رئیس فدراسیون تکواندو با تمجید از عملکرد خوب ملی پوشان گفت: سطح فنی تکواندوی ایران قابل توجه است امیدواریم در رویدادهای پیش رو ملی‌پوشان بتوانند امتیاز مورد نظر را برای کسب سهمیه المپیک کسب کنند.

پولادگرگروه ورزشی مشرق - محمد‌ پولادگر در گفتگو با خبرنگار مشرق وضعیت تکواندوی ایران را مطلوب توصیف کرد و گفت: خوشحالم که امسال برای تکواندو موفقیت آمیز بود و امیدوارم در ادامه کار نیز موفق عمل کنیم. خدا را شکر تیم تکواندو در شرایط خوبی است و آرامش خوبی در این رشته حاکم است. تیم ملی پس از مسابقات جایزه بزرگ منچستر به تمرینات خود ادامه می‌دهد و یک تیم همدل و یکدستی را داریم. انگیزه بالا و انرژی جوانی به تیم تزریق شده و خوشبختانه همه فاکتورهای کسب موفقیت را این تیم دارد.

وی در خصوص این که امسال پدیده ای به نام فرزان عاشورزاده را در دنیا رو کردیم گفت: در کشور ما دهها بلکه صدها پدیده مانند فرزان وجود دارد و ما با برنامه ریزی و هدف گذاری توانایی رو کردن امثال وی را داریم.

پولادگر افزود: نتیجه ای که در منچستر کسب کردیم در نوع خود منحصر به فرد بود و امیدوارم بچه ها با شرایطی که دارند در مسابقات پیش‌رو بتوانند نتایج مطلوبی را کسب کنند به خصوص فینال مسابقه جایزه بزرگ فوق‌العاده برای ما مهم است و یازدهم آذرماه در مکزیک برگزار خواهد شد. 4 نفر به این مسابقات اعزام می‌شوند و این نشان می‌دهد که کوشش ملی‌پوشان در این مدت خوب بوده که آنها را به فینال مسابقات دعوت کرده‌اند.

وی در خصوص تعداد تیمهای شرکت کننده نیز گفت: فکر نمی‌کنم تعداد کشورها در این مسابقات زیاد باشد آنهایی که موفق شدند در هر 4 بخش در واقع رنکینگ کمتر از هشتم را کسب کرده‌اند به این مسابقات دعوت شده‌اند این موضوع نشان می‌دهد که سطح فنی تکواندوی ایران قابل توجه است امیدواریم در این رویداد ملی‌پوشان بتوانند امتیاز مورد نظر را برای کسب سهمیه المپیک کسب کنند. تا پایان سال 2015 برای گرفتن سهمیه باید در مسابقات حاضر باشیم. کشورها سرمایه‌گذاری خوبی در این رشته کرده‌اند و همانطور که می‌بینید حتی ازبکستان در بازی‌های آسیایی چهار فینالیست دارد که این نشان‌دهنده پیشرفت کشورها در این رشته است. با این شرایط گرفتن چهار سهمیه المپیک بسیار دشوار است، اما با توکل بر خدا و همت بچه‌ها به دنبال گرفتن حداکثر سهمیه برای حضور در المپیک هستیم.

رئیس فدراسیون تکواندو گریزی هم به بی اخلاقی های موجود در ورزش زد: من همیشه این را گفته‌ام همه مشکلات و معضلات و اتفاقاتی که رخ می‌دهد و منجر به روی دادن حوادث تلخ می‌شود اگر ریشه‌یابی و ارزیابی کنیم می‌بینیم که قطعاً و یقیناً یک اصل اخلاقی و فاکتور اخلاقی زیرپا گذاشته شده و رعایت نشده و همه مشکلات ما ناشی از این موارد بوده است. وقتی پیامبر ما می‌گوید من مبعوث شده‌ام برای اینکه مکارم اخلاقی را به اتمام برسانم و کامل کنم نشان می‌دهد که فلسفه دین ما بنا و اساس دین ما بر پایه اصول اخلاقی نهادینه شده است مسلمانی فقط به نماز خواندن و روزه گرفتن نیست امیدوارم همه ما این اصول را رعایت کنیم.

وی در مورد اتفاقات اخیر بین علی دایی و مایلی کهن هم به مشرق گفت: متأسفانه در فوتبال هم زیر پا گذاشتن اصول اخلاقی را می‌بینیم که امیدوارم اتفاقات به خوبی حل و فصل بشود.

پولادگر در پایان با تقدیر از زحمات یوسف کرمی اظهار داشت: کرمی از میادین تکواندو خداحافظی کرده و قرار نیست از تکواندو برود و حتما از تجارب این ورزشکار با اخلاق مثل سایر قهرمانانی که بازنشسته شدند استفاده خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    0 0
    مشرق داره یاد میگیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس