کد خبر 36526
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۵

در مزار شهداي شهرستان دزفول قبري وجود دارد که بدون هر گونه جلوه اي هم سطح زمين قرار دارد. اين قبر متعلق به شهيد بهمن (محمد جواد) درولي است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، در مزار شهداي شهرستان دزفول قبري وجود دارد که بدون هر گونه جلوه اي هم سطح زمين قرار دارد. اين قبر متعلق است به شهيد بهمن (محمد جواد) درولي که در 20/3/1365 به شهادت رسيده است. شهيد درولي وصيت کرده بود « قبرم را ساده و هم سطح زمين درست کنيد و با اندکي سيمان روي آن را بپوشانيد و فقط با انگشت روي آن بنويسد: «پر کاهي تقديم به آستان قدس الهي».
اين شهيد عزيز که دانشجوي دانشگاه علم صنعت نيز بوده است در يکي از دستنوشته هايش مي نويسد: «خدايا تو شهادت را نصيبم کن، خود چگونه شهيد شدن را انتخاب خواهم نمود، خدايا تو شهادت را نصيبم کن که خود عشق و عاشقي را به حد اعلاي آن خواهم رساند، خدايا آن گونه خواهم بود که تمام وجودم شيفتگي عشق رسيدن به وصال و حضور به درگاهت را گواه بگيرند.

خداي من، از سر تا به پا در خدمت شمايم، تمام وجودم را هديه مي‌کنم، چشمانم، پيشاني و سجده گاهم را، سينه و قلبم را، گلو و حنجره ام را، دهان و زبانم را، دست ها و پاهايم را و جزء جزء بدنم را به ساحت مقدست هديه خواهم کرد، آنگونه به درگاهت خواهم آمد که عشقم را با تمام وجود خود اعلام کرده باشم.

امّا اي خدا، اي رازدار بندگان شرمگينت، اي آنکه در خلوتخانه ام، در خلوت هاي شبانه ام تنها تو را مي‌طلبيدم، اي آنکه تنها عشق مني، مولاي من، مرا ببخش.
جسمي را که به من به امانت سپرده بودي سالم نياورده ام، خدايا آن را پاره پاره آورده ام مرا ببخش، مولاي من عفوم کن و در اين خصوص از ضاربان بپرس که بايد آنها پاسخگوي اين عمل ننگين باشند، از خسارت زدگان به جسمم بپرس به چه جرمي آن را دريدند، به چه گناهي به آن حمله ور شدند و گناه من چه بود که اينگونه به درگاهت مرا آورده‌اند.

خداي من، جرم من خدا خواهي بود، جرم من تنها عشق به تو بود، جرم من عدالت خواهي بود، جرم من اين بود که تنها تو را مي‌خواستم، نمي‌خواستم بنده غير تو باشم و حنجره پاره ام اين گواهي را مي‌دهد که فقط تو را مي‌طلبيدم و از چشمانم بپرس که فقط آنجا را که تو فرموده بودي مي‌نگريستم و از دست ها و پاهايم سئوال کن که فقط براي رضاي تو گام برداشته ام.»
روحمان با يادش شاد

شهيد بهمن درولي

مزار شهيد بهمن درولي در دزفول

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس