کد خبر 367997
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴

مدافع-هافبک ملی‌پوش تیم استقلال گفت: ما از آقای قلعه‌نویی می‌خواهیم از ملی‌پوشان تیم حمایت کند و اگر قرار به انتقادی هم هست در رسانه‌ها مطرح نشود.

به گزارش مشرق، خسرو حیدری یکی از ملی‌پوشان تیم ملی است که طی سال های اخیر به صورت متناوب در اردوهای تیم ملی حضور داشته است. این بازیکن در این شرایط که برخی هواداران نسبت به ملی‌پوشان انتقاد می‌کنند از سرمربی استقلال خواستار این موضوع شده که از ملی‌پوشان تیمش حمایت کند. حیدری اعتقاد دارد او در تیم ملی واستقلال در دو پست بازی می‌کند و به همین دلیل تمام توانش را برای موفقیت تیم‌های خود به کار می‌گیرد بنابراین او از هواداران می‌خواهد که دیگر اتفاقات شب گذشته را تکرار نکنند تا استقلال به آرامش و روزهای اوج خود بازگردد. متن گفت‌وگوی خبرنگار فارس با هافبک ملی‌پوش تیم استقلال را در زیر می‌خوانیم.

ابتدا از شکست استقلال مقابل پرسپولیس شروع کنیم. چرا در آن بازی شکست خوردید؟

راستش در آن بازی اصلا فکر نمی‌کردیم ببازیم.در نیمه اول خوب بازی کردیم و روی دروازه‌ حریف فشار هم آوردیم اما طبق عادت همیشگی در هفته‌های اخیر گل مساوی را دریافت کردیم و متاسفانه دومین گل را هم پذیرا شدیم.البته من فکر می‌کنم بازی قشنگ از آب درآمد چون هواداران فوتبال منتظر بودند این بار بازی مساوی نشود ولی حیف شد که در پایان استقلال نتیجه را واگذار کرد. مطمئنا این بازی یک دیدار برگشت هم خواهد داشت و ما سعی می‌کنیم برنده مسابقه باشیم.

به نظر تو چرا استقلال طی هفته‌های اخیر خوب نتیجه نگرفته است؟

ما از لحاظ گلزنی هیچ مشکلی نداریم و مشکل ما این جا بود که نمی‌توانستیم از گل‌های خود محافظت کنیم. از قبل از بازی با پدیده با این مشکل روبرو شدیم و حتما دفاع تیمی ما مشکل داشته که این اتفاقات رخ می‌دهد. مشکل فقط خط دفاع نیست و همه تیم در گل خوردن نقش داشتند. البته یکسری اشتباهات فردی هم بود ولی خدا را شکر که سرانجام طلسم شکست و دیشب گل نخوردیم و با وجود استرسی که از بابت این موضوع داشتیم از بازی برنده بیرون آمدیم.

به نظر تو استقلال مشکل بدنی دارد. چون خیلی‌ها به این موضوع اشاره می‌کنند که مشکل استقلال بدنی است.

من فکر می‌کنم بیشتر مشکل ما  تمرکز باشد نه بدنی. مثلا در بازی با تراکتورسازی ما عقب افتادیم و جبران کردیم. این مشکل عدم تمرکز باعث می‌شود بعضی مواقع گل‌هایی بخوریم که فکرش را هم نمی‌کنیم اما اعتقاد دارم برای نیم فصل دوم باید یک بدنسازی خوبی هم داشته باشیم.

خود تو یکی از ملی‌پوشان استقلال هستی و دیدی شب قبل چه اتفاقاتی روی سکوها افتاد. نظرت در این مورد چیست.

به اعتقاد من یکسری مشکلات وجود داشت و البته بحث ملی‌پوشان هم زیاد مطرح شد که همین موضوع باعث شد هواداران حساس شوند. اتفاقات بازی دیروز و سکوها کمی غیرطبیعی بود. اگر ما از حریف خود عقب بودیم می‌شد گفت هوادار ناراحت است ولی وقتی ما جلو افتادیم این شعارها غیرطبیعی بود. من فقط امیدوارم که دیگر این مسائل روی سکوها تکرار نشود چون به طور مثال از بیرون برای بازیکنان مشکلات زیادی به وجود آورده است.

چطور؟

مثلا در نیمه اول من کاملا می‌شنیدم که هاشم بیک‌زاده را خیلی اذیت کردند و کلی به او توهین شد. این  صحبت‌ها نه تنها کمکی به استقلال نمی‌کند بلکه وقتی بازیکنان چنین شرایطی را می‌بینند ترجیح می‌دهند از تیم جدا شوند. من از مسئولان باشگاه می‌خواهم هر چه سریع‌تر این حاشیه‌ها را جمع کنند و البته در خواست ما از قلعه‌نویی این است که از ملی‌پوشان تیمش حمایت کند تا اینکه بخواهد انتقاد کند.  اگر آقای قلعه‌نویی انتقادی داشته باشد از او می‌خواهیم در داخل تیم این کار صورت گیرد و او حتی اگر خواست بازیکن را تنبیه یا توبیخ کند اما خوب نیست انتقادات در رسانه‌ها مطرح شود. با همه این صحبت‌ها من خوشبین هستم که نیم‌فصل دوم را خوب شروع کنیم و بازیکنانی به تیم تزریق شود که کاملا به ما کمک کند. مثلا میلاد سلیمان فلاح دیروز خوب نشان داد و می‌تواند آینده روشنی داشته باشد.

فارس: به نظر خودت عملکرد حیدری در این فصل چطور بوده؟


اول از همه بگویم که من در استقلال  در دو پست مدافع و هافبک راست بازی می‌کنم. دقیقا همین شرایط را در تیم ملی دارم. اما یادتان نرود در این چند سالی که در استقلال حضور داشتم زوج‌های خوبی در کنارم بودند. جباری،‌جانواریو و حمودی مرتب به من کمک می‌کردند و مطمئن باشید اگر زوج خوبی در کنارم حضور داشته باشد می‌توانم با او جناح راست استقلال را بیمه کنم. میلاد فخرالدینی هم امسال به تیم ما آمده و انصافا کمک کرده اما طی هفته‌های اخیر فخرالدینی در چند نوبت محروم شد و این مسئله کار من را در جناح راست سخت کرد تا جایی که تنها بودم مثلا در بازی با پرسپولیس آنها آمده بودند که جناح راست ما را ببندند ولی من کارم را انجام دادم و پاس گل دادم. همه تیم‌ها هدف‌شان این است که جناح راست استقلال را ببندند ولی خوشحالم که پاس گل من در بازی دیروز نسوخت و توانستیم سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

این روزها شایعه جدایی ملی‌پوشان از استقلال شنیده می‌شود. آیا تو هم قصد جدایی داری؟

اصلا چنین چیزی نیست. اگر هم بحثی بوده بحث پیشنهاد قطر بود ولی مطمئن باشید اگر هم پیشنهادی داشتم استقلال را در این شرایط رها نمی‌‌کردم. ما اول قولی به هواداران داده‌ایم و آن این است که تیم را قهرمان کنیم. پس سر قولمان هستیم.

بعد از شکست استقلال مقابل ذوب‌آهن خیلی‌ها مدعی شدند قلعه‌نویی باید از استقلال برود اما برخی از بازیکنان از او حمایت کردند و مدعی شدند که تنها او می‌تواند تیم را از شرایط فعلی خارج کند. نظر تو چیست؟

امیر قلعه‌نویی نقاط ضعف و قوت تیمش را می‌داند و ما هم می‌دانیم که باید کر دفاعی‌مان را بهتر انجام دهیم. 2 سال پش که قهرمان شدیم در اکثر بازی‌ها یک بر صفر حریفان را شکست می‌دادیم. قلعه‌نویی مربی باهوشی است و به مسائل تیمش اشراف دارد. من هم می‌گویم او بماند و تیمش را قهرمان کند. او افتخارات زیادی با استقلال کسب کرده و شاید اگر شخص دیگری سرمربی استقلال بود مسئولان دست به تغییر می زدند اما همین مدیریت قلعه‌نویی است که باعث شد همه به او اطمینان داشته باشند.

با 10 درصد جریمه باشگاه که مشکلی ندارید؟

وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد طبیعتا همه جریمه می‌شوند. فکر می‌کنم از پارسال این موضوع مد شد که جریمه شویم اما اگر تیم خوبی داشته باشیم مطمئن هستم در ادامه این جرائم بخشیده خواهد شد.

بعد از بازی با استقلال و خوزستان باید با تیم ملی برای جام ملت‌ها آماده شوید؟‌پیش‌بینی‌ات از این مسابقات چیست؟


من فکر می‌کنم مردم از مسابقات جام جهانی راضی بودند و توقعات به همین دلیل از تیم ما بالا رفته است ما از لحاظ بازی تدارکاتی ضعیف هستیم و فقط یک مسابقه خوب مقابل کره انجام دادیم. تمام بازیکنان تیم ملی و کادر فنی می‌خواهند که ایران در جام ملت‌ها نتایج خوبی بگیرد. ژاپن، کره و استرالیا هدف‌شان قهرمانی است و فکر می‌کنم ما اگر بتوانیم به جمع 4 تیم برتر برسیم کار خوبی انجام دادیم. چون مدت‌هاست تیم ملی ایران نتوانسته قهرمان جام ملت‌ها شود. فقط من امیدوار هستم بازی‌های خوبی انجام دهیم و نتایجی بگیریم که باز هم مردم از ما راضی باشند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس