رئیس کمیته امنیتی بسیج مردمی در عراق اعلام کرد که ۲ هزار و پانصد تن از مبارزان بسیجی، نیروهای امنیتی را در تامین امنیت کربلا یاری می‌دهند.

 به گزارش مشرق، «ابوکوثر الیاسری» رئیس کمیته امنیتی بسیج مردمی در کربلا گفت: بسیج مردمی نشست‌های متعددی به منظور هماهنگی برای تامین امنیت زائران حاضر در کربلا در ایام اربعین حسینی برگزار کرده است.

الیاسری با اشاره به حضور نیروهای بسیج مردمی در چند محور حومه و داخل شهر کربلا گفت: گروه‌های بسیج مردمی با بیش از 2 هزار و پانصد مبارز با هماهنگی نیروهای امنیتی در کربلا و اطراف آن مستقر هستند.

رئیس کمیته امنیتی بسیج مردمی عراق با اشاره به اینکه وظایف متعددی به این گروه برای حفاظت از جان زائران در کربلا سپرده شده گفت: ما به نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در تفتیش و بازرسی حاضران در کربلا کمک می‌کنیم.

الیاسری گفت: نیروهای بسیج مردمی علاوه بر حضور در شهر کربلا در مسیر نجف، بابل و بغداد به کربلا مستقر هستند.

عقیل الطریحی استاندار کربلا هم با اشاره به مشارکت بسیج مردمی در طرح امنیتی ویژه ایام اربعین گفت که گروه‌های بسیج مردمی هماهنگی عالی با نیروهای امنیتی در تامین امنیت استان کربلا دارند.

الطریحی با اشاره به اینکه شمار زائران کربلا به طور مداوم رو به افزایش است، گفت: با توجه به حضور بیش از حد پیش‌بینی شده زائران در کربلا مقامات و نیروهای امنیتی برای ارائه خدمات بهتر به زائران عزم خود را جزم کرده و بیش از توان و مسئولیت خود تلاش می‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس