کد خبر 369243
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱

تیم ملی تکواندو کشورمان آخرین دیدار خود در مرحله گروهی هجدهمین دوره رقابتهای جام جهانی را با پیروزی پشت سرگذاشت و با اقتدار راهی مرحله نیمه نهایی شد.

به گزارش مشرق، در ادامه این مسابقات که در مکزیک جریان دارد بامداد امروز تیم ملی  تکواندو کشورمان برای سومین دیدار با ترکیب فرزان عاشورزاده، محمد باقری معتمد، مسعود حجی زواره، فرزاد عبدالهی، مهدی خدابخشی و علیرضا نصرآزادانی (ذخیره) مقابل آلمان صف آرایی کرد و در یک مبارزه یک طرفه 23 بر 8 صاحب پیروزی شد.

ملی پوشان کشورمان که با برتری 17 بر14 مقابل ساحل عاج کار خود را در این دوره از رقابتها آغاز کرده بودند در دومین پیکار کره جنوبی قهرمان پرسابقه و سنتی تکواندو جهان  را نیر 21 بر19 پشت سر گذاشتند تا در مجموع با 9 امتیار با اقتدار به عنوان تیم نخست گروه یک راهی مرحله نیمه نهایی شوند. کره جنوبی هم با شش امتیاز از دو پیروزی مقابل کره جنوبی و ساحل عاج به عنوان تیم دوم گروه صعود کرد.

در گروه یک نیز که تیم های فرانسه ، روسیه ، آمریکا و کشور میزبان حضور داشتند دو تیم روسیه و مکزیک جواز حضور مرحله نیمه نهایی را کسب کردند. بدین ترتیب در این مرحله ابتدا ایران به دیدار مکزیک می رود و سپس کره جنوبی برابر روسیه صف آرایی می کند. تیم های پیروز راهی بازی پایانی شده و بازنده ها نیز دیدار رده بندی را برگزار خواهند کرد. همچنین در بخش زنان تیم های کره جنوبی ، ساحل عاج ، فرانسه و چین به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

هجدهمین دوره رقابتهای جام جهانی تکواندو با حضور هشت تیم ایران ، کره جنوبی ، روسیه ، آلمان ، مکزیک ، ساحل عاج ، آمریکا و فرانسه عصر شنبه در "کوئرتارو" آغاز شد و از ساعت 18/30 امروز یکشنبه ادامه خواهد يافت.

منبع: فدراسیون تکواندو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس