کد خبر 368962
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: انتظارات سرمربی تیم ملی در خصوص بازیکنانی که با مشکل سربازی مواجه شدند خارج از اراده فدراسیون فوتبال است.

به گزارش مشرق، مهدی محمدنبی در خصوص اینکه گفته می‌شود فدارسیون فوتبال ایران برای میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال 2019 عقب‌نشینی کرده و حتی رئیس فدراسیون از فیلیپین میزبانی اماراتی‌ها را به آنها تبریک گفته اظهار داشت: اصلا چنین موضوعی صحت ندارد چون قرار است میزبان جام ملت‌ها در جلسه کمیته اجرایی که در اسفند یا فروردین آینده برگزار می‌شود، مشخص شود. ما هرگز عقب‌نشینی نکرده‌ایم و چنین مباحثی که مطرح می‌شود صحت ندارد.

وی در مورد جلسه‌ای که قرار است با حضور کی‌روش، کفاشیان و مسئولان نظام وظیفه برگزار شود، گفت: در خصوص وضعیت بازیکنان مشمول قبلا هم اعلام کرده بودم که تابع قانون هستیم. البته از سوی دیگر آقای کی‌روش هم در این بخش انتظاراتی دارد که این انتظارات خارج از اراده فدراسیون فوتبال است.

نبی افزود: قرار است کفاشیان با مسئولان عالی‌رتبه حوزه نظام وظیفه در مورد بازیکنان سرباز ملی‌پوش صحبت کرده و با آنها به مذاکره بپردازد.

وی در مورد برنامه تیم ملی برای حضور دراردوی آفریقای جنوبی واینکه آیا هتل این تیم در آفریقا رزرو شده است یا نه،‌ گفت:‌ این طور موارد جزو تعهدات ما است و در حال پیگیری هستیم تا این موضوع انجام شود ضمن اینکه هیچ تغییر برنامه‌ای در مورد اردوی آفریقای جنوبی نداشته‌ایم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا قرار است کی‌روش از سمت خود استعفا دهد،‌گفت:‌این موضوع صحت ندارد و سرمربی تیم با قدرت کارش را ادامه می‌دهد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس