کد خبر 364980
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵

معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش گفت: این قرارگاه مانند سایر رزمایش‌ها در رزمایش ولایت 93 شرکت و از ناوگان نیروی دریایی پشتیبانی خواهد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص)، امیر «شاهرخ شهرام» معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی در مراسم صبحگاه مشترک این قرارگاه ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع)، گفت: احترام به شهدا به‌ویژه شهدای گمنام دِینی است بر گردن همه ما، و خدا را شاکریم که قرارگاه پدافند هوایی از فیض وجود دو تن از شهدای دوران دفاع مقدس بهره‌مند است و قطعا وجود این دو شهید گرانقدر برکات خاصه نصیب قرارگاه پدافند هوایی خواهد کرد.

معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی در ادامه اظهار داشت: با فرمان مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) پنجم آذر ماه روز بسیج مستضعفین نام گرفت و منشأ خیر و برکات و افتخارآفرینی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد و ما افتخار می‌کنیم که با تفکر و عمل بسیجی به گونه‌ای اقدام کردیم که مولا و مقتدایمان پدافندیان را "بسیجیان ارتش" نامیدند.

وی در پایان با اشاره به برگزاری رزمایش نیروی دریایی ارتش که در پایان آذر ماه انجام می‌شود، افزود: قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) همچنان مانند سایر رزمایش‌ها در رزمایش ولایت 93 شرکت و از ناوگان نیروی دریایی پشتیبانی خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس