کد خبر 365767
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲

این خرس قهوه ای پس از برخورد با خودرو دچار ضایعه برگشت ناپذیر نخاعی و فلج کامل پاها و اندام تحتانی شده بود و با تشخیص دامپزشک به روش مرگ آرام (یوتانایز) و با تزریق دارو کشته شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، این خرس قهوه ای پس از برخورد با خودرو دچار ضایعه برگشت ناپذیر نخاعی و فلج کامل پاها و اندام تحتانی شده بود و با تشخیص دامپزشک به روش مرگ آرام (یوتانایز) و با تزریق دارو کشته شد.

نکته تاسف بار دیگر در مورد این حادثه مخفی کاری و عدم اطلاع رسانی از سوی مسئولان اداره کل حفاظت محیط زیست استان مازندران می باشد.

مسئولان محیط زیست مازندران نه تنها در مورد مرگ این خرس قهوه ای اطلاع رسانی نکرده اند بلکه از ارائه گزارش این حادثه مهم به معاونت محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست و دفاتر تخصصی مربوطه نیز خودداری نموده اند.
{$sepehr_album_20128}

با مرگ این ماده خرس قهوه ای سال سیاه خرس های ایران سیاه تر شده و تعداد رسمی خرس های کشته شده در سال جاری به ۱۶ عدد (۱۴ خرس قهوه ای و ۲ خرس سیاه) رسید.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: دیدبان محیط زیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • آشنا ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    0 0
    تشکر از مشرق بخاطر انتشار این خبر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس