تیم ملی تکواندوی کشورمان در دومین دیدار خود در مسابقات جام جهانی، موفق شد تیم صاحب نام و قدرتمند کره جنوبی را شکست دهد و 3 امتیاز دیگر را به اندوخته های خود اضافه و در صدر جدول گروه یک قرار گیرد.

به گزارش مشرق، هجدهمين دوره مسابقات جام جهاني (G2) با حضور 8 تيم برتر جهان، از عصر امروز (شنبه) با پیگیری رقابتهای مرحله گروهی به ميزباني "كوئرتارو" مكزيك آغاز شده است.

در این رقابتها که 8 تیم به 2 گروه 4 تیمی تقسیم شده اند، تیم ایران در گروه اول؛ با کشورهای کره جنوبی، آلمان و ساحل عاج همگروه است و در گروه دوم مکزیک، فرانسه، امریکا و روسیه همگروه هستند.

در نخستین روز این رقابتها و در مرحله گروهي؛ تیم ها براساس سيستم نوبت دهي با یکدیگر مبارزه می کنند که تیم ایران در اولین مسابقه خود با ترکیب محمد باقری معتمد، علیرضا نصرآزادانی، مسعود حجی زواره، فرزاد عبداللهی، مهدی خدابخشی و هادی مستعان (ذخیره) رو در روی کشور ساحل عاج قرار گرفت و توانست با نتیجه 17 بر 14 به برتری دست پیدا کند و 3 امتیاز را از حضور در این دیدار بدست آورد.

در اولین مسابقه این گروه کره جنوبی با نتیجه 19 بر 12 از سد آلمان گذشت.

کره جنوبی مقهور قدرت تکواندوکاران ایران

 کره جنوبی مقهور قدرت ایران

به گزارش مشرق، تیم ایران در دومین مسابقه خود با ترکیب فرزان عاشورزاده، علیرضا نصرآزادانی، مسعود حجی زواره، فرزاد عبدالهی، مهدی خدابخشی و محمد باقری معتمد (ذخیره) رو در روی کشور صاحب نام و قدرتمند تکواندوی جهان قرار گرفت و توانست با نتیجه 21 بر 19 برابر کره جنوبی به برتری برسد و 3 امتیاز دیگر را نیز به اندوخته های خود در جدول رده بندی اضافه کند.

تیم ملی تکواندوی کشورمان در سومین و آخرین مسابقه خود در مرحله گروهی باید به مصاف آلمان برود.

بدین ترتیب تا این لحظه، ایران با 2 پیروزی از 2 دیدار و کسب 6 امتیاز در صدر جدول گروه یک قرار دارد، کره جنوبی با 2 بازی و یک برد و یک باخت (3 امتیاز) در رتبه دوم است و ساحل عاج و آلمان نیز با یک بازی و یک باخت، تیم های بدون امتیاز در جدول رده بندی هستند.

کره جنوبی مقهور قدرت تکواندوکاران ایران
در اين مرحله هر تيم به ازاي هر برد، 3 امتياز و هر تساوي يك امتياز را بدست مي آورد و در پايان 2 تيم برتر در هر گروه مشخص شده و به مرحله نیمه نهایی و نهایی صعود مي كنند.

در مرحله نیمه نهایی و نهایی؛ قرعه بر اساس نتيجه تيم هايي كه به اين مرحله راه يافته اند، تعيين مي‌شود و تیم اول گروه یک با تیم دوم گروه 2 و تیم دوم گروه یک با تیم اول گروه 2 برای رسیدن به مرحله فینال مسابقه می دهند.

در پايان اين رقابت‌ها تكواندوكاران تيم نخست 20 امتياز، تيم دوم 12 امتياز و تيم سوم 7.20 امتياز در راستاي كسب سهميه المپيك 2016 به اندوخته‌هاي رنكينگ خود اضافه خواهند كرد.

منبع: فدراسيون تكواندو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس