عضو ارشد شورای مشاوران خاتمی درکنار گره‌زدن ادامه حیات دولت به حمایت اصلاح‌طلبان، دم از مطالبات جناحی زد و با بیان اینکه اگر دولت نتواند حامیان اصلی اش را راضی نگه دارد قطعا بازی سیاسی را به حریف واگذار کرده است، گفت: دلتمردان تنها یک سال فرصت دارند، تا فضای سالم را برای فعالیت اصلاح طلبان فراهم کنند.

عضو ارشد مشاوران خاتمی: دولتمردان تنها یک سال فرصت دارند تا فضارا برای ما مهیا کنند/  دولت نتواند ما را راضی نگه دارد انتخابات را واگذار می‌کند
گروه سیاسی مشرق - واریز آراء اصلاح‌طلبان به سبد رای کاندیدای فراجناحی انتخابات موجب شد تا روحانی با مطالبات وسیعی از سوی اصلاح‌طلبان مواجه شود و همیشه از سوی رسانه‌های آنها به عنوان دولتی وام‌دار و وابسته مورد خطاب قرار گیرد.

"عدم داشتن پایگاه اجتماعی"، "ناتوانی در موج‌آفرینی در جامعه" و "وام‌دار بودن دولت یازدهم به اصلاح‌طلبان" از جمله اتهاماتی است که در ماه‌های گذشته به کرات از سوی اصلاح طلبان مطرح شده تا با طرح آنها در روزنامه های زنجیره ای خود، دولت و اعضای کابینه روحانی را تحت فشار قرار می‌دهند.

احمد خرم عضو ارشد شورای مشاوران خاتمی و وزیر اسبق راه در دولت دوم‌خرداد طی گفت و گویی با متهم کردن دولت روحانی به عدم توجه به برخی اصلاح‌طلبان و میدان ندادن دولتمردان به جریانات اصلاح طلب، می‌گوید: «وظیفه دولت است که شرایط شکل گیری احزاب فراگیر را فراهم کند که البته این شرایط زمان زیادی را از آن خود می کند، اما کمترین حمایت از اصلاح طلبان و تشکل های آنها انجام شده است. رفتار وزارت کشور در قبال فعالیت های حزبی اصلاح طلبان با ترس و لرز همراه بوده است.»

وی در ادامه تاکید می‌کند: «باید دولت یازدهم، اصلاح‌طلبان را قوی‌تر از گذشته و توانمندتر از گذشته کند. من معتقدم این دولت تا به حال برای فعالین سیاسی اصلاح طلب و احزاب اصلاح طلب کاری انجام نداده است.»

عضو ارشد شورای مشاوران خاتمی باز هم درکنار گره‌زدن ادامه حیات دولت به حمایت اصلاح‌طلبان، دم از مطالبات جناحی اصلاح طلبان زد و با بیان اینکه  اگر دولت نتواند حامیان اصلی اش را راضی نگه دارد قطعا بازی سیاسی را به حریف واگذار کرده است، گفت: دلتمردان تنها یک سال فرصت دارند، تا فضای سالم را برای فعالیت اصلاح طلبان فراهم کنند.

اینکه چهره‌های اصلاح‌طلب در کنار گره‌زدن ادامه حیات دولت به حمایت اصلاح‌طلبان، دم از مطالبات جناحی و گروهی خود می‌زنند نشان از بی‌توجهی دولتمردان روحانی به مطالبات تندروهای اصلاح‌طلب است که شاید نتیجه‌ای جز تنش و نا آرامی در فضای سیاسی کشور را به دنبال نخواهد داشت و به همین خاطر است که تاکنون روحانی توجهی به این مطالبات نداشته است.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ناشناس ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    دولت اقای روحانی فرا جناحی میباشد و وام دار هیچ حزب و گروهی نمیباشد و زیر بلیط افساد طلب ها نخواهد رفت .
  • ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    یکی بیاد این بابا رو جمع کنه.
  • ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    معلوم نیست اون چی گفته شما چی منتشر میکنین. نصف صحبتهای طرف میزنین خبر سازی میکنین میدین مخاطبین
  • ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    آقای خرم شما نبودی که در دوره وزارتت قطار منفجر شد و 270 نفر کشته شدند و شما هم ککت نگزید؟
  • ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    آقای خرم لطف کنند و توضیح دهند که اصلاح طلب یعنی چه و یک شخص چه پارامترهایی داشته باشد اصلاح طلب است. البته امیدوارم اصلاح طلبی را "عمل به قانون" تعریف نکنند که این جماعت هیچ رقمه اعتقادی به قانون ندارند مگر این که در راستای منافع آن ها باشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس