های خطرناک از جراحی پلاستیک برای ورود به پاکستان یا خارج شدن از این کشور استفاده می‌کنند و با این شیوه ممکن است شبه‌نظامیان خارجی به ویژه داعش به کشور نفوذ پیدا کنند.

چند روز پیش یک تروریست که سعی داشت با انجام عمل جراحی پلاستیک بر روی بینی خود از پاکستان فرار کند در فرودگاه لاهور دستگیر شد.

وزارت ایالت پنجاب پاکستان با تشدید تدابیر امنیتی سعی دارد از فرار تروریست‌های خطرناک به ویژه شبه‌نظامیان خارجی جلوگیری کند.

لاهور مرکز ایالت پنجاب بزرگترین ایالت پاکستان می‌باشد و نزدیکترین مسیر برای خارج شدن از این کشور می‌باشد.

کارشناسان عنوان می کنند که پاکستان،‌ آمریکا و افغانستان برای دستگیری اعضای طالبان و شبه نظامیان خطرناک با هم به توافق رسیده‌اند همین امر باعث شده تا تروریست‌های خطرناک از هر شیوه‌ای برای فرار استفاده کنند.

به گفته کارشناسان تحویل دادن تروریست‌ها امتیازات زیادی را برای پاکستان به دنبال دارد و این روندی است که بعد از حادثه ۱۱ سپتامبر آغاز شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس