مدیر کل حمل ونقل و پایانه های استان ایلام گفت: تا امروز بیش از ۲۰۰هزار نفراز پایانه مرزی مهران برای شرکت در مراسم اربعین تردد داشته اند.

به گزارش مشرق، مهرداد جهانی اظهار داشت: تا امروز بیش از 200 هزار نفر از مرز بین المللی مهران برای شرکت در مراسم اربعین حسینی (ع) تردد داشته اند.

وی افزود: با توجه به نزدیکی مرز مهران به عتبات عالیات و امنیت این مرز شاهد حجم بالای جمعیت از سراسر کشور وکشورهای هندوستان ، پاکستان و افغانستان  به پایانه مرزی مهران  برای شرکت در مراسم اربعین هستیم .

جهانی ادامه داد: زائرانی که ویزا دارندبرای خروج  مشکلی ندارند و فقط زئرانی که که ویزا نداشتند مشکلاتی برای آنها ایجاد شده بود که در مرز تجمع نمودند اما با جلساتی که با استاندار واسط عراق و مسئولین استان برگزارشد ویزا از سوی کشور عراق برداشته شد و فقط با پاسپورت وارد کشور عراق میشوند که این امرباعث روان سازی تردد زوار شده است .

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان ایلام تصریح کرد: مرز بین الملی مهران یکی از مرز های پردد تردد مسافری کشور است که به مناسبت اربعین حسینی (ع) روزانه  بیش از 20 هزار نفر مسافر بصورت شبانه روزی از آن تردد می کنند .

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس