کد خبر 361846
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰

فرمانده نیروی دریایی ارتش از پایگاه دریایی شهید نظافت پسابندر منطقه سوم این نیرو بازدید کرد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش که به منظور استقبال از سی و یکمین ناوگروه این نیرو به منطقه سوم دریایی کنارک سفر کرده بود امروز از از پایگاه دریایی شهید نظافت پسابندر بازدید کرد.

وی از کلیه قسمت‌های این پایگاه به خصوص طرح های در حال ساخت بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفتهای صورت گرفته قرار گرفت.

دریادار سیاری همچنین در دیدار با کارکنان پایگاه دریایی شهید نظافت ضمن خداقوتی و تشکر از زحمات کارکنان، گفت: پایگاه دریایی پسابندر از مناطق حساس منطقه سوم نیروی دریایی و سواحل مکران محسوب می شود که در حراست و پیشرفت آن نباید قصور و کم کاری کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در این دیدار از کارکنان نمونه پایور و وظیفه این پایگاه با اهدا هدایایی قدردانی کرد.

در این بازدید حجت الاسلام محمدباقر روشندل رییس عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش، دریادار شفیعی فرمانده منطقه سوم و جمعی از معاونان این نیرو دریادار سیاری را همراهی می کردند.

پسابندر در حاشیه سواحل دریای عمان و کناره خلیج گواتر و در منطقه صفر مرزی ایران و پاکستان واقع شده است که نقطه شرقی سواحل مکران محسوب می شود که برای نیروی دریایی حائز اهمیت است.

* رزمایش دریایی ولایت 93 بزودی برگزار می‌شود

همچنین امیر دریادار غلامرضا بیغم جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در آئین صبحگاه عمومی ستاد این نیرو ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش گفت: در آینده نزدیک رزمایش دریایی ولایت 93 در محدوده وسیعی از آبهای آزاد برگزار می شود.

وی افزود: کارکنان ولایتمدار نیروی دریایی ارتش با توجه به ماهیت و نوع مأموریت های ذاتی و محوله این نیرو بایستی همواره در تلاش و تکاپو باشند تا بتوانند به تدابیر و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا جامعه عمل بپوشانند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه خاطر نشان کرد: نمایش اهم فعالیت ها و اقدامات به خصوص آمادگی این نیرو  در قالب رزمایش نمود پیدا خواهد کرد که بحمدالله زمینه های برگزاری آن فراهم شده است.

بیغم با اشاره به برگزاری پرشور مراسم عزاداری محرم در سراسر پایگاها و مناطق نیروی دریایی ارتش، اذعان داشت: این همان چیزی است که دشمنان اسلام و انقلاب از آن هراس دارند و در جنگ نرم موجب می شود تا تمام نقشه های شوم آنها نقش بر آب شود.

وی در پایان با تاکید بر اهمیت گرامیداشت سالروز نیروی دریایی گفت: با توجه به در پیش رو داشتن هفتم آذر و برنامه های متعددی که به همین مناسبت پیش بینی شده است امیدواریم که تمامی عزیزان در سراسر پایگاها و مناطق نیروی دریایی ارتش در اجرایی شدن این برنامه ها اهتمام کرده تا بتوانیم گوشه ای ازفداکاریها و ایثارگری های دریادلان در هشت سال دفاع مقدس را به منصه ظهور برسانیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس