مجید مظفری درخصوص کارگردانی سریال «صیاد دل‌ها» با موضوع زندگی شهید علی صیادشیرازی گفت: ساخت این سریال کار مشکلی است و نیاز به تحقیقات و منابع معتبر زیادی دارد.

ساخت سریال «شهید صیاد شیرازی» اولین تجربه مجید مظفریبه گزارش مشرق - مجید مظفری، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون در زمینه کارگردانی سریال «صیاد دل‌ها» توضیح داد: کارگردانی این مجموعه توسط من فعلا در حد صحبت است و این پیشنهاد به تازگی از سوی تهیه‌کننده کار- علیرضا مهرام - به من ارائه شده است. طرح اصلی داستان را مطالعه کردم و بدم نمی‌آید که این کار را انجام بدهم؛ چراکه طرح خوبی است.

او در ادامه بیان کرد: صحبت این است که خودم هم در سریال شهید صیاد شیرازی بازی کنم اما خودم دوست دارم یک کار انجام بدهم؛ یا کارگردانی آن‌را بر عهده بگیرم یا بازی داشته باشم اما هنوز به طور کامل به نتیجه نرسیده‌ایم.

وی درخصوص زمان تولید سریال «صیاد دل‌ها» اعلام کرد: فعلا زمانی برای ساخت این مجموعه اعلام نشده است و همه چیز بستگی به قراردادها دارد؛ ضمن اینکه ساخت این مجموعه کار مشکلی است و باید تحقیقات زیادی انجام شود، باید با خانواده شهید صیاد شیرازی صحبت‌هایی داشته باشیم و در کل منابع معتبری برای این کار جمع‌آوری کنیم.

مظفری در پایان اظهار کرد: ساخت سریالی درباره شهدا اولین تجربه‌ام است که امیدوارم تجربه خوبی باشد.

 سریال «صیاد دل‌ها» در 26 قسمت به تهیه‌کنندگی علیرضا مهرام در مرحله نگارش است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس