کد خبر 367858
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱

در ديدار ديروز استقلال و راه‌آهن اتفاقات ناخوشايندي از سوي تماشاگران اتفاق افتاد. فحاشي و اهانت به ملي پوشاني که زماني براي هواداران استقلال بسيار عزيز بودند.

به گزارش مشرق، شعارهای تماشاگرنماهای استقلال علیه ملی پوشان استقلال از اتفاقات تلخی است که فقط در فوتبال ایران دیده می شود، شعارهایی که به معنای واقعی کلمه فحش و ناسزا بود و معلوم نبود سرچشمه این اتفاق از کجا نشات گرفته است، شعارهایی که قطعاً با برنامه ریزی قبلی انجام شده بود و معلوم نبود بر پایه کدام منطق و اساسی است و پشت پرده این اتفاقات از کجا سرچشمه می گیرد اگرچه هیچ اتفاقی برای همیشه در پشت پرده باقی نمی ماند..!!

از بیک زاده شروع می کنیم، هاشم بیک زاده را باید یکی از محبوب ترین و پرافتخارترین بازیکنان استقلال و حتی فوتبال ایران دانست، بازیکنی که سالهاست در سطح اول فوتبال ایران بازی می کند و همیشه برای استقلال و سپاهان و حتی زمانی که در فجر بود بهترین بازیهایش را انجام داده است به گونه ای که در تمام این سالهای با حضور مربیان مختلف به تیم ملی دعوت شده است بازیکنی با معیارهای استاندارد جهانی که به خاطر همین باشگاه استقلال و فشار بیش از حدی که در بازی های لیگ و جام باشگاه های آسیا متحمل شد جام جهانی را از روی نیمکت تماشا کرد در حالی که کی روش علاقه زیادی به او داشت و و همه اهالی فوتبال آگاه بودند که بازیکن فیکس تیم ملی در جام جهانی بود.

بازیکنی که در دو سال گذشته هنوز پولش را به طور کامل نگرفته و طلب خیلی زیادی از باشگاه استقلال دارد و هیچوقت علیه باشگاه مصاحبه نکرد و درد دلش را به هواداران هم نگفت.

اما بازیکن بعدی آندرانیک تیموریان بازیکنی که به گواه همه کارشناسان فوتبال ایران یکی از بهترین هافبکهای دفاعی است که تاریخ فوتبال ایران به چشم دیده است و 2جام جهانی را تجربه کرده و در هر دو جام جهانی فیکس بازی کرد و حتی تجربه بازی در سخت ترین لیگ دنیا یعنی لیگ برتر انگلستان را هم یدک می کشد آندو بارها و بارها باعث پیروزی تیمش شده است و همیشه برای تیمش تاثیر گذار بوده است بازیکنی بی حاشیه که یکی از محصولات فوتبال پایه استقلال است که قطعاً از اوهم در تاریخ فوتبال ایران همیشه به نیکی یاد می شود.

بازیکن دیگری که مورد هجمه قرار گرفت خسرو حیدری است بازیکنی بی حاشیه که سانترهایش شاید سالهای سال زبانزد مردم باشد یک فوتبالیست توانمند که همیشه برای استقلال تاثیر گذار بوده و حتی در همین بازی با راه آهن هم پاس گل تک گل بازی را داد و باعث پیروزی تیمش شد بازیکنی که شاید بعدها از او به عنوان سلطان پاس گل لیگ و استقلال نام ببرند.،خسرو حیدری که او هم محصول تیمهای پای استقلال است یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان استقلال به خصوص در قهرمانی های این تیم بوده است.

اتفاقی که در بازی با راه آهن برای این ملی پوشان افتاد اتفاق تلخی بود اگرچه هر3این بازیکنان به دلایل کاملاً منطقی و البته فوتبالی بر اثر خستگی مفرط و اردوهای زیاد تیم ملی و باشگاهی در چند بازی گذشته آنطور که باید و شاید انتظارات را برآورده نکرده اند اما سوال اینجاست که آیا این هواداران انگشت شماری که بر علیه این ملی پوشان شعار دادند بر چه اساس و منطقی این کار را انجام دادند؟

آیا همین ملی پوشان استقلال نبوده اند که در تمامی قهرمانی های استقلال تاثیرگذار بوده اند. آیا همین ملی پوشان نبودند که در افتخارات استقلال و رفتن تیم ملی ایران سهیم بودند و باعث خوشحالی میلیونها ایرانی نشدند.

هواداران واقعی استقلال باید بدانند که این هواداران انگشت شماری که باعث رفتن آندو از استقلال شده اند و قطعاً با اتفاقات امروز شاید شاهد تصمیم جدایی هاشم بیک زاده هم از استقلال باشیم قصد واقعی شان چیست.

تماشاگرنماهایی که قطعاً هدفشان تضعیف استقلال و شخص امیرقلعه نوعی است که بدون شک پرافتخارترین مربی تاریخ ایران و استقلال است و در این مسیر ملی پوشان استقلال را هدف قرار داده اند.

اشکهای هاشم بیک‌زاده و جدایی آندو از استقلال شاید اتفاقی باشد که بعدها این استقلال است که تاوانش را بپردازد.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • خراسان رضوی ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    خاک برسر کسی که به خانواده کسی توهین کنه اونا طرفدار نیستند اونا جیره خور افرادی هستند که قصد تخریب استقلال را دارند-ولی قلعه نویی مقصره چطوره که همه بازیکنای مطرح آندو .صادقی،مجیدی،اکبرپور،رحمتی و.....همه با قلعه نویی به مشکل خوردند پس یه چیزایی هست که خدا میدونه
  • حسین ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    فراموش نکنید ! در تمام مدت این تماشاگر نما ها شعار حمایت از قلعه نوئی می دادند. بهترین روش برای خارج کردن سر مربی از هدف انتقاد ها ایجاد یک تنش بزرگتر در استقلال است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس