کد خبر 365930
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از جاری شدن سیل در بوشهر خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، حسین در خشان سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، با اشاره به جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بوشهر گفت: براثر جاری شدن سیلاب، دو شهر دیلم و دشتی و همچنین ۱۱ روستای این منطقه دچار آسیب شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۰ امدادگر سیلاب در حال امداد رسانی به مردم منطقه هستند، گفت: تاکنون به ۱۲۰ تن از روستاییان امداد رسانی شده است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به واژگونی دو دستگاه خودروی سمند و۴۰۵ به درون رودخانه گفت: همچنین یک دستگاه تریلر در رودخانه‌ای که دچار طغیان شده بود، واژگون و امدادگران ساعتها برای یافتن سرنشینان این خودرو تلاش کرده و نهایتا در عملیات جستجو ، سه تن از سرنشینان را یافته و به بیمارستان منتقل کردند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس