کد خبر 367936
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷

سجاد شهباززاده دیروز با گل ۳امتیازی که به ثمر رساند، استقلال را تا رده سوم جدول بالا برد.

به گزارش مشرق، مهاجم استقلال در خصوص مسائل مختلف و حواشی این روزهای تیمش به صحبت پرداخت.


*پیروزی مقابل راه آهن، بردی مهم در یک مقطع حساس برای استقلال بود.


واقعا همینطور است. تیم ما به این پیروزی نیاز داشت و خوشحالم که توانستیم در این شرایط ویژه، ۳ امتیاز شیرین به دست بیاوریم.


*بسیاری شرایط استقلال را بحرانی می دانستند. با این موضوع موافق بودی؟


من اعتقادی به این موضوع ندارم چرا که ما الان سوم جدول هستیم و آیا به نظر شما، تیمی که در رده سوم جدول است، در بحران است؟ یکی دو باخت پشت هم باعث شد تا این مسائل مطرح شود آن هم در حالی که امتیاز ما تا صدر جدول ۴ امتیاز بود که خداراشکر الان به ۳ رسیده است. من فکر نمی کنم استقلال شرایط بحرانی داشت و حالا هم خوشحالم که ۳ امتیاز خیلی مهم به دست آوردیم.


*یک گل ۳ امتیازی هم به ثمر رساندی که به زعم برخی، شبیه گل رابین فن پرسی در جام جهانی مقابل برزیل بود.

خداراشکر می کنم که از موقعیتی که نصیبم شد بهترین استفاده را بردم و توانستم برای تیمم گلزنی کنم. در مورد اینکه می گویید گلم شبیه گل رابین فن پرسی بود هم باید بگویم شاید ضربه و شیرجه من شبیه آن بود اما گل فن پرسی واقعا چیز دیگری بود.


*۸گل و ۳ پاس گل. این آماری است که در طی نیم فصل حضور در استقلال به نامت ثبت شده، به نظر خودت توانسته ای راضی کننده ظاهر شوی؟


به هر حال آمار خوبی است و من از آن راضی ام. البته همیشه می شود که بهتر بود و طبیعتا من هم برای این مهم تلاش می کنم.

 


*حالا فقط ۲گل با صدرنشین جدول گلزنان لیگ فاصله داری. به آقای گلی هم فکر می کنی؟


هدف من گلزنی برای تیمم است. من همه تلاشم را به کار می گیرم تا از موقعیت هایی که نصیبم می شود بهترین بهره را ببرم و این برایم در اولویت است.


*البته باز هم روی پاس خسرو حیدری گلزنی کردی؟

خسرو بازیکن فوق العاده تاثیرگذاری در تیم ماست که روی دو گل آخرم به من پاس گل داده. پاس های عالی او، کار سختی برای ما برای گلزنی نمی گذارد.


*در بازی دیروز شاهد شعارهایی از سوی تماشاگران بر علیه ملی پوشان استقلال بودیم. چه صحبتی در این زمینه داری؟


حرف من در مورد کل تیم است و نه فقط ملی پوشان. ما همه با هم هستیم، اطلاعی ندارم که این شعارها از کجا آمد اما این را می دانم که من و سایر هم تیمی هایم، حالا چه ملی پوش باشند و چه نه، همه برای موفقیت استقلال تلاش می کنیم. شاید در چند بازی نتایج جوری نبوده که باب میل تماشاگران باشد اما همه ما برای یک هدف تلاش می کنیم.


*با روندی که در استقلال طی می کنی، چقدر امیدواری که به تیم ملی دعوت شوی؟

کاری که از دست من برمی آید، گل زدن و موفق بودن برای تیمم است. امیدورام که کی روش هم نظر مثبتی روی عملکردم داشته باشد و ان شاء الله به تیم ملی دعوت شوم.


*روزهای پایانی نیم فصل اول برای استقلال چندان خوشایند نبود، چقدر امیدوار هستید که در نیم فصل دوم، این نتایج را جبران کنید؟


متاسفانه هفته های پایانی نیم فصل اول چندان برای ما خوب طی نشد اما با شرایطی که پیش آمده، مصمم تر از قبل هستیم که قهرمان شویم و برای این مهم تلاش می کنیم.
منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس